***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Zucht!!! Hebben julllie ook allemaal zo'n fijne buik en geen bikinifiguur? Mijn buik ziet er nog erger uit dan mijn benen en billen. Een soort van cellulituslook en dan met twee grote lovehandles ernaast. Dat wordt een zwempak (met figuurcorrectie ) voor de rest van mijn leven tenzij iemand hier de gouden tip heeft?
quote:dropneusje77 schreef op 02 juni 2008 @ 15:35:

Zucht!!! Hebben julllie ook allemaal zo'n fijne buik en geen bikinifiguur? Mijn buik ziet er nog erger uit dan mijn benen en billen. Een soort van cellulituslook en dan met twee grote lovehandles ernaast. Dat wordt een zwempak (met figuurcorrectie ) voor de rest van mijn leven tenzij iemand hier de gouden tip heeft?

ehh ik heb ook al 2jaar mijn bikini niet gezien...en ik ben het dit jaar ook nog niet van plan! duss ehh niet meer gaan zwemmen in bikini is mijn tip!

Nee, maar er zijn vast manieren om de buik weer een beetje in vorm te krijgen! Kom maar op met de tips!!!

Wat crea van je met je kitsch en kitchen! Misschien ook leuk om een kastje mee te beplakken?

Ben net voor het eerst alleen met Livia op pad geweest! Samen even naar de drogist en bakker. Ik had livia in de mini monkey!

Blijft toch een handig ding hoor....

pffff tis echt warm vandaag!

wat betreft dat lunchen vrees dat er niet veel aan te doen is...Mijn vriend heeft geen bedrijfspand en ze moeten toch ergens eten....

Het lastige is gewoon dat onze keuken in de woonkamer zit.

Tja, en die onrust in huis als zijn weer binnen komen banjeren...

Misschien dat vriend toch ook zo nu en dan bij klanten kan gaan eten. Zal ook een idee zijn!
Heb nog een boekentip voor jullie die lezen :

Hou je mond - Sophie Kinsella

Het is een chicklit boekje, waar je zo doorheen leest. Lees elke dag zo een 100 pag ervan, en ben er bijna doorheen. Kan niet wachten tot wanneer ik nog eens wat tijd heb om verder te lezen.
Framboos, succes met je lunchende man en werknemer. Vervelend inderdaad, helemaal als je keuken in de woonkamer is.

Wij hebben trouwens een commode in de badkamer, op het bad. We hebben de luxe van twee badkamers, een met bad en een met douche, waarvan we zelf eigenlijk altijd alleen maar de douche gebruiken. Tijdens mijn zwangerschap gaf iemand de tip van een zo'n opzetding op het bad, je hebt altijd water bij de hand en een keer spuitpoep is iets minder erg.

Ik heb ook twee van die ladenkasten van IKEA met de ruggen tegen elkaar op Finn's kamer met nog een aankleedkussen erop. Ideaal zo.

Muis, wat goed van Hugo. Jouw mannetjes zijn zich ook ineens razendsnel aan het ontwikkelen, of niet.

Finn is doodop van alle aandacht, indrukken en reizen. En dan ook nog nieuwe ontwikkelingen. Hij stond net bij Opa en Oma te dansen (zonder zich vast te houden), zoooooo schattig (smelt).

Witchke, jammer van je banen zeg, succes woensdag.

Drop, haha als ik een bikini aantrek loopt het strand leeg vanwege het vreselijke uitzicht. Hier al jaren alleen bakpakken.

Heeft iemand nog aanbiedingen voor luiers gevonden? Ik wil weer wat meenemen naar huis vrijdag.
Dropneus: Heerlijke commode die van de Ikea. Wij hebben hem hier ook. Idd lekker hoog, maar voor jou misschien wat aan de hoge kant.

Hier even heel druk. Veel werk met drie dagen achter elkaar werken en alleen maar overleggen e.d. Kom niet aan mijn gewone werk toe, dus zo als meneertje in bed ligt maar ff aan de slag.

Zit nu trouwens in de tuin met mijn laptop en Koen in de schommel. Helemaal prachtig. Wij hebben nu dus ook zo'n stellage in de tuin. Een glijbaan en drie schommels. Helemaal top.

Swis: kan me voorstellen dat het een druk programma is als je zo eens wat langer in NL bent. Iedereen wil jullie zien en jij wil ook nog eens e.e.a.

Mich: Last van mijn bekken ken ik nu ook. Heb er vorige x helemaal geen last van gehad. Nu als ik teveel heb getild dan gaat het lopen savonds ineens een stuk minder. Lees: Loop als een oud wijf. Vorige x snapte ik ook echt niet waarom je niet zou mogen tillen als je zwanger bent. Nu dus wel en probeer ik het gewoon een beetje rustiger aan te doen.

Muis: Arme jij met het vroege wakker zijn. Is geen lolletje als je overdag niet ook nog ergens een tukkie kan doen. of lukt dat je wel?

Zo ga ff Koen in bad doen, want volgens mij is hij wel uitgeschommeld.
oooooooooh ben zo jaloers op buitenmeisje!! Een tuin met een schommel!! (zwijmel!) Ik moet noodgedwongen bijna de hele dag binnen zitten in onze snikhete stadse woning!

Swiss wat een ingewikkelde constructie in jullie badkamer! hihi
Ik heb net even gekeken voor de hoogte van die hemnes commode, maar die s dus 4 cm. hoger dan wat we nu hebben. dat lijkt niet veel, maar ik vrees dat ik dan de hele tijd op mijn tenen moet staan. Ik baal ervan want hij is leuk en betaalbaar. Ik ga wel even proefdraaien bij de ikea binnenkort. Luiertas mee en testen maar, haha, wat zullen ze opkijken daar....

Ik was net al aan het sms-en met een vriendinnetje over de bikini's. haar reactie was, gewoon accepteren en uit de buurt van het fototoestel blijven . Of gewoon geregeld de digitale camera checken en de foto's deleten.

Maar ik ga voor mijn zwempak of bikin met topje erover (deed ik vorig jaar ook en dat ging best)

Buitenmeisjel: Wat heerlijk dat je nu schommels hebt staan. Fleur begint al te gillen als ze de schommel ziet, dan moet ze er ook meteen in. Dolle pret!

Ik heb vandaag het babyzwembadje gevuld en ze heeft daarna (afgedroogd en wel) nog in de zandbak gespeeld. Nu total loss in bed dus...

Framboos: Tsjaa, daar is idd weinig aan te doen. Jammer dat je keuken in de woonkamer zit. Kun je hem bij mooi weer geen picknickmand mee geven Misschien leuk voor vaderdag??

Wat goed dat je al met de minimonkey op pad ben geweest. Ik zet 'm meteen weer op het campinglijstje. Wie weet komt ie daar ook weer eens van pas.
Wow Buitenmeis, als ik dat zo lees verzucht ik ook maar weer eens hoe heerlijk het moet zijn om buiten te wonen! Of om op z'n minst een gigantische tuin te hebben zoals Dropneus. Ik had vanmiddag na de speeltuin een piepklein badje op het balkon gezet waar Lars en Morris samen in konden. Zij blij, het maakt hun volgens mij niks uit dat we in een schoenendoos wonen.

Dropneus, bikinitips??? Ehm... Tja... Nee, ik heb geen tips. Ik draag altijd badpakken in het zwembad. Alhoewel, ik ga op vakantie straks wel een bikini dragen, m'n huid staat inmiddels zo strak dat ik geen kwabben meer heb. Wacht eens, toch een gouden tip: jezelf bedenken dat er een prachtig meisje in je buik heeft gezeten, dus dat je best een beetje van je buik mag houden.

Framboos, balen dat ze elke dag komen lunchen! Ik ken het gevoel van territoriumdrift, heb ik ook heel sterk als er een nieuwe baby is. En dan twee mannen die uitgebreid gaan lunchen (ok, een ervan is je eigen man, maar toch...). Ruimen ze wel zelf hun rommel op?

Ik heb een buikband gekocht, het is een strakke band die onder je buik zit en je hele bekken wat ondersteunt. Volgens mij had ik er meteen baat bij, ik heb nu veel minder last. Ik heb de vorige twee keer helemaal geen last gehad van bekkenklachten en hoop het op deze manier dit keer ook binnen de perken te houden.
Mich, je moet erg oppassen met die banden. Je spieren houden je bekkenbodem niet meer goed vast (niet zo gek bij zo'n kiddokwekerij als jij bent :-) en die moet je echt gaan trainen. Je kan er nog jaren last van houden. Stap even bij de huisarts/fysio binnen. Er bestaan speciale bekkenbodemfysio's en die helpen écht!

Ik ben dolgelukkig dat ik niet meer in de stad woon. Ondanks dat wij trouwens wél een tuin hadden, vind ik het hier zo heerlijk rustgevend wonen! Veel ruimte en groen om ons heen, een joekel van een tuin, een beekje naast het huis (jaja, romantiek puur!) ik geniet elke dag! En Robbie en Compli ook denk ik :-)

Iemand vroeg nog waarom mijn ouders mij 'ombenoemd' hebben, ik denk dat ze Alex(-andra) geen mooie naam vonden. Ik vind 'm wel leuk, en wil 'm dan ook gaan gebruiken. Ik kan trouwens wel leukere namen verzinnen, maar wil graag deze naam een nieuwe kans geven. En nu een echte kans :-)

Het is hier een speelgoedzooitje. Maar Robbie ligt al lang en breed te pitten. Mama moet opruimen dus. Later!
Ruimt Robbie zijn eigen speelgoed niet eens op?! tsssk ..

Ik vind Alex ook mooi hoor Xaloy, voor zowel een jongen als een meisje. En het is helemaal mooi als je vroeger zelf zo geheten hebt, dat geeft een extra dimensie eraan.

Mich, ik heb vanmorgen een half uurtje gewandeld met Zahra en toen voelde ik mijn bekken/heupen ook al, dus ik denk dat ik ook uit moet gaan kijken deze zwangerschap. Goed dat je die band hebt gekocht, maar het kan sowieso geen kwaad om advies bij een fysio in te winnen zoals Xaloy al zei.
Trouwens, hebben jullie kindjes ook dat ze heel hard gaan gillen als ze hun zin niet krijgen? Zahra probeert steeds de trap op te klimmen (mijn vader komt van de week de hekjes monteren) en als ik haar weghaal gaat ze heel hardstampvoeten en de hele boel bij elkaar gillen. Vanmiddag moest ik even stofzuigen dus ik zette haar in de box en ze gilde als een speenvarken en huilde dikke tranen. Ik heb het maar even genegeerd, want het was echt nodig om te stofzuigen, maar ik hoop dat deze fase snel overgaat, want ik krijg er de zenuwen van.
Layla: Fleur doet precies hetzelfde als ze haar zin niet krijgt. Ze gaat ook stampvoeten, gillen en dikke tranen huilen. Ik probeer het ook zo goed mogelijk te negeren en er niet aan toe te geven. Ik verbaas me er steeds weer over dat zo'n op het oog zo rustig meisje dit kan doen.

Ze deed het laatst op de opvang toen ze niet naast haar vriendje zat met eten. Toen hebben ze van plaats geruild en was ze stil. Jaja, ze beginnen er al jong mee tegenwoordig. Gekke meiden.
Ik vind Alex wel een erg mooie naam, vooral voor een meisje, voor een jongetje is hij ok, maar voor een meisje is hij helemaal leuk!

Bak de hel bij jullie ook net los, opeens grote hagelstenen, storm en regen, bah! Alles zeiknat! Onze tuin s wat verzqkt dus as het heel erg geregend heeft duurt het lang voordat het gras weer is opgedroogd en als het morgen weer zulk lekker weer wordt...

De tripptrapp is binnen en ik ben er helemaak blij mee, Ole zit er echt perfect op!

Balen Witchke van die banen! Het moet uiteindelijk toch wel eens een keer gaan lukken! Dat boek heb ik trouwens ook gelezen (toch met die man in het vliegtuig die haar ... bijkt te zijn), was idd een leuk boek. Ik ben nu "de laatste concubine" aan het lezen, ook erg mooi!

Bikinitips....hahahahahaha...laat me niet lachen, na Kaj nog weleens een bikini aangehad, maar na Ole......hahahahah.

Toch vond ik Micha's tip wel erg mooi!

Muis, val jij na je nachtelijke avonturen nog in slaap daarna of ben je dan ook echt op? En kan je overdag met de jongens een dutje doen? Pas wel goed op jezelf hoor, als de kleine er straks is, heb je je opgespaarde krachten hard nodig!
Hier ook een gillende keukenmeid hoor!
Hier ook uitermate ontevreden babygejank als ik meneer Robbie niet zijn zin geef. Gekríjs, eerder. Gister bij een vriendin: Ze had Duplo met kleine legostukjes er bovenop. Heel mooi huisje gemaakt door dochterlief van vriendin. Robbie er op af, meteen kleine stukjes richting mond en rest van Duplohuis afbreken. Ik Robbie weghalen. Hij zét me toch een keel op! Het helpt me wel ándere huilbuien (heeft hij niet vaak hoor) te relativeren!
Oh gelukkig, dat het dus normaal is, ik was al bang dat een typisch meisjes (lees: Zahra)kwaaltje was. Ik verbaas me er ook altijd over dat er zo'n geluid uit zo'n klein meisje kan komen. De buuv kwam vanavond even langs en die vroeg al wat er aan de hand was (de schuifdeur stond open dus de hele buurt kon meegenieten).

Ik voel me trouwens nog steeds erg schuldig, ik heb van de week een tik op haar vingers gegeven. Ze gooide steeds haar eten op de grond en na 10 x 'nee!' te hebben geroepen verloor ik mijn geduld en gaf ik haar een tik op haar handje. Het was niet hard en het deed niet echt pijn, ze keek me alleen geschrokken aan en toen moest ik zelf huilen van de schrik. Vond het zo stom van mezelf! Ik heb mezelf altijd voorgenomen om dat soort dingen niet te doen, maar het was een reflex. Voel me er nog rot over.
Ah gossie Layla. Je moet het anders bekijken, dat gooien.Het hoort erbij. Robbie doet het ook, met pasta, brood, z'n flesje.. alles. En dan góóit hij het, en dan kijkt hij het heel lang na. et een bloedserieuze blik in zijn ogen. Eigenlijk heel grappig! Maar goed, wij hebben een hond, die komt dan na het gooiwerk en ruimt de boel weer netjes op. En wij maar dweilen :-)
Xaloy, ik weet dat dat gooien erbij hoort, ze doet het bij iedere maaltijd, maar op dat moment was het gewoon ff teveel. Ik weet niet waarom, misschien vermoeidheid ofzo, ik was al de hele week alleen 'savonds omdat man middagdienst had en icm de zwangerschap trok ik het ff niet meer.
Layla, kan me voorstellen dat het je dan even te veel wordt. Ze kunnen zo fanatiek zijn die kleintjes. Fleur gooit ook met alles. Vanmiddag heb ik met mijn handen naast haar handen gezeten om te voorkmen dat ze steeds haar beker weggooide en na een aantal keren corrigeren zette ze hem netjes weer voor zich neer. Ik vrees alleen dat ik dit nog weken/maanden vol moet gaan houde voor een blijvend resultaat. Ben allang blij dat we de oude parketvloer in dit huis hebben laten liggen toen we het kochten.

Hier begint het nu te gieten.

Net nog een helemaal overstuur gehuilde dochter. Ik denk dat ze buikkramp had of zoiets. Ze had duidelijk pijn en gilde het uit. Nu ligt ze weer lekker te slapen. Ga zo snel even kijken.
Even snel hoor: Puk heeft een tijdje dingen naar beneden gegooid (niet zozeer zijn eten, daar is hij te dol op) en dat ging vanzelf over. Ik heb alleen "nee Puk, dat mag niet" gezegd en er geen aandacht aan geschonken (en laten liggen). Nu doet hij het alleen in een erg baldadige bui; dan trekt hij eten uit zijn mond als hij is uit gegeten, kijkt droogjes en zegt dan "boem". Ik probeer dan heel hard om niet te lachen...

Layla: bedenk je dat het ook een manier is om te leren dat er zoiets is als zwaartekracht. Goed voor het wiskundig inzicht (ofzo).

En nu ga ik slapen want ik ben moe en mijn knie doet pijn want ik heb mijn knieband verrekt. Handig op 2 hoog met een kind van 9,5e kilo.
Ole gooit ook met zijn eten en drinken en... Hij doet het als hij genoeg heeft / geen zin meer heeft. Komt wel goed...

Zeg, ik heb een heel raar gevoel. Ik heb allemaal plopjes in mijn buik zoals je die voelt wanneer je net je kindje begint te voelen.

Ik kan eigenlijk niet zwanger zijn, want ik heb een Mirena spiraal, maar een maand geleden werd ik opeens heftig ongesteld. Dit terwijl ik dit dus sinds de mirena niet meer was geweest (daarvoor ook niet door zwangerschap / borstvoeding), vond ik al raar, maar ik dacht dat dit gewoon pas mijn eerste ongetseldheid na de zs was. Dat kan natuurlijk. Maar al googelend lees ik nu dat de menstruatie bij gebruik van mirena alleen maar minder moet wrden en niet meer en bij plotselinge hevige bleodingen dit kan wijzen op uitstoting van de mirena !!! Nu heb ik ook even gecheckt en ik voel de draadjes van de mirena ook helemaal niet zitten. Hmmmmm. Kijk, eigenlijk kan het het gewoon niet en is de kans erg klein, bovendien als de mirena is uitgestoten kan ik na 5 weken zs nog geen "plopjes" voelen. En toch voelen die plopjes heel herkenbaar en van al die verhalen op internet word ik ook niet vrolijk (of eigenlijk een klein beetje wel ). Net met fachatman besproken om morgen toch maar een testje te halen. Als ik nu zwanger blijk en de mirena zit er nog wel, dan kan dat nl heel gevaarlijk zijn!.

Waarschijnlijk niks aan het handje hoor, tis erg onwaarschijnlijk. Maar toch, ben er niet helemaal gerust op! Wordt vervolgd!
Witchke, jij hebt toch ook een mirena? Voel tij de draadjes wel zitten? Nog meer mensen met een mirena?
Fachat, ik heb ook een Mirena. Voel wel de touwtjes maar moet dan wel even heel diep wroeten... *sorry*

Maar ik word heel soms ook in eenkeer ongesteld en dan weer hele tijden niet. Dus dat kan wel. Wel 2 keer een keer een zw-testje gedaan, just to be sure... Dus zou dat idd gewoon doen als ik jou was. Maar wat je zelf ook al zei, na 5 wk kan je nog geen plopjes voelen. Niet gewoon last van je darmen ofzo?
Goedemorgen allemaal,

Eventjes vanuit mijn werk..

Layla: wat herkenbaar jouw verhaal..Kim gooit ook altijd alles op de grond. Vind het ook soms moeilijk om mijn geduld niet te verliezen. Je moet je echt niet schuldig voelen hoor!

Vooral met eten vind ik het moeilijk. Kim eet al niet zo goed en dan gaat ze met haar stukjes brood gooien of ze neemt een hapje van haar warm eten en haalt het dan uit haar mond en gooit het op de grond. Ook is Kim harstikke driftig als ze haar zin niet krijgt..schreeuwen, op de grond gaan liggen en toch proberen datgene te doen wat niet mag...soms moet ik stiekem lachen, soms vind ook ik het vermoeiend

Fachat: Ik heb ook een Mirena..en toevallig was ik er in het weekend ook aan het denken of dat "ding' wel goed zit. Ik had vorige week ook van die borreltjes in mijn onderbuik..

In het weekend had ik heftige buikkrampen (soort van weeen) nadat we gevreeen hadden. Ik ben ook van plan om van de week even te laten checken of alles goed zit.

Ik voel trouwens ook geen touwtjes, nooit gevoeld ook..

Als ik jou was zou ik een zw.test doen of even naar de huisarts.

Gisteren bij CB geweest, voor de prikjes. Kim heeft ook alles bij elkaar geschreewd. De CB-mevrouw was ook helemaal niet aardig. Kim gooide met de houten blokjes die ze van haar had gekregen en die vrouw zei heel boos, nee Kim dat mag niet!!! en pakte de blokjes echt pissig af. Ik dacht mens stel je niet zo aan.. En dan de vragen die ze weer stelde.."zorgt papa ook wel eens voor haar" Papa was notabene mee gegaan naar het CB. En mijn vriend heel sarcastisch nee ik kijk niet naar haar om..hahaha. Moest je haar zien kijken. Heb het maar snel rechtgezet, hij zorgt 's ochtends voor haar als ik werk..

Zo ga gauw aan het werk..anders wordt het weer een veel te lang verhaal (of ja is het al)

Fijne dag allemaal!!
Mogge!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven