Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Hier nog n candy crusher. Wat n spel. Hebben meer mensen er last van dat het spel op de telefoon ineens uitvalt? Net was mega frustrerend, eindelijk level 153 gehaald, 17 zetten over, toen kwamen de visjes en ik zag nog net dat ik 3 sterren had. En toen boem, spel weg. Moet ik m opnieuw gaan doen. Nog n meevaller dat het niet zo'n onmogelijk level is (hoef 'alleen maar' 2 spikkelbollen tegen elkaar te knallen) maar niet leuk.
Mikka, ik ben ondertussen op 151, 35.000 punten halen in 1,30 minuut. 149 bleek uiteindelijk mee te vallen.
odi et amo
Goffer.... Ik zit al weken vast op level 65 en kwam hier even kijken of er nog tips&tricks zijn. Niet echt dus, blijven spelen. Wat een ?¤&(,!&¤(: level!!
quote:Pelsje schreef op 12 juni 2013 @ 17:52:

Hier nog n candy crusher. Wat n spel. Hebben meer mensen er last van dat het spel op de telefoon ineens uitvalt? Net was mega frustrerend, eindelijk level 153 gehaald, 17 zetten over, toen kwamen de visjes en ik zag nog net dat ik 3 sterren had. En toen boem, spel weg. Moet ik m opnieuw gaan doen. Nog n meevaller dat het niet zo'n onmogelijk level is (hoef 'alleen maar' 2 spikkelbollen tegen elkaar te knallen) maar niet leuk.Heel simpel, telefoon even uit zetten en weer aan. Had ik ook last van.
quote:Bibbis schreef op 12 juni 2013 @ 14:20:

Nog steeds in 392 ... al een week ??? Even klagen, misschien helpt het, de zakjes en de gestreepte lukken wel maar ik haal maar geen 200.000 punten !!!Spikkelbommen met verpakte wegspelen. Geeft héél veel punten! Ik had er uiteindelijk meer dan 300.000.
quote:Ratteke schreef op 12 juni 2013 @ 13:03:

Op mijn mobiel was er net een update van ccs. Misschien is dat nu voor het hele spel en zijn er weer levels bij gekomen. Kan je hopelijk weer verder.Nee, helaas nog niks.
ha klagen helpt. level 77 is klaar.
Hoe is het uiteindelijk gelukt Starshine, met een spikkel en een streep?
odi et amo
ja spikkel en een streep en wat mazzel...ik had alle gelatine al een keer weg maar toen had ik te weinig punten. Dat is pas frustrerend.
quote:MrsChocolatePitbull schreef op 12 juni 2013 @ 18:24:

Goffer.... Ik zit al weken vast op level 65 en kwam hier even kijken of er nog tips&tricks zijn. Niet echt dus, blijven spelen. Wat een ?¤&(,!&¤(: level!!Ik heb 'm heel vaak gedaan, dit level. En opeens had ik 'm!
Ligt bij jullie candy crush via facebook (laptop) er ook uit? Via de iphone doet ie het wel gewoon, raar.

Edit: doet t alweer.

Net 95 uitgespeeld, nu weer wachten op tickets.
quote:MrsChocolatePitbull schreef op 12 juni 2013 @ 18:24:

Goffer.... Ik zit al weken vast op level 65 en kwam hier even kijken of er nog tips&tricks zijn. Niet echt dus, blijven spelen. Wat een ?¤&(,!&¤(: level!!Ik heb - tegen mijn principes - lollies gekocht en zo de laatste jelly weggeslagen. Ik vond 'm ook vreselijk.
Ik kan gewoon spelen. Ga nu beginnen aan 176.
Candy Crush the movie

quote:Neurogenesis schreef op 12 juni 2013 @ 21:01:

Candy Crush the movie

Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Neurogenesis schreef op 12 juni 2013 @ 21:01:

Candy Crush the movie

Echt gaaf gemaakt! Zo herkenbaar, eng gewoon.
odi et amo
ik vind het erg grappig en herkenbaar
Hahaha wat érg!

Nou ik ben niet verslaafd hoor, heb de hele avond niet gecrusht!!

(Ook alleen maar omdat ik nog steeds 1 ticket mis, maar goed)
quote:Solomio schreef op 12 juni 2013 @ 13:19:

Ik.

Heb.

191.

GEHAALD.

Feest!!
Ik probeer nu level 200 te halen, ook een klote level, denk ik
Hier zit ik vast op 325, het lukt net niet...

Als het maar niet weer een bug is.

Ik ben nog verbaasd over 323
Hoe zit dat precies met die tickets via Facebook?

Vraag je die aan je vrienden?

En hoeveel heb je er dan nodig om verder te kunnen?

Pffff, ik moet weer een paar dagen wachten tot ik de uitdagingen heb gespeeld en verder kan. En geduld is niet mijn sterkste kant.
je hebt drie tickets nodig en die moet je inderdaad van vrienden krijgen.

Ik hou er nooit zo van om anderen lastig te vallen hiermee, dus ik heb drie nep-fb-accounts voor dit soort dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven