Candy Crush Saga
zondag 10 maart 2013 om 11:18
Hoi Allemaal
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.
Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
dinsdag 11 juni 2013 om 18:41
quote:lamaatje schreef op 11 juni 2013 @ 13:20:
Erg hè Mikka. Nog tips toevallig voor 149, behalve een extra zak snoep bij de hand houden Toch zoveel mogelijk bovenin spelen. Proberen om alle chocola weg te krijgen. Het kan, is me 1 keer gelukt. Als bovenin niet zo veel chocola is ook beneden dingen weg spelen, daar kan je soms goede en veel combinaties krijgen. Dat ververst je veld met snoepjes en dan krijg je soms weer goede combinaties om streepjes te maken.
Erg hè Mikka. Nog tips toevallig voor 149, behalve een extra zak snoep bij de hand houden Toch zoveel mogelijk bovenin spelen. Proberen om alle chocola weg te krijgen. Het kan, is me 1 keer gelukt. Als bovenin niet zo veel chocola is ook beneden dingen weg spelen, daar kan je soms goede en veel combinaties krijgen. Dat ververst je veld met snoepjes en dan krijg je soms weer goede combinaties om streepjes te maken.
dinsdag 11 juni 2013 om 18:51
quote:redband schreef op 11 juni 2013 @ 18:42:
Zo, zit nu in 65
Succes Redband.
En bedankt hoor Ratteke. Ik heb 1 keer een spikkel gehad met een streep. Alle chocolade weg, maar ik had niet bedacht dat al de strepen nu al verzamelt waren dus ik ging die doen ipv van verpakte snoepjes. Aaaaiiii zo stom, maar we gaan gewoon door.
Zo, zit nu in 65
Succes Redband.
En bedankt hoor Ratteke. Ik heb 1 keer een spikkel gehad met een streep. Alle chocolade weg, maar ik had niet bedacht dat al de strepen nu al verzamelt waren dus ik ging die doen ipv van verpakte snoepjes. Aaaaiiii zo stom, maar we gaan gewoon door.
odi et amo
dinsdag 11 juni 2013 om 20:08
quote:Scamp schreef op 11 juni 2013 @ 18:50:
[...]
Had hem net bijna
Ik moest nog 2 gelatine'tjes.
Ik heb em net even op mijn tablet gespeeld en van de 5 pogingen had ik 2x alle bommen weg. Op de laptop is me dat in 5 dagen slechts 2x gelukt. Tablet is makkelijker volgens mij.
[...]
Had hem net bijna
Ik moest nog 2 gelatine'tjes.
Ik heb em net even op mijn tablet gespeeld en van de 5 pogingen had ik 2x alle bommen weg. Op de laptop is me dat in 5 dagen slechts 2x gelukt. Tablet is makkelijker volgens mij.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 11 juni 2013 om 21:50
dinsdag 11 juni 2013 om 21:59
Redband, hart onder de riem: ik had 65 al na drie keer spelen (terwijl ik me voorbereid had op het ergste!). Dus je weet het niet, met een beetje geluk, de maan die in de goede stand staat en de juiste aardstralen onder je huis kan het zomaar ineens lukken!
Rua-red, volgens mij begonnen de bommen in level 96 of 97.
Rua-red, volgens mij begonnen de bommen in level 96 of 97.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
dinsdag 11 juni 2013 om 22:12
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 juni 2013 @ 22:03:
Ik zit nog steeds in level 79. Grrrr.Die heb ik net even weer gespeeld. Lastig level inderdaad. Probeer om beneden een streepje en een verpakte samen te krijgen. Dat ruimt de chocola op. Verder moet je denk ik geluk hebben met de middelste slagroomblokjes.
Ik zit nog steeds in level 79. Grrrr.Die heb ik net even weer gespeeld. Lastig level inderdaad. Probeer om beneden een streepje en een verpakte samen te krijgen. Dat ruimt de chocola op. Verder moet je denk ik geluk hebben met de middelste slagroomblokjes.
dinsdag 11 juni 2013 om 22:15
quote:Ratteke schreef op 11 juni 2013 @ 22:12:
[...]
Die heb ik net even weer gespeeld. Lastig level inderdaad. Probeer om beneden een streepje en een verpakte samen te krijgen. Dat ruimt de chocola op. Verder moet je denk ik geluk hebben met de middelste slagroomblokjes.
En met de rest .
Maar het gaat me wel lukken hoor, voor ik tachtig ben.
[...]
Die heb ik net even weer gespeeld. Lastig level inderdaad. Probeer om beneden een streepje en een verpakte samen te krijgen. Dat ruimt de chocola op. Verder moet je denk ik geluk hebben met de middelste slagroomblokjes.
En met de rest .
Maar het gaat me wel lukken hoor, voor ik tachtig ben.
dinsdag 11 juni 2013 om 22:29
79 was inderdaad lastig, daar zat ik gisteren, maar inmiddels op 90 91 aangekomen, dus daarna is het best weer te doen (en dat heb ik bij deze vast gejinxt!)
65 was mijn rotste level tot nu toe, die vond ik gewoon echt niet leuk.
Belachelijk verslavend spelletje is het toch. En ik ben helemaal niet van de spelletjes!
65 was mijn rotste level tot nu toe, die vond ik gewoon echt niet leuk.
Belachelijk verslavend spelletje is het toch. En ik ben helemaal niet van de spelletjes!
dinsdag 11 juni 2013 om 22:31
Ik heb hem! Ik heb hem! level 97 ben ik door! Net op het moment dat ik mijn online-winkelcard had opgewaardeerd (terwijl een stemmetje in mijn hoofd zei dat het heel stom was om geld uit te geven aan een virtueel spelletje met snoepjes...), haal ik hem ineens.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
dinsdag 11 juni 2013 om 22:39
Fijn zo Akakia!!
Level 65 vond ik nou weer niet zo lastig. Ik had hem binnen twee dagen, terwijl ik me door de berichtgeving alhier had voorbereid op wekenlang gemedder.
En over 79 hoor ik niemand klagen, en dat is een volslagen ramp. Ik snap niet dat ik er toch elke keer weer met goede moed aan begin .
Level 65 vond ik nou weer niet zo lastig. Ik had hem binnen twee dagen, terwijl ik me door de berichtgeving alhier had voorbereid op wekenlang gemedder.
En over 79 hoor ik niemand klagen, en dat is een volslagen ramp. Ik snap niet dat ik er toch elke keer weer met goede moed aan begin .