Zelfmoordpoging dochter Michael Jackson
vrijdag 7 juni 2013 om 18:06
http://www.rtlnieuws.nl/b ... g-dochter-michael-jackson
Ik hoorde het vanmiddag op de radio, en schrok er best van.
Heb zelf een dochter van die leeftijd.....echt triest..
Ik hoorde het vanmiddag op de radio, en schrok er best van.
Heb zelf een dochter van die leeftijd.....echt triest..
vrijdag 7 juni 2013 om 18:08
vrijdag 7 juni 2013 om 18:18
quote:rozenstruikje schreef op 07 juni 2013 @ 18:08:
Tja, sneu meisje natuurlijk. Bloedmooi trouwens. Ze zeggen dat ze alweer kan lachen, alsof het over is en nu ineens goed gaat. Ik hoop voor haar dat ze onder mensen komt die enigzins normaal zijn en om haar geven. Beetje hopeloos zo, met zo een jeugd.
Idd een beeldschoon meisje....
Ik las ook dat ze al eens eerdere pogingen had gedaan..?
verder idd hopeloos met zo een jeugd en vreemde familie...
Tja, sneu meisje natuurlijk. Bloedmooi trouwens. Ze zeggen dat ze alweer kan lachen, alsof het over is en nu ineens goed gaat. Ik hoop voor haar dat ze onder mensen komt die enigzins normaal zijn en om haar geven. Beetje hopeloos zo, met zo een jeugd.
Idd een beeldschoon meisje....
Ik las ook dat ze al eens eerdere pogingen had gedaan..?
verder idd hopeloos met zo een jeugd en vreemde familie...
vrijdag 7 juni 2013 om 18:21
vrijdag 7 juni 2013 om 18:42
vrijdag 7 juni 2013 om 18:54
Ik denk dat ze graag wilde dat die wanhoopsdaad de wereld in ging. Wat zieliger is dat waarschijnlijk de deur is dichtgeslagen met de mededeling dat alles weer helemaal happy gaat, terwijl waarschijnlijk op haar ingepraat wordt dat ze nergens mee naar buiten mag treden en koest moet houden. Dat is de indruk die ik krijg.
vrijdag 7 juni 2013 om 18:59
vrijdag 7 juni 2013 om 19:06
quote:rozehanddoek schreef op 07 juni 2013 @ 18:43:
Ik vind het ook zo triest als je leest dat de rest van de familie er zo tegen is dat ze contact met haar moeder wil. Als dat meiske daar behoefte aan heeft, laat haar dan. Maar ze staat volgens mij gewoon constant onder druk.Oh dit wist ik niet....wat erg dat zo een meid de dupe is van die familie toestanden....
Ik vind het ook zo triest als je leest dat de rest van de familie er zo tegen is dat ze contact met haar moeder wil. Als dat meiske daar behoefte aan heeft, laat haar dan. Maar ze staat volgens mij gewoon constant onder druk.Oh dit wist ik niet....wat erg dat zo een meid de dupe is van die familie toestanden....
vrijdag 7 juni 2013 om 19:08
Een paar dagen na zoiets ermee naar buiten treden naar all and sundry die je niet kennen maar de meest uiteenlopende ideeen hebben over jouw leven, op basis van riooljournalistiek en hysterische tv shows, is ook niet zo handig. Ik volg deze sector niet zo Saffietje, maar ik mag hopen dat er delen van de media zijn die niet aan zoiets meewerken.
vrijdag 7 juni 2013 om 19:13
[quote]Derpina schreef op 07 juni 2013 @ 19:04:
Ze wou net echt dood, het is een schreeuw om aandacht.
Anders had ze wel een goed mes gepakt en goede pillen. En had ze niet zelf gebeld.
Maakt het niet minder triest ze zit vast met zich zelf in de knoop.[/quote]
Kan ik me ook wel voorstelllen met die familie, en het vreemde leventje van de familie Jackson.
Anders had ze wel een goed mes gepakt en goede pillen. En had ze niet zelf gebeld.
Maakt het niet minder triest ze zit vast met zich zelf in de knoop.[/quote]
Kan ik me ook wel voorstelllen met die familie, en het vreemde leventje van de familie Jackson.
vrijdag 7 juni 2013 om 19:15
quote:Suze02 schreef op 07 juni 2013 @ 18:09:
Als je dat vanmiddag pas hoorde heb je de afgelopen dagen onder een steen gezeten?Ik heb het vanmorgen ook pas in onze krant gelezen.En ik heb niet onder een steen gezeten. (stomme opmerking) . Het artikel ging het meest er over dat de biologische moeder (Rowe) de politie op bezoek kreeg met die mededeling dat Paris een zelfmoordpoging had gedaan.De biologische moeder had gezegd dat "Paris veel aan haar hoofd heeft".
Het lijkt me moeilijker voor dat meiske dat haar moeder haar "verkocht" heeft aan haar vader. En dat de vader nu dood is.De oma het zorgrecht wil en misschien achter de centen aan zit.En de biologische moeder? Heeft ze wel plaats voor haar dochter die ze afgestaan heeft?
Als je dat vanmiddag pas hoorde heb je de afgelopen dagen onder een steen gezeten?Ik heb het vanmorgen ook pas in onze krant gelezen.En ik heb niet onder een steen gezeten. (stomme opmerking) . Het artikel ging het meest er over dat de biologische moeder (Rowe) de politie op bezoek kreeg met die mededeling dat Paris een zelfmoordpoging had gedaan.De biologische moeder had gezegd dat "Paris veel aan haar hoofd heeft".
Het lijkt me moeilijker voor dat meiske dat haar moeder haar "verkocht" heeft aan haar vader. En dat de vader nu dood is.De oma het zorgrecht wil en misschien achter de centen aan zit.En de biologische moeder? Heeft ze wel plaats voor haar dochter die ze afgestaan heeft?
vrijdag 7 juni 2013 om 19:16
quote:Derpina schreef op 07 juni 2013 @ 19:04:
Anders had ze wel een goed mes gepakt en goede pillen. En had ze niet zelf gebeld. Maakt het niet minder triest ze zit vast met zich zelf in de knoop.
Dat is idd wel opmerkelijk..
Ze kan natuurlijk ook in paniek geraakt zijn..
Anders had ze wel een goed mes gepakt en goede pillen. En had ze niet zelf gebeld. Maakt het niet minder triest ze zit vast met zich zelf in de knoop.
Dat is idd wel opmerkelijk..
Ze kan natuurlijk ook in paniek geraakt zijn..