Werk & Studie alle pijlers

eindexamen

10-06-2013 20:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh gadver, het is bijna woensdag!

Dochter wordt gebeld tussen 2 en 3.

Vader en dochter flierenfluiten lekker door en ik word steeds nerveuzer.

Ik denk dat ze het niet gehaald heeft........
Alle reacties Link kopieren
Sorry, staat bij reizen zie ik nu. Foutje
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je dat ze gezakt is?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je haar een reisje cadeau doen, als ze geslaagd is.
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Slecht voorgevoel.
Alle reacties Link kopieren
Spannend.

Mijn broertje heeft dit jaar ook examen gedaan, wiskunde is zijn struikelvak het wordt waarschijnlijk net wel of net niet...



*duimduimduimduim*



Het komt vast goed, jij kan er niks meer aan doen. gewoon lekkere chocola ofzo in huis halen (kan zowel als beloning/troost dienen )
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Spannend idd.



Weetje...zakken is ook niet het ergste wat er kan gebeuren. Ik baalde er ook van toen ik zakte op het vwo op wiskunde en geschiedenis. Die 2 vakken op het vavo gedaan en ernaast een jaar fulltime gewerkt. Was ff balen, maar had de ervaring eigenlijk niet meer willen missen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook de eerste keer gezakt, maar mocht gelukkig allebei de onvoldoendes herkansen (want je mag er één hebben geloof ik). Moest ik wel de hele zomer voor blokken, maar had ze wel mooi allebei gehaald. Het is dus inderdaad niet het einde, en duimen natuurlijk dat het examen wel gewoon gehaald is natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Hier op geschiedenis en Frans overigens
Alle reacties Link kopieren
Hier die verdomde geschiedenis herkansing niet gehaald dus maar naar VAVO want ik ging echt niet al die vakken opnieuw doen als het ook in een ochtend en een middag per week kon
Alle reacties Link kopieren
Struikelblok bij dochter is engels.

We hebben samen een paar examens geoefend, maar ohoh wat had ze er moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje__ schreef op 10 juni 2013 @ 22:03:

Moest ik wel de hele zomer voor blokken, maar had ze wel mooi allebei gehaald.

Maar herexamens zijn toch aan het begin van de vakantie al?



Tja, aan de uitslag is nu toch niks meer te veranderen. Met stressen schiet je dochter dus ook niet zo veel op. En ach, er zijn ergere dingen.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven