Mode & Beauty alle pijlers

Bikini :'-(

05-06-2013 12:34 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 06 juni 2013 @ 22:41:

Melpomene, als ik een Cleo bh bestel, moet ik dan mijn normale maat bestellen of valt de bh groter of kleiner. Weet jij dat?

Op ebay staat inderdaad veel, maar dan moet ik wel de goede maat weten.

Ik vind zelf de maat goed vallen, misschien een heel klein tikje ruimer dan bijv. Hunkemöller e.d.

Wat ik altijd doe: ik ga naar figleaves.com, zoek daar het model op, en kijk naar de koperservaringen. Daar lees je of een model ruimer of krapper valt. En dan bestel ik ergens anders.

(Dat doe ik trouwens niet in winkels, ergens passen en dan via internet bestellen - dat vind ik dan weer flauw).

Goed opletten of je kunt ruilen als je ergens bestelt!
Melpomene: ik weet niet wat voor maat jij hebt maar welke maat broekje zou je bij maat 38 aanraden denk je? Want van de bh neem ik hem dan maar gewoon 75H maar van de onderkant vind ik moeilijk.. Er staat geen heupomtrek bij. (Of ik ben blind)
Ik zou 12 nemen. Is 38, soms 40. Bij Primark is het in ieder geval 38.
quote:Nouschi schreef op 05 juni 2013 @ 19:39:

[...]

Wat een mooie bikini!Ja he? Ben er ook zo blij mee.
http://www.bravissimo.com/products/swim ... =all&cup=h

dit hebben ze bij de Bravissimo. Volgens mij wordt het niet heel goedkoop als je iets moois wilt. Ikzelf heb vorig jaar deze gekocht (nou ja, gekregen van mijn vriendje ), kost wel wat (~100 euro) maar hij zit/staat dan ook heel goed. Ik was een beetje huiverig voor de haltertop, maar hij blijft goed zitten.

mijn bikini
quote:lasagna schreef op 07 juni 2013 @ 17:11:

http://www.bravissimo.com/products/swim ... =all&cup=h

dit hebben ze bij de Bravissimo. Volgens mij wordt het niet heel goedkoop als je iets moois wilt. Ikzelf heb vorig jaar deze gekocht (nou ja, gekregen van mijn vriendje ), kost wel wat (~100 euro) maar hij zit/staat dan ook heel goed. Ik was een beetje huiverig voor de haltertop, maar hij blijft goed zitten.

mijn bikini

Die is ook leuk zeg!

Met dank aan dit topic heb ik nog een Freya bikini op de kop getikt voor ¤40 incl. Via NL site, gisteren besteld en vandaag al binnen! Ik ben een gelukkig mens
Kabouterpuntmuts, ben je nu geslaagd?
Ik wil degene die met de Brastop-tip kwam hartelijk bedanken! Gave site, en ik had niet gedacht dat het ZO veel zou uitmaken: ik ben inderdaad ruim goedkoper uit als ik een Freya-setje uit Engeland bestel, dan wanneer ik 'm hier in de winkel koop!

Paypal werkt alleen niet echt mee... Hoe doen jullie dat met bestellen uit het buitenland? Hebben jullie allemaal een creditcard?
Orchis: ik heb inderdaad mijn vriend even heel lief aangekeken voor zijn creditcard.

Nog niet binnen, verwacht morgen of overmorgen maar heb er zelfs twee besteld :shame: die ik zelf had gezegd en nog eentje, wou eerst die andere leuke doen maar toen dacht ik ja die lijken wel erg op elkaar. Wacht ik zoek een foto.
Oh leuk! Ik ben benieuwd en ik hoop ook dat ze lekker zitten.

Orchis voor oa dit soort doeleinden heb ik een creditcard.
http://www.leialingerie.c ... /fs5677.aspx?colour=black

Krijg omaatje plakken niet voor elkaar maar het is de Fantasie Mauritius.
Oeps plaatje plakken natuurlijk
quote:Melpomene schreef op 06 juni 2013 @ 15:34:

Als je je maat en model weet, kan ik echt een Ebay-outlet aanraden. Na een beetje goed zoeken had ik er de Lucille van Cleo by Panache voor 32 euro compleet met verzending:

[afbeelding]Zo die is leuk! Complimenten.
Die heb ik gekocht badmeester
Is er een site met omrekentabel qua maten? Want dit klinkt wel giga goed!
Superleuk, kabouterpuntmuts! Als dat geen goeie zomer wordt... :-)

Ik heb geld overgemaakt naar mijn Paypal-account, maar dat duurt dus bijna een week... Ik kan pas bestellen als het erop staat en word nu een beetje ongeduldig. En dan moet ik nog maar hopen dat de Brastop-site dat ondersteunt. Och, was iDeal maar internationaal...
quote:Discovery schreef op 11 juni 2013 @ 14:00:

Is er een site met omrekentabel qua maten? Want dit klinkt wel giga goed!Op de brastop.com staat een omrekendingetje waarbij je je EU-maat in kunt vullen en de UK-maat eruit komt rollen... Ik hoop maar dat ie klopt!
Orchis, bij mij gaat Paypal gewoon van mijn rekening af. Je kunt Paypal daaraan koppelen.
quote:orchis_simia schreef op 11 juni 2013 @ 15:48:

Superleuk, kabouterpuntmuts! Als dat geen goeie zomer wordt... :-)

Ik heb geld overgemaakt naar mijn Paypal-account, maar dat duurt dus bijna een week... Ik kan pas bestellen als het erop staat en word nu een beetje ongeduldig. En dan moet ik nog maar hopen dat de Brastop-site dat ondersteunt. Och, was iDeal maar internationaal...Paypal staat bij de betalingsopties. Neem gewoon een creditcard, veel goedkoper. Ik heb die van de Bijenkorf (is een Mastercard). Bij alles wat je koopt, krijg je punten waarmee je in de Bijenkorf kunt betalen. Kost iets van 8 euro per jaar.
Even het topic omhoog kicken om te melden dat ik van de week voor het eerst in de UK heb besteld en nu diep gelukkig ben. Prijzen zijn heel fijn en het omrekentabelletje klopte goed (behalve voor 1 merk wat klein viel, maar dat stond bij de ervaringen dus die heb ik in een maatje groter besteld en die past dus ook perfect).
Ik vind deze van Freya (70-GG) wel leuk. Lekker in de sale nu. Staan hele goede beoordelingen onder.

(Niet mijn maat, misschien heeft iemand in dit topic er wat aan)
Bah
Hey Dingie, wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je eerste pakketje uit de UK! Heb je een mooie bikini gekocht?

Ik ga me er binnenkort ook weer aan wagen want het bevalt mij ook altijd erg goed!
Geen bikini (die had ik 2 maanden terug voor een flink groter bedrag al gekocht), maar wel nieuwe (en mooie!) bh's, die waren harder nodig.

Maar nu ik heb binnen heb en het zo goed bevalt zie ik in de toekomst meer bestellingen aankomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven