Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Ha dames,

Da's mooi Jammie, 10 kilo! daar kan ik nog alleen maar van dromen. Hoe was het in het zwembad?

0,7 kilo in een week is toch niet verkeerd Car, eraf is eraf hè

Fijn `Sneeuwwitje om complimenten te krijgen. Als iedereen dat eens wat meer zou doen zou de wereld er een stuk mooier uitzien!

Ik heb het 's avonds ook vaak moeilijk Xtulp, zeker wanneer mijn vriend dan naast me wat lekkers neemt! Ik neem dan soms een Langetje, is maar 20 calorieën per koekje of een enkele keer een perenijsje.

Ik ben vandaag zo gaar als een tientje, Feliciaatje is vannacht ruim 3 uur in de weer geweest en wilde niet slapen. Ze slaapt sowieso de laatste weken moeilijker, maar vannacht was waardeloos. Ik hoop dat het een fase is en snel weer over gaat.

Net mijn kledingkast uitgemest. Ik kan 2 broeken naar de 2e handswinkel brengen, ze zijn te groot!! Vanavond sporten (als ik daar nog de kracht voor heb ) Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, begin nu ongesteld te worden.

Succes allemaal!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik heb me ingeschreven voor de 4 mijl Het duurt nog heel lang, maar ik heb er nu al weer zin in!

Eerst nog eind mei 5 km in mijn oude woonplaats en twee weken daarna 5 km met de LadiesRun in mijn huidige woonplaats

@ Isis: fijn dat je een goede start hebt, hopelijk morgen al een mooi getal op de weegschaal.

@ Jammie: super dat je 10 kilo afgevallen bent! Hoe was de zwemles?

@ Felice: lekker is dat he om je kledingkast op te ruimen en te grote kleding weg kunnen doen!
*schaam* .... ben niet gaan sporten, ben zo moe, alsof ik een heel weekend heb doorgehaald met te veel alcohol. Dan merk je toch dat je ouder wordt
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Weegdag!

Gewicht: 76,0

Deze week af: 0,5

Totaal af: 8,7
Goed gedaan sneeuwwitje!

De weegschaal zegt bij mij; 66,7

Dus ondanks het ziek zijn toch op gewicht gebleven. Ik ben tevreden.

Hvm
Well done dames!

Het leek mij niet zo'n goed idee, wegen vandaag. Ben vandaag ongesteld geworden en heb megaboobs maar.... toch maar gedaan, ben gewoon weer happy:

Gewicht: 75,4

eraf: 0,5

totaal eraf: 3,1 (rekenfoutje vorige keer)
He dames, Ik was aan het twijfelen.. wegen vandaag of niet. Ik heb 2 goede dagen gehad en gisteren slag de goesting door ( tijd van de maand ) gaande van pizza, chocolade, chips,... stom natuurlijk maar hopen dat dit er nu met deze ene uitspatting weer opzit. Gewicht was 82.4 dus 0.3 erbij.. maar volgende week is het eraf hoor!!!

Dit weekend vertrek ik wel naar een 2 daags festival maar hoop het binnen de perken te houden.

Ik zal veel aan jullie denken aan steun ;)

Jullie zijn allemaal goed bezig! Doe zo door ;) Groetjes en succes!
anoniem_88777 wijzigde dit bericht op 26-04-2013 14:36
Reden: vergeten in dik aan te duiden
% gewijzigd
@Sneeuwwitje: Wat leuk! Ik heb me gister ook ingeschreven voor de vier mijl Het wordt voor mij de eerste keer dus ik ben benieuwd!

@Isis: Goed dat je er zo tegenaan kan kijken! 0,3 kilo is geen grote ramp..volgende week heb je vast beter nieuws!

Wat mij betreft heb ik een slechte week achter de rug..2 verjaardagen..1 barbeque en 1 avondje op bezoek met teveel lekkere hapjes. Toch is er nog wat af..was er zelf verbaasd over:

Gewicht: 77,0

Af: 0,9

Totaal af: 4,0
Wauw Jammie, gefeliciteerd!

Oud: 74,0

Nieuw: 73,5

Eraf: 0,5

En goed aan het sporten geweest, dus ik ben blij!
Hier helaas een paar gram aangekomen... Kon ook echt niet anders, deze week mezelf heeel slecht gedragen. Ook uiteten geweest, wat gesnoept, niet gesport.. Maar stukje bij beetje gaat het eraf, als ik te streng word hou ik het toch niet vol. Vandaag zei wel iemand die ik lang niet gesproken had: Wat ben jij veel afgevallen haha. Toch leuk om te horen.

Verwacht dit weekend (met dit weer) nog niet echt erg veel motivatie. Vanaf volgende week weer strenger en hopenlijk dan toch weer iets eraf, we komen er wel

Wel goede resultaten zie ik hier voorbij komen!! Goed bezig dames!!!

Jolanda: Lees jou stukje pas nadat ik die van mezelf heb geschreven, en wederom zitten we een beetje in hetzelfde schuitje! Jij ook deze week wat minder, en ik denk hetzelfde over wat je schrijft over het niet mogen eten, het niet willen dieeeten enz. Mij gaat dat dus ook altijd tegen staan en dan stop ik er weer mee. Ik probeer er nu ook gewoon wat makkelijker mee om te gaan. Het niet zo erg als een MOETEN te zien. Heb ook het boek; Het geheim van slanke mensen gelezen. Dit is geen dieet maar echt een 'denkverandering' daar heb ik veel meer aan! Zullen we hier wel gewoon blijven schrijven, kunnen elkaar misschien juist wel motiveren. En ik wil juist ook kunnen neerzetten dat het even niet goed gegaan is, en niet dat ik me daar schuldig over voel!! Maar jij bent ook niet echt veel te zwaar he, zoals ik het in de tabel zie. Ik eigenlijk ook niet echt, het is meer mijn eigen gevoel. Iedereen vind dat ik er prima uitzie en hoef ook niet te vertellen dat ik aan het afvallen ben, vinden ze maar grote onzin haha.
Ha xtulp, bedankt voor je reactie op mijn berichtje!

Ik heb al vaker over dat boek gehoord,misschien toch eens gaan lezen! Inderdaad, het gaat me tegenstaan omdat ik er zoveel mee bezig ben en dat wil ik niet, waarom kan ik niet overal van genieten, maar toch af en toebeetje opletten en gezonde keuzes maken? Ik ben inderdaad niet te zwaar, maar spiegel me natuurlijk alleen maar af tegen meiden met net een platter buikje... En ben zelf ook wat minder geweest, twee jaar geleden.

Ik blijf zeker meeschrijven hoor!

Hvm, fijne vakantie!

Ik heb ook het gevoel vakantie te hebben met dit weer, maar helaas alleen weekend.

Felice, toch weer wat eraf! Alle kleine beetjes helpen en wrs volgende week, na het ongesteld zij.n een grotere min!

Pink, wat goed, een halve kilo! Een goed begin is het halve werk hè! En, zo zie je maar weer, sporten beloond!

Ik ga weer in het zonnetje zitten :D!
Hier nog steeds een ziek mannetje... Echt zo zielig...

Hier gelukkig wel goede weegresultaten

Huidig gewicht: 82.8

Afgevallen : 0,9 kg

Totaal af: 5 kg

Ben er blij mee, maar het is naar de achtergrond geschoven... Ik hoooooop zoooooo dat mijn kleine man snel opknapt..

Later meer...
Vanavond lekker uit eten geweest, echt heerlijk met dit weer! Qua dieet niet echt goed. Zat ook wel te denken: dit is niet goed voor de weegschaal. Maar ja, je moet jezelf natuurlijk ook niet alles ontzeggen en ik geniet er nu ook veel meer van.
Melody, heeft je zoontje nu al bijna een week oorontsteking? Ik vind dat wel heel erg lang hoor. Ik weet niet of je de huisarts al gebeld hebt, maar mijn dochtertje is nooit langer dan een dag of 4 ziek van oorontsteking.

Je bent wel lekker afgevallen
De tabel is weer bijgewerkt.

Heb vandaag op een calorieteller mijn eten ingevuld en was best wel verbaasd hoeveel ik nog binnen krijg, terwijl ik denk dat ik het wel rustig aan doe. Ik zit zo aan de 1500 calorieën. Moet dus weer kritischer gaan kijken.

Morgen LadiesRun, ik heb er al heel veel zin in!
Hallo iedereen!

Sorry dat ik zo laat ben! Ik heb me wel gewogen gisteren maar was vanwege werk en een uitje de hele dag weg en pas rond middernacht thuis. Vandaag ook de hele dag gewerkt.

Maar veel heb ik eigenlijk ook niet te vertellen..ging niet super deze week en dus ook niet veel verandering in gewicht.

Volgende week er maar weer vol tegenaan! Succes aan iedereen!
Melodie, hoe is het me je zoontje?

Veel mensen gelijk gebleven lees ik... Laten we er met z'n allen weer voor gaan!!

Ik lig nu lekker in mijn bikini in het zonnetje!

Vanavond BBQ-en, maar houd me in, vind BBQ niet zo lekker, wel gezellig!

Fijne zondag allemaal!
Jolanda : geniet van de bbq gezelligheid dan ;) Hier is het vandaag minder mooi weer :( maar altijd beter dan regen ;) Jammer genoeg ken ik het gevoel van spiegelen aan anderen en dan is het wel eens moeilijk. Het boek van slanke mensen geheim ( even titel doorheen halen ;D ) vind ik wel ok maar geen nieuw wereldschokkend geheim dat niemand weet. Maar misschien haal je hier juist wel steun uit. Ik weet dat ik met een superstreng dieet het makkelijker volhoud dan met gezond eten gewoon omdat je snel resultaten ziet maar toch nu mag je zoveel en kan je er van genieten en is het soms lastig. Ik moet dan echt soms denken ok 3 maaltijden gehad, 2 tussendoortjes en nu voelt het alsof ik honger heb maar eigenlijk is het gewoon zin naar meer dus ik ga geen eten meer nemen. ( als het altijd zo simpel ging.. ;P ) En voor mij nu even niet wegen maar toch nog meeschrijven helpt mij heel goed.

Maris : Gezellig gehad op je uitje? Succes deze week komt vast goed! ;)

Sneeuwwitje : heel veel plezier en succes op de ladies run!

Melody : heeft je zoontje nog altijd koorts of voornamelijk pijn? anders misschien toch is naar de dokter gaan :s Hopenlijk voelt hij zich snel beter!

Xtulp : zo wat fijn zo'n compliment! ;) Kan toch echt eens goed doen he!

Jammie en pink)lotus : goed bezig allebei!

HVm : geniet van je vakantie! Waar ga je heen?

OK ik denk dat ik nu iedereen gehad heb ;D Was weer even lekker veel bijgeschreven ;) Met het mooie weer van de voorbije dagen al terug kortere broeken aan. de ene al wat strakker dan de andere maar ik pas er nog in en over 2 weken op een festival kan ik ze aan dus dat is al goed nieuws. Deze vakantie gaat nog lang duren en op 2 maanden tijd is alles wat eraf is mooi meegenomen. Gisteren wel een compliment gekregen dat mijn gezicht er smaller uitzag. Dat was wel fijn om te horen ;)
He sneeuwwitje, hoe is t gegaan met de ladiesrun? Ik deed ook mee en heb mn PR echt flink verbroken! (Met 73 sec) en ruim onder de 30 min!! Ben benieuwd of je het leuk vond!
Goedenavond! De LadiesRun ging lekker, vooral het eerste stuk snel gelopen voor mijn doen (onder de 6 min/km) laatste stuk wel wat verval, maar toch 5 km binnen de 30 minuten gelopen. Dus erg tevreden, want dat was mijn doel.

Uiteindelijk wel gelopen in een lange tight, want het was toch wel fris. Vond het wel zwaar, want er zat aardig wat hoogte verschil in en het was mega druk. Ik was bewust al iets verder naar voren gestart, maar het was soms behoorlijk dringen en dat loopt toch niet zo lekker.

Nu op naar de 10 kilometer!!

Wilde vanavond gaan koken, maar was helemaal niet lekker. Heb me behoorlijk ingespannen vanmiddag, dus dat voelde ik toen ineens. Uiteindelijk maar een broodje gegeten, want ik had helemaal geen zin in warm eten. Nu gaat het gelukkig weer beter, wel nog wat moe.

@ Runrunrun: wat super dat je je PR hebt verbroken!! Ik vond het weer erg leuk om mee te doen, geeft je toch een kick als je over de finish komt

Hoe gaat het verder met jou? Hier weer stilstand, en ik snap jou nu echt helemaal dat je ondanks dat je bijna bij je streefgewicht bent, toch niet tevreden bent. Dat heb ik nu namelijk ook, dus wil eigenlijk nog meer afvallen. Maar goed, wel eerst naar mijn streef en lekker doorrennen zodat ik straks ook de 10 km kan lopen!
Goed man!!!! Ik heb al ff niet gewogen, maar eet te ongezond naar mijn zin. Dus vanaf morgen... Eet niet veel maar wel verkeerde dingen. Dus zit mezelf nu tegen te houden om naar de keuken te gaan en iets lekkers te eten haha. Dus eigenlijk niet vanaf morgen maar vanaf nu!!!

He en opbouwen naar de 10 gaat je lukken hoor! Ik vond opbouwen naar de 5 lastiger. Ik zit nu zo rond de 13 km, en wil opbouwen tot de halve marathon.

Misschien dat ik hier maar eens mee ga schrijven als dat oke is, niet dat ik mn gewicht nu weet, maar gewoon om stabiel te blijven en gezond te eten. Heeft me eerder zo goed geholpen, maar helaas liep dat topic een beetje dood. Dan zal ik ook eens de rest gaan lezen en op hen reageren, moet een beetje doorkrijgen wie wie is enzo .

Dat stilstaan is zo frustrerend he.... Pfff ik snap je echt heel goed, maar van doorzetten is nog niemand slechter geworden dus...
Runrunrun en sneeuwwitje, super gedaan allebei!!

Ik heb een aantal jaren geleden ook aan enkele wedstrijden meegedaan (o.a. Halve marathon, maar dat zou ik nu niet meer halen ...) dan is het ook leuk om te trainen hè!

Isis, bedankt voor je lieve reactie!

BBQ was gezellig! Veel salade gegeten en maar twee stukjes vlees. Oha, en het ijs heb in ook laten staan.

Morgen ga ik weer goed beginnen! Weet dat mijn collega gaat trakteren, maar dat sla ik over morgen!
Dat scheelt inderdaad jolanda! Dat doel zorgt toch voor motivatie. Wat goed dat je je zo in hebt gehouden tijdens die bbq. Knap hoor! Succes morgen met het overslaan van de traktatie
Natuurlijk mag je mee schrijven Runrunrun, je staat ook nog steeds in de tabel

Wat super dat je al zoveel kilometers loopt. Ik ben benieuwd hoe het met mijn opbouw gaat, hopelijk kan ik rustig gaan uitbouwen naar de 10.

En gezond eten is voor ons allemaal een doel, maar het is soms zo lastig om alle verleidingen te weerstaan!

@ Jolanda: zo, goed bezig met die bbq. Jij hebt je echt goed ingehouden. Wat goed dat jij zoveel gelopen hebt, loop jij nu eigenlijk nog?
Hoi meiden,

Lief dat jullie aan mij en mijn kleine man gedacht hebben! Het lijkt sinds gister beter te gaan. Begin van de week was zijn ene oor ontstoken, een paar dagen geleden ook een oorontsteking aan het andere oor. Afgelopen week bijna dagelijks bij de huisarts gezeten, want hij bleek ook nog eens allergisch voor de antibiotica te zijn.... Maar goed, het lijkt nu beter te gaan.. Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt!

Heb helaas niet zo'n goed eet weekend gehad, niet vaak gegeten, maar als ik at was het gewoon te vet en te slecht... Die weekenden blijven zo moeilijk! Net wel weer een rondje gelopen en les 18 van evy afgerond, dus we pakken de draad weer op!

Sneeuwwitje: trots op jou en de wedstrijden die je loopt! Goed gedaan!

Runrunrun welkom terug, gezellig als je weer mee gaat schrijven, en je naam eer aangedaan met je hardloopwedstrijd vandaag

Jolanda: goed ingehouden met de BBQ! Ik ben dol op stokbroodjes en satesaus... Niet echt verantwoord dus....

Zwaai voor de rest en op naar een goede week met allemaal minnetjes op vrijdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven