F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier Cees!
Wat is het heeeeeeeeeeeet buiten zeg pffffffff. Ik heb net een was opgehangen en ben gauw weer naar binnen gevlucht. Emma wilde ook al opeens naar bed, heeft ook beetje last van de warmte(of wilde een luier om en op bed, zodat ze kan poepen ipv op de po of wc )

Ik had nog wel een stukje willen lopen met Emma, maar het zweet breekt me bij twee stappen al uit.

Ik ben inmiddels wel een beetje bijgekomen van de sessie gelukkig. Aan de andere kant: morgen gaan we weer verder, het was nog niet helemaal oke allemaal. Ik voel me in elk geval wat minder gespannen als ik er aan terug denk, da's al heel wat. Toch merk ik wel dat ik ook heel erg met mijn zusje meeleef. Die mag zometeen voor de tweede keer bevallen(is nu 37 week) en dat vind ik toch ook wel weer ontzettend spannend....

Ga zo nog even verder op I-net kijken of ik nog wat dingetjes kan vinden voor evt webshop in spé., ooooh ik durf niet , ik ben een echte schijtebroek wat dat aangaat. Vriend heeft al software in huis gehaald voor het maken van een webwinkel, hij zorgt er voor dat ik straks wel MOET! Hij vindt dat ik het moet doen. Ik eigenlijk ook, maar durf nog niet zo goed.....Alles wat nieuw is voor me, vind ik eng. Past ook bij de vastgestelde persoonlijkheidsstoornis waarvan ik de trotse bezitter ben. Sorry hoor, beetje zelfspot hoor er soms een beetje bij

Mmmm.....''t is stil boven. Wat heerlijk! Da's lang geleden.

Groetjes!
Die kar is gaaf zeg! Ik zie Cees al lopen!
Heb jij je hond Cees genoemd Tieg?? Oh...haha...het is een link...

Moet idd naar het ziekenhuis maar jullie hoeven van mij niet allemaal te komen opdraven hoor, hoe lief ik jullie allemaal ook vind Maar hou jullie wel op de hoogte hoor!

Vrienden van ons hebben zo'n kunststof bolderkar Cees, weet ff niet hoe dat ding heet, maar wel supermakkelijk en niet zo zwaar. Weet niet hoeveel kids er in moeten kunnen natuurlijk, maar mischien zijn ze er wel in verschillende maten.
Hee Jos, ik vind het al hartstikke goed dat je er serieus mee bezig bent, al vind je het eng. Wat wil je verkopen eigenlijk via internet dan?
Deze is dan weer wat toepasselijker.

Die eerste zie ik hier in de buurt wel eens, die kun je gewoon duwen als een kinderwagen. Nadeel is wel dat de kinderen moeten kunnen zitten, dus je probleem van draagzak is dan nog niet opgelost.

Hier een druk weekend gehad. Zaterdagochtend kinderen weggebracht naar oma en zwager, en vervolgens thuis de wieg opgehaald, naar mijn ouders gereden, en door naar Groningen. Tussendoor nog even naar de kwikfit om de uitlaat te laten vervangen, want die maakte nogal wat herrie...

In Groningen hotel geboekt, lekker gegeten, leuk feest gehad. En gisteren weer terug. Kinderen weer opgehaald, uiteindelijk toch maar bij oma chinees gegeten, en om 9 uur hadden we ze allebei in bed liggen.

Morgen maar weer met Daan naar de huisarts. Ben er vorige week geweest omdat hij een uitslag in zijn ellebogen heeft en op zijn hand, en daar heeft hij hydrocortison voor gekregen. Maar het wordt eigenlijk alleen maar erger Hopelijk komt het niet door zijn laxeermiddel want dat gaat nu best goed, maar daar staat niks over in de bijsluiter. Behalve dan dat het niet gegeven mag worden als je niet tegen fructose kan, maar dat zit toch ook in fruit? Daar heeft hij nooit op gereageerd namelijk.

Vanmiddag nog gesprek gehad, maar dat liep wat minder. Kon wel scoren met het omschrijven hoe ik een bepaalde (belangrijke) activiteit zou aanpakken. Ben benieuwd, volgende week hoor ik er meer over.

Ga nu nog even wat doen, kom straks nog wel even kijken hier
quote:lau72 schreef op 02 juni 2008 @ 15:03:

Heb jij je hond Cees genoemd Tieg?? Mag geen hond van man. Dus toen begonnen we maar aan een kindje
Haha Tieg, die ene had ik al bij mijn favorieten staan. Maar is voor mij als starter eigenlijk te duur. Alles is nu eigenlijk te duur, maar goed, denk wel dat ik er veel gebruik van zal maken. Er kunnen trouwens wel maxi c's in volgens adverteerder.

Ja Josje, ik ben ook benieuwd wat je graag wilt verkopen, maar tis echt leuk om iets op te starten voor jezelf, en vooral als het dan begint te lopen. Ga je spullen opkopen oid? Of ga je gewoon bakstenen verzenden ipv tomtoms?

Tieg, heb je al iets gehoord van die functie waar meer uren mogelijk was? Dat leek je toch wat? Kijk je nu nog steeds in de buurt van Dok?

Ik heb nu ook uitslag op mijn pols en ellebogen, soort bultjes. Eerdre had ik dat van waspoeder, dus waar dit nu weer wegkomt... Maar wat knap dat Daan op de pot heeft gezeten!!

Mijn grote jongen heeft gister ook geplast op de pot!! (puur toeval hoor, maar mag de pret niet drukken) Hij vind het iig niets aan.

Daan hoest nu daar, iedereen weer beter? Wanneer gingen jullie ook al weer weg? Gauw toch al?

En Nic, hoe is het met jou icm warmte?

Diego komt er zo aan, dat betekent dat moeders moet gaan koken...pff, zo blijf je actief bezig.

Zaterdag trouwens naar badkamerzaak met de jongens. Eerst scheurde jesse zakje suiker open; over de vloer. toen ontdekte ik dat ik de billendoekje én de luiers vergeten was. en verrek; eerst silvan de luier vol, daarna jesse...... fijhijn. Ik heb dus weinig mee kunnen praten, maar goed, ik had alles al goedkoper via internet gevonden, scheelt bijna 800 euries. (mss dat een idee josje, badmeubelen? of nee, ga babykonijnenhokken bouwen, das pas dik verdienen!)

dussss tip van de dag; vergeet nooit de luiers!

nu aan de kook, lekker simpel macaroni.
Heb een fotootje in de AK gezet...
Jaaaaaaa!!!!!! Morgen tweede gesprek bij het leuke bedrijf van vrijdag!

En het gesprek van vanmiddag voelde bij mij niet zo heel goed, ben benieuwd wat daar uit komt. Maar eignelijk hoop ik gewoon dat ik bij het bedrijf van vrijdag mag komen!
Leuk Josje! Ik vind het er erg mooi uitzien... Ik weet alleen niet of ik zelf zoiets zou kopen. Maar da's meer dat ik het zo'n tussenmaat vind... Daan krijgt ook geen peuterbed, als hij hier te klein voor is, gaat hij meteen door naar een groot bed. Twijfel nu dan wel (ook door Tessel) of kleiner beddengoed dan niet toch handig is. Voor TEssel heb ik nu namelijk de wiegdekens in bed, in plaats van het ledikantdekentje. Dan heb je wat minder onder de matras liggen namelijk

Nu even eten opwarmen, en Daan maar even met wat drinken op de bank installeren.
Ben het helemaal met je eens Tieger! Daarom is het ook mijn bedoeling om diverse afmetingen te gaan maken! Dit was slechts een voorbeeld van wat ik gemaakt heb.

Leuk trouwens dat je weer op gesprek mag komen, ik zal voor je
Ik heb dus wel die dingen nodig Josje, en ben er al achter dat er weinig aanbieding is op dat gebied. Ja Hema, maar die hebben maar 3 modelletjes. Er ligt hier nog steeds een diego te wachten op verkleining.

Dus ben benieuwd wat voor modelletjes je straks in de aanbieding hebt, maar ik denk wel dat er markt voor is! Leuk joh!

Jessssss Tieg, ik ga keihard duimen!

Lau, hows life?
Dok, ff tussendoor (zag dat je net gepost had bij de borstvoedingsvragen, dus wieweet kom je zo ook nog wel hier langs...) Welke speen gebruikt Maartje nu? Volgens mij is er iemand bij januari van wie haar dochter ook de fles weigerde, en die heeft nu wel baat bij een dental flessenspeen. Ik kwam gisteren in een opbergbak nog een nieuwe speen uit een gratis doos tegen, heb je er wat aan? Dat je dat bij Maartje kunt proberen? Ik stuur 'm zo naar je op, geen probleem.
Hey Tieg, dat had je goed bedacht. Ik was even de hele lijst topics aan het afwerken.. Maartje drinkt nu (hoofdzakelijk niet) uit een Avent-fles. Ik zat te denken aan een Tommy Tippee of zoiets. Maar volgens mij belazert ze de boel een beetje, want ze sabbelt graag op een siliconen fopspeen van Difrax die haast dezelfde vorm heeft als de Avent speen. Dental fopspeentjes spuugde ze altijd uit. Maar bedankt voor het aanbod. En succes met je 2e gesprek!
he chíckies,

lekker geslapen vannacht? Ik wel gelukkig. Alleen een keertje eruit omdat milan wilde drinken (je zou toch denken dat ie ondertusssen wel eens door kan slapen 's nachts... maar helaas).

Dok, ik hoop dat een van die andere speentjes wel werkt! Het is gewoon te gezellig, bij jou aan de borst!

Tieg, heel veel succes met je tweede gesprek!! En ook succes bij de HA met Daan.

Josje, wel leuk hoor! Ik was er naar op zoek toen ella een nieuw bed kreeg, en er is idd maar weinig leuks op de makrt. Maar persoonljik zou ik ze iets vrolijker maken. Met een bloem erop, of een harjte of sterren... of ik weet niet wat maar iets vrolijkers waardoor je er wat meer uitspringt.

Casey, wel coole karren, maar wat een investering zeg!

Nico, hoe gaat het bij jou? Al helemaal opgeknapt? En heeft floor nog gespuugd?

Lau, vandaag is de dag he! Toch een raar idee lijkt me.
Goedemorgen!

Wat een heerlijke rust hier in huis. Floor slaapt alweer en de mannen zijn het huis uit.

Josje, succes met je 2de deel van de therapie vandaag, zal wel weer heftig zijn maar wel fijn dat je nu al resultaat merkt.

Mooi gemaakt trouwens voor je webwinkel. Erg leuk. Hoorde trouwens van mijn kraam dat het er weer aan zit te komen dat baby's toch wel een dekbedje mogen dus heb je nog een formaat erbij (en anders kan er een dekentje in).

Tieg, super dat je op tweede gesprek mag. Veel succes ermee!!! Ik ga voor je duimen.

Cees, kan je niet met de traktor op pad? Die ene kar is wel gaaf maar wat een geld wordt daarvoor geboden zeg.

Ik ga eens nadenken over een duowagen. Loop niet heel erg veel maar voor in de stad is het misschien ook wel handig, ook al zijn we dan vaak met z'n 2-en. Maar eens op mp snuffelen.

Ik ga zo met Floor naar mijn werk. Beschuiten uitdelen. R is ze nu al aan het smeren daar. Kan ik nog een beetje showen met mijn meid. Morgenavond komt er ook een collega op bezoek en vrijdag de ouders van R, die komen lekker asperges koken en 's middags Tim een beetje vermaken.

Moet zeggen dat het gisteren trouwens helemaal super ging met Tim. Hij is zo lief, helemaal niet uitdagen maar lekker spelen en niet jaloers. Ben zo trots op die jongen.

Nog even snel mijn nagels knippen want die worden erg lang en dat vind ik irritant.
Goedemorgen!

Nic, je klinkt alweer een stuk meer opgeknapt moet ik zeggen, fijn hoor! En wat leuk dat het zo goed gaat met Tim. Daar maak ik me nog wel een beetje zorgen om hoor, dat Nina in een klein draakje veranderd als de baby er is.

Josje, leuk hoor, en knap ook dat je dat kan maken zeg. Ik wil ook wel wat bestellen dan hoor! Ik heb toch een gat in mijn hand

Succes vandaag weer met je sessie trouwens!

Tieg, spannend, je tweede gesprek vandaag. Hoop dat het wat wordt...ik zit je hier in ieder geval aan te moedigen

Hier verder niet veel spannends...heb wel heel erg pijn in mijn linkerbeen bij het lopen, denk dat kleine lekker tegen een zenuw ofzo is gaan liggen...ben al de hele tijd bezig met porretjes geven in de hoop dat ie zich verplaatst. Stom kind

Vandaag inderdaad uitgerekend, dus zal er vandaag wel niets gebeuren denk ik. En ik was er nog wel van overtuigd dat deze echt voor de uitgerekende datum zou komen. Voor zover mijn moederlijke intuitie dus

Doe verder niet veel, zometeen maar beetje stofzuigen want lief is gisteren weer aan het klussen geweest. O, Nitro, ben het nog vergeten te vragen over die 30 dagen, zal ik vanavond doen.

Misschien nog even naar tuincentrum als ik puf heb, en verder heb ik nog wat tijdschriften en tig boeken liggen waar ik natuurlijk aan kan beginnen.

Oh, en de enveloppen van de geboortekaartjes worden als het goed is bezorgd vandaag, dus zou eventueel nog stickers kunnen uitdraaien en plakken...zou natuurlijk best nuttig zijn
Haha Lau, volgens mij doen die kids dat expres, lekker lang blijven zitten. Het enige wat ik goed had was dat het een meisje zou zijn. Toen ik dacht dat ze niet meer vanzelf kwam deed ze het toch nog, stomme kids idd.

Was ook bang dat Tim echt een draak zou zijn omdat hij dat op het eind van de zwangerschap ook zo was maar ben echt supertrots om hem.

Voel me ook echt wat beter ondanks slechts 5 uur slaap per nacht (in delen). Ik zou vooral heel gelukkig worden als de kloven weg zijn (en de ontsteking ook natuurlijk).

Net op het werk geweest, was leuk, even showen. 2 grote dozen duplo gekregen (winkeltje en iets van een boerderij met een transportband voor hooi). Kan ik straks mooi even mee spelen.

Ik hoor Floor, wordt tijd want is 4 uur geleden. Ga haar maar snel uit de cosi plukken dan kan ze 's nachts juist wat langer tussen de voeding laten ipv dan om de 3 uur komen.
kewl Nic! Ga man maar eens lief aan kijken...

Maar ik ben nog in onderhandeling over de aquaplay, weet niet hoe slim het dan is
Tieg, volgens mij is het hier niet zo duur. Tenminste goedkoper dan in de winkel. Weet niet of ze verzendkosten rekenen eigenlijk.

in drachten zit ook een goedkope duplo aan bieder geloof ik, kun je op mp vinden.

nog goedkoper is 2e hands
Niks teruggelezen , maar kom even melden dat ik nog leef... Midden in het verbouwen en jeetje... dat valt tegen... Gouden tip van vandaag: Niet verhuizen als je zwanger bent ... Afijn, het gaat allemaal, maar je komt van alles tegen wat niet in de planning zat...

Lau, heb tel wel steeds stand by, maar helaas geen sms... hoop echt niet dat het lang duurt, ik hou tel in de gaten ... en Tieg... veel succes met gesprek..

tot later
Wat is de aquaplay Tieg? Die duplo is wel tof trouwens Nic, misschien voor Nina ook nog wat scoren. Hebben jullie de oudste trouwens een kadootje gegeven bij geboorte jongste? Iemand nog een leuke tip?

Vroeg me al af hoe het met je ging Marlee, verhuizen/klussen valt idd niet mee als je zwanger bent...Niet teveel doen he, je hebt een goed excuus

Heb net weer 2 uurtjes liggen slapen, begint een beetje saai te worden eigenlijk Pijn in mijn been is wel weg gelukkig, maar verder niets spannends te melden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven