Seksklets 50!
dinsdag 11 juni 2013 om 01:26
Hey elle, ik heb her en der wa gelezen over je op handen zijnde escapades en de daarbij behorende ontstane twijfels. Dat je hebt afgezegd begrijp ik wel, maar dat je telurgesteld bent in dat hij je niet meer voor zich ging winnen niet......JIJ hebt hem nu toch afgewezen? Als je dat doet, is het irreeel om een tegengestelde actie te verwachten lijkt me. Hij voelt zich ws. gekwetst en vernederd, dat zijn weinig opwindende emoties voor de meeste mensen, dan ga je ook niet meer heel erg je best doen. Positieve feedback werkt altijd nog beter dan negatieve conditionering....
dinsdag 11 juni 2013 om 08:32
Misschien is dat wel zo, maar het contact was echt erg veranderd. Vlak voor onze eerste twee afspraken vlogen de mails en sms'jes heen en weer, zodra het even kon lieten we blijken dat we aan elkaar dachten. Maar nu onze eerste èchte afspraak eraan kwam, was het tam geworden, en ging het maar mondjesmaat heen en weer. Ik heb misschien wel te lang gewacht om er iets van te zeggen, gedacht dat hij nog ruimte nodig had. Ook dat heb ik hem laten weten. Maar het vlammetje was bij mij gedoofd. Jammer, dat wel. Maar als er dan nog steeds weinig reactie komt, moet ik mijn gevoel volgen.