Trio mvv

16-05-2013 18:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha je hengelt, mag niet.
En als je nu een "professional" aan de hand neemt? Hier bestaat geen gevaar dat je vriend met haar vandoor gaat. Na de act is het weer "jij en hij".
Wij hebben een gelijksoortige situatie. Alleen heb ik moeite met het vinden van een meisje. Kan toch moeilijk tijdens het uitgaan iemand hierover aanspreken. Ik heb alleen nog geen ervaring met vrouwen maar een trio mvv is wel een enorme fantasie van mij.
Wat wel eens wil werken is eerst een of meerder malen alleen met het meisje sex hebben. Als dat goed verloopt ontstaat er een band met zo'n meisje. En dat kan, is mijn ervaring, dat gevoel waar je nu last van hebt voor een groot deel of zelfs helemaal wegnemen. Ik kan de achterliggende reden niet echt verklaren maar het heeft bij mij, in de fase dat ik me er soms ongemakkelijk bij voelde als mijn man sex had met een andere vrouw, wel al een aantal keren geholpen.

@tori1: natuurlijk kan je iemand tijdens het uitgaan hierover aanspreken. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de vrouw zegt dat ze niet wil.
Wij gaan regelmatig naar een parenclub, kan je zelf alles organiseren en niets is daar gek. Heel veilig dus ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven