Zelfmoordpoging dochter Michael Jackson

07-06-2013 18:06 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.rtlnieuws.nl/b ... g-dochter-michael-jackson

Ik hoorde het vanmiddag op de radio, en schrok er best van.

Heb zelf een dochter van die leeftijd.....echt triest..
schatje is het
Thanks! Ze is nu 7 maar nog steeds zo licht.
Ze heeft nu wel sproeten

Ik zelf ben heel wit, lichtblond-rossig en veel sproeten
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 00:30:

[...]

hoe dan? die kinderen zijn haske blank. Niks geen tintje of een kroesje. Helemaal niks

Ik vind ze wel degelijk een tintje hebben.

En er even vanuit gaande dat Debbie Rowe de moeder is zou dat het steile haar en lichte ogen kunnen verklaren.
De lichte ogen zitten ws recessief in MJ

De andere twee hebben bruine ogen toch?

Sowieso heeft Blanket een andere moeder, een native american geloof ik.
DR heeft alleen Prince en Paris gebaard, nogmaals steil haar en blanke huid (ze zijn beslist niet zwart of afro-amerikaans) is recessief. Dus een kans van 1 op 4. De kans dat ze alledrie deze kenmerken vertonen is erg klein.

Waarin zien jullie MJ in die kinderen? ik zie 0 komma 0 MJ kenmerken of katherine of janet of tito of Joe kenmerken in deze kinderen. echt niks
en wat betreft het "tintje" ze wonen in LA
dat bedoel ik dus mars

vergeleken met jouw dochter zijn de kids van MJ idd meer getint.

Wel een schatje overigens
Prins lijkt wel meer op DR dan Paris.
ze hebben meer iets latino dan afro over zich
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 01:05:

DR heeft alleen Prince en Paris gebaard, nogmaals steil haar en blanke huid (ze zijn beslist niet zwart of afro-amerikaans) is recessief. Dus een kans van 1 op 4. De kans dat ze alledrie deze kenmerken vertonen is erg klein.

Waarin zien jullie MJ in die kinderen? ik zie 0 komma 0 MJ kenmerken of katherine of janet of tito of Joe kenmerken in deze kinderen. echt niks

Zoals ik al eerder zei twijfelde ik in eerste instantie ook, maar hoe meer fotoos ik zag, zag ik toch gelijkenissen.

Zie je ook in het youtube filmpje geen gelijkenissen op bepaalde fotoos?
nee, maar dat komt vooral omdat ik het filmpje op mijn lap niet kan afspelen
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 01:08:

Prins lijkt wel meer op DR dan Paris.

Ik vind juist prins weer meer lijken op MJ, en Paris op DR

En blanket vind ik zowieso een Jackson koppie hebben....
Blanket lijkt op de blanke diana ross
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 01:15:

nee, maar dat komt vooral omdat ik het filmpje op mijn lap niet kan afspelenJammer want daar worden constant de fotoos naast elkaar gezet en vergeleken, ook met de opa en zussen van MJ, en ik zie dan in veel fotoos echt veel gelijkenissen de ik eerst niet zag....
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 01:18:

Blanket lijkt op de blanke diana rossTja..wie weet is zij dan wel de moeder van blanket
quote:mars.74 schreef op 08 juni 2013 @ 00:38:

Tja je lijkt precies op al die (ex) vrienden die hetzelfde beweerden over mijn dochter. Gebaseerd op hun sterk versimpelde biologielessen op de middelbare school.

Genen zijn iets extreem ingewikkelds, vele malen ingewikkelder dan je op school leert.

En als er mixen in de familie zijn. Joe: half blank, half zwart en Katherine: half zwart, half native american kunnen er zeer aparte dingen gebeuren. Zeker als een van de ouders van de kinderen zo wit is als Rowe

Vind ik die kinderen er nog vrij normaal uitgekomen. Ze hebben allemaal een tintje iig.Dit bedoel ik dus..
http://www.usmagazine.com ... y-and-daddy-photo-2012256

Op deze foto zie ik dus wel weer dat de smalle ietwat spitse neus op die van haar moeder lijkt...

Maar ja het zal altijd gissen zijn , de enige die het zeker weten zjn MJ en DR...
quote:saffietje schreef op 08 juni 2013 @ 01:29:

[...]

Dit bedoel ik dus..nee die veronderstelling klopt niet, lees het stukje over dominantie even. Het kan wel maar de kans is 1 op 4 en niet 3 op 3
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 00:34:

Er klop iig niks van, die kinderen lijken helemaal niet op MJ en ter vergelijking moet je er een foto bijhalen voor zijn eerste operatie.Het is jammer dat je het filmpje niet kan zien, want daar staan juist fotoos van een jonge Michael naast zn kinderen, en als je die naast elkaar ziet, zie ik iig wel veel gelijkenissen
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 01:54:

[...]

nee die veronderstelling klopt niet, lees het stukje over dominantie even. Het kan wel maar de kans is 1 op 4 en niet 3 op 3

Wat bedoel je nou te zeggen Meds? Gaat het nou om het stijle haar?

Wie weet (stijlen?) ze het wel ofzo... Prince werd in zijn eerste jaren ook duidelijk geblondeerd, dus tja wie zal het zeggen..

En ik geloof ook dat ze gewoon stijl haar kunnen hebben.

De kinderen hebben iig allemaal donker haar (vooral blanket)

Donkere ogen, behalve Paris, maar die lichte ogen kunnen weer van haar moeder zijn...

Dat stukje heb ik gelezen, maar dat zegt mij niet zoveel, ik zie hier dagelijks het bewijs om me heen dat het vaak anders is......
Ik heb de discussie een beetje doorgelezen en denk steeds van wat maakt het uit of die kinderen wel of niet biologisch gezien van zowel Debbie als MJ zijn?! Het gaat er toch om wie ze opgevoed heeft?! Er worden miljoenen kinderen geboren met donerzaad?! Je gaat dan toch niet tegen dat kind zeggen dat degene tegen wie hij/zij pappa zegt onmogelijk de vader kan zijn?! Dat is nog altijd aan de ouders om daarover te beslissen.
quote:closednote schreef op 08 juni 2013 @ 02:54:

Ik heb de discussie een beetje doorgelezen en denk steeds van wat maakt het uit of die kinderen wel of niet biologisch gezien van zowel Debbie als MJ zijn?! Het gaat er toch om wie ze opgevoed heeft?! Er worden miljoenen kinderen geboren met donerzaad?! Je gaat dan toch niet tegen dat kind zeggen dat degene tegen wie hij/zij pappa zegt onmogelijk de vader kan zijn?! Dat is nog altijd aan de ouders om daarover te beslissen.

Klopt closednote

Het topic ging eigenlijk over de zelfmoordpoging van Paris, maar gaat nu zoals je ziet nu over wie de ouders nu eigenlijk zijn.

Het maakt ook eigenlijk niet uit, maar ik denk dat het discussieren en speculeren komt omdat er altijd erg geheimzinnig over werd gedaan door de famile , het nogal vreemde gedrag van MJ zelf, plus de vreemde verhalen ut de media en het bijzondere uiterlijk van de kids.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 01:08:

ze hebben meer iets latino dan afro over zichIk zie er niet uit als een neger, maar mijn vader is toch echt zwart. Hoe genen zich gedragen laat zich niet bepalen door kansberekening.

Blanket vind ik trouwens echt wel op MJ lijken.
quote:saffietje schreef op 08 juni 2013 @ 02:09:

[...]

Het is jammer dat je het filmpje niet kan zien, want daar staan juist fotoos van een jonge Michael naast zn kinderen, en als je die naast elkaar ziet, zie ik iig wel veel gelijkenissen

Ik heb het filmpje bekeken en zie er echt met de beste wil van de wereld niets in van MJ

Laten ze een foto van Blanket zien en er naast een omgebouwde MJ duhhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven