VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik pak de rosé...mmmh.

Ook ik ga mijn boek pakken en lekker lezen.

Tot morgen!
Ghe, jullie zijn grappig !

Idd, Morrie had een vergelijkbaar plaatje een paar maanden geleden. Moest ook ff kijken.

Morrie, is je haar nou steil of of stijl(vol) ? Kan me jou eigenlijk niet voorstellen met plat haar. Is net zoiets als Drop met krullen.

Ben net terug van sauna, heerlijk! Moest werken van 10-14 en daarna meteen door. Voel me heerlijk ontspannen! Zo lekker naar bed, alleen ligt ons waterbed toch een stuk minder zonder vent's 90 kilo aan de andere kant van het bed, ik lig ineens zo láág! Had vanmorgen toen ik wakker werd een beetje last van mijn rug. Zal leuk worden als 'ie straks een week naar de VS is .

Ik heb lekkere trek, maar beter van niet he, nu eten?
Pfft, ik wil naar bed, maar zo te horen hebben de buren een feestje waar het er nogal heftig aan toe gaat. Normaal gesproken hebben we nooit last van de buren, maar de laatste tijd (sinds het wat warmer is) staat er steeds harde muziek op met de deuren en ramen wijd open, en gisteravond was het ook lang rumoerig. Ik ben niet zo bang uitgevallen, maar nu vent er niet is heb ik toch zoiets van 'laat ik er nu maar niet opaf stappen'. We gaan eigenlijk nooit met ze om, en zo te horen hebben ze mannelijk bezoek dat niet helemaal nuchter meer is.....
Hé, vervelend Drop! Is het je nog gelukt te slapen? En als ik jou was, en dus een weekend kind- en manloos, dan lag ik nú nog lekker te slapen. Hopelijk jij ook

Ben benieuwd hoe Veter het heeft!

Kinderen gaan zo vissen met mijn ouders. Kunnen GW en ik op ons gemak douchen en dan gaan we er ook heen. Nu bezig met hotel uit te zoeken voor Rome.We hebben oppas geregeld en kunnen dus gaan boeken! Maar wat een aanbod joh... niet normaal. Ik twijfel of we iets moeten boeken uit een boekje (dus vlucht + hotel) of los.
Vissen, is dat leuk? Kan me er niet zoveel bij voorstellen eerlijk gezegd.

Morrie zonder krullen kan ik me ook niets bij voorstellen, kan me slecht inleven merken jullie wel .

Hier vent aan het schuren en kinderen ruzie-achtig aan het spelen. ZOmeteen maar eens naar buiten.
Vissen is níet leuk en zielig, maar daar zullen veel mannen het niet mee eens zijn. KW vond het erg spannend allemaal iig. Liep hier de straat uit met de hengel op zijn schouder. Binkie.
1 juni. Het is vandaag alweer 1 juni. Kan me nog zo goed herinneren dat we met de kinderen naar de intocht van Sinterklaas gingen kijken, dat ik het kerstdiner klaarmaakte voor schoonfamilie en dat we door de dikke mist met de jaarwisseling 'gestrand' waren bij vrienden. En nu is het alweer 1 juni. Waar blijft de tijd?

Vissen, ik heb het vroeger wel gedaan maar ik heb te weinig geduld om naar zo'n dobber te zitten staren en te hopen dat een vis het aas een keer pakt. Bovendien wil ik ook niet voor de lol van anderen een haak in mijn mond krijgen als ik in een lekker hapje wil happen. Als je het nodig hebt voor je eten vind ik het wat anders, maar sportvissen vind ik maar raar. Heb vroeger in Finland wel met werphengels gevist, dat is leuker want dan ben je meer bezig (niet dat het dan niet zielig is, maar die vissen hielden we wel voor het eten). Ik heb familie in Finland, zodoende.

Vanmorgen ging mijn biologische klok om 7.05. Daarna weer weggedommeld en wakker geworden om 9.30, en vervolgens om 10.30u. Naar survivorman zitten kijken, vind ik altijd interessant, en een half uurtje geleden opgestaan. Heerlijk, ik heb in tijden niet meer zo lang uitgeslapen!
anoniem_28467 wijzigde dit bericht op 01-06-2008 11:38
Reden: wat vergeten
% gewijzigd
Dat klinkt heeeerlijk, Dropje!

* jaloeeeeeeeeeeeeeers *
De auto moet écht uitgezogen worden, maar ik heb geen zin.

De kinderen slapen allebei en ik weet gewoon niet wat ik met mijn vrije tijd moet

GW is bezig met de nieuwe site en ik kan kiezen uit; auto wassen en uitzuigen, studeren, forummen, hotel uitzoeken en boeken, foto-album maken.

Grmbl...
And forummen it is !

Ik heb ook van die leuke alternatieven: verder met de was, bed verschonen, een rok (bestelling) korter maken, een choreografie maken voor de les over twee weken, studeren voor een examen voor mijn werk, fitnessen. Dat laatste mag ik eigenlijk pas van mezelf doen als de rest af is. Heb net mijn haar gekleurd, dus dat is nu van mijn to-do lijstje af.

Heb overigens bij het inslapen geen last gehad van de buren, al was de muziek nog wel hoorbaar. Vraag me af wat zich daar afspeelt, ik hoor regelmatig geschreeuw en gestommel op de trap (trap is van een metaal gemaakt, normaal gesproken horen we daar niets van, alleen als iemand stampt en/of rent. En dat gebeurt nu steeds).

Ik kan ook gewoon weer naar bed gaan .
Zo, auto wassen kan van mijn lijstje

Ben even naar de BOB gereden (kennen jullie dat?) en daar de auto een flinke beurt gegeven en goed gezogen. Ik heb het over een auto, hé dames.

En nu?

Toch maar even verder internet afstruinen voor een leuk en knus hotel in Rome. Iemand misschien tips?
Kinderen zijn wakker...
Blerk, heb toch maar besloten richting schoonfamilie te gaan, schoonvader is morgen jarig. Had me heel erg voorgenomen niet meer die kant op te gaan tot na de bevalling, maar ja, dat is schoonmoeder nijd en het draait vandaag om schoonvader. Dussssssss. Ik geloof dat ik lijk aan pre-natale agressie, dus dat kan nog leuk worden .
Lien gaat rellen. Leuk!

Foto's in daarwaarwenoggeenpassendeeneigennaamvoorhebben?

Vanmiddag bij het huis van broertje en vriendin wezen kijken. Hebben de sletel gekregen en gaan dus samenwonen. Leuk huis. Lijkt heel erg op mijn eigen 1e huis. Daarna onverwacht met z'n allen bij mijn ouders gaan eten en net thuis.

Lekker weekend gehad. Jullie ook?
Lien, hoe was het bij schoonfamilie?

Ik ben wel heel erg benieuwd naar buikfoto van jou, Lien!

En naar foto van Morrie, zonder krullen.

Hier ook lekker weekend gehad.

Vanochtend vriendin op bezoek gehad en vanmiddag schoonzus en zwager. Gezellig!
Ik heb ineens iets heel slims verzonnen. Macbook heeft een foto mogelijkheid, heb dus zojuist een recente foto geproduceerd .

Schoonfamilie sucks, sjemig heb me daar weer enorm zitten opwinden en terwijl we toch echt niet zouden blijven eten ook daar weer ingetuind. Schoonmoeder ging bijna huilen toen we zeiden dat we weggingen, want ze had net 15 pizza broodjes in de oven gedaan.... Had haar bijna 3 euro gegeven en was alsnog weggegaan, maar ja, de kinderen hadden het gehoord. Vervolgens kregen we ongare vieze goedkope (vandaar die 3 euro) dingen en verder was er een smerige semi zelfgemaakte huzarensalade. Onduidelijk vlees in stukjes met een prikkertje erin, maar pas in de auto begreep ik wat het was, vent had het herkend: Corned beef uit een blik... Ik heb er niet van gegeten . Nou ja, een doorslaand succes kortom.
Kwam even hai en bye zeggen na lange gezellige dag (met vrienden wezen varen en uiteindelijk met z'n allen hier in de tuin gebbqt).

Hallo en dag dus!
Corned Beef komt toch sowieso uit een blik?

Maar desalniettemin klinkt het geheelranzig.

Hier was weekend ook heel relaxed en oke. Gisteravond uit eten geweest met vrienden, Pebbeltjes en Kefpep uit logeren. Was wel brak vanochtend (gegeten in een Belgisch Biercafe en dus ook verschillende speciale bieren gedronken).

Net broer aan de telefoon, geen zin om nu uitgebreid over uit te wijden want word ik verdrietig van. Maar het ging over mijn vader, hij wil van alles voor mijn vader. Ik wil dat niet. Broer vind dat vader dingen moet gaan ondernemen, ik vind dat (nog) niet. Dus meningsverschil en ik in tranen. Ik denk dat ik de enige ben die snapt hoe pa zich moet voelen en ik begrijp denk ik als enige dat pa nu kluizenaart. Pebblo denkt dat dat mijn perceptie is en dat mijn broers ook denken dat zij weten wat goed voor pa is. Nahja, geloof dat alleen mijn vader en ik nog veel verdriet hebben en dagelijks huilen...
Moeilijk Peb. Geeft je vader wel goed aan, waar hij behoefte aan heeft?

Lien, mooi buikje!!

En nu ga ik slapen, morgen hele dag sollicitanten.

En volgens mij wordt Zeefje ziek, zo sneu
Hai meiden, hier iemand die megaleuk weekend heeft gehad. Vrolijkerd was gister jarig en ik had voor ons een hotel in Brussel geboekt. Grote surprise voor Vrolijkerd dus die was aangenaamd verrast. Schoonouders zaten in het complot en hebben kindjes na het zwemmen gehaald en meegenomen. Wij daarheen, rondgelopen in Brussel en toeristje gespeeld. Lekker gelunched samen, naar Indiana Jones geweest en heerlijk bij de Cubaan gegeten. Het was echt superleuk! Vandaag kwamen schoonfamilie eten en dat was ook gezellig. (nou ja, voor zover het kan, Lien ik voel dus met je mee)

Drop, nog bedankt voor je kaart! Lief! Hoe heeft Veter het gehad? Lekker hoor dat je kon uitslapoen en je ding kon doen.

hahaha..van mij mag je mee naar UK :-) Kom maar bij mij op de hotelkamer hoor, geen probleem.

Peb, kus voor jou.

Rome ook leuk Wind! Goed plan van jou, alleen geen tips voor hotels.
Succes morgen Ely en nu ga ik ook hups naar bedje toe. Truste meisjes!
Score tot nu toe, 1 timmerman, 1 tuinman, 1 werkster, 2 radio's op jaja, verschillende zenders.

En o ja, cadeautjes, maar niet van bovengenoemden, maar van familie, want ik ben jarig .

Overigens, Pebb, je hebt helemaal gelijk, corned beef hoort uit een blik, maar met zo'n lel vet er nog aan op een prikkertje, neen, ik had het niet als dusdanig herkend....

Gefeliciteerd Lien!!! Wat heb je voor cadeaus gekregen?

Als jij uitgerekend bent, ben ik met vakantie. Als je nou tijdens mijn vakantie bevalt, moet ik wel gesmst worden hoor door iemand hier!

Foto van mezelf komt nu in ak. Let niet op de bolligheid van buik en wangen aub.

Foto van Lien kan ik niet goed bekijken op de een of andere manier, ligt aan mijn laptop.
Lien, gefeliciteerd meid!
Van harte gefeliciteerd Lien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven