Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Maar hebben jullie dan geen fb vrienden die ook ccs spelen? Ik heb erg veel vrienden die dit ook spelen en daar vraag ik altijd die tickets aan. Zij ook aan mij trouwens.

En wat zijn die uitdagingen dan die je moet spelen?
quote:Starshine schreef op 13 juni 2013 @ 10:05:

Ik hou er nooit zo van om anderen lastig te vallen hiermee, dus ik heb drie nep-fb-accounts voor dit soort dingen.

Hahaha, geweldig!

Ik dacht dat ik al erg was, met m'n ene nep-account

En laat ze eens opschieten met die nieuwe levels.

Ik wil spelen! (En dan niet die ouwe meuk.)
Haha, nep-accounts aanmaken op Facebook, klokken op computers vooruit zetten. Wat een mens al niet doet voor een spelletje.

Ik ben nogal kritisch op mijn Facebook-account en heb bewust ook maar een beperkt aantal vrienden. En bij hen zie ik nooit iets over CCS. Ik val ze er dan ook liever niet mee lastig.

Maar een paar nep-accounts zijn het overwegen waard.
quote:Ratteke schreef op 13 juni 2013 @ 10:08:

En wat zijn die uitdagingen dan die je moet spelen?

Op Android tablets moet je na elke 15 levels 3 uitdagingen spelen voor je verder kunt. Dat zijn levels die je al eerder hebt uitgespeeld. Niet zo ingewikkeld dus, behalve dat je voor elke uitdaging 24 uur moet wachten.

Alternatieven zijn betalen of het inschakelen van Facebook-vrienden. Vandaar mijn vraag over die Facebook-tickets.
quote:Ratteke schreef op 13 juni 2013 @ 10:08:

Maar hebben jullie dan geen fb vrienden die ook ccs spelen? Ik heb erg veel vrienden die dit ook spelen en daar vraag ik altijd die tickets aan. Zij ook aan mij trouwens.

En wat zijn die uitdagingen dan die je moet spelen?jawel hoor, ik heb ook een hoop fb-contacten die het spelen, maar ik wil ook gewoon door en niet wachten tot ik eens een ticket krijg. Het is ook handig om jezelf extra levens toe te spelen.
quote:Rifkaa schreef op 13 juni 2013 @ 11:04:

[...]

Op Android tablets moet je na elke 15 levels 3 uitdagingen spelen voor je verder kunt. Dat zijn levels die je al eerder hebt uitgespeeld. Niet zo ingewikkeld dus, behalve dat je voor elke uitdaging 24 uur moet wachten.

Alternatieven zijn betalen of het inschakelen van Facebook-vrienden. Vandaar mijn vraag over die Facebook-tickets.

Dan ben je dus helemaal niet met facebook verbonden waarschijnlijk, want ik speel ook wel eens op mijn tablet (android)

en dan wel met facebook verbonden en ik heb nog nooit 24 moeten wachten om een level te spelen.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 13 juni 2013 @ 11:12:

[...]

Dan ben je dus helemaal niet met facebook verbonden waarschijnlijk, want ik speel ook wel eens op mijn tablet (android)

en dan wel met facebook verbonden en ik heb nog nooit 24 moeten wachten om een level te spelen.

Oh, dan zal dat het zijn.

Ik heb inderdaad nooit verbinding gemaakt met Facebook. Ik verwacht namelijk dat mijn Facebook dan ongewild vol komt te staan met allerlei mededelingen over niveau's die ik heb gehaald. En daar zit ik niet op te wachten.

Of valt dat mee?
Dat kun je uitschakelen, Rifkaa.

Kwam ik ook pas achter nadat ik iedereen 300 levels lang ongewild op de hoogte had gebracht van mijn vorderingen, maar goed
Hey Lotte, ik zie nu dat je een paar pagina's terug hebt gepost hoe je dat kan uitschakelen.

Is het dan zo dat er dan op je Facebook nergens aan te zien is dat je CCS speelt?

Verslaafd zijn aan een stom spelletje is tot daar aan toe. Maar om dat dan ook nog eens met de wereld te delen...
Of het echt nérgens te zien is, durf ik niet te zeggen.

Ik vond het in het begin ook geen fijn idee, maar was gewoon TE verslaafd om me daar verder nog druk om te maken
Haha, duurt bij mij waarschijnlijk ook niet lang meer voor het zover is.
Ik heb ook collega's ge-sms't voor een ticket naar de volgende episode. Gewoon een junk was ik
Moet nu wel erg voor je zijn dan dat er nog geen nieuwe levels zijn!

Sterkte!
Dank je.

Dit topic houdt me op de been
quote:Starshine schreef op 13 juni 2013 @ 11:06:

[...]

jawel hoor, ik heb ook een hoop fb-contacten die het spelen, maar ik wil ook gewoon door en niet wachten tot ik eens een ticket krijg. Het is ook handig om jezelf extra levens toe te spelen.Oh, mijn vrienden zijn net zo verslaafd als ik Ik hoef nooit zo lang te wachten op tickets. Of ik ga eens niet spelen maar samen met mijn vriend iets doen. Vind 'ie leuk, iets met mij doen.
Dankje, de telefoon aan en uitzetten heeft geholpen: meteen het level gehaald!
quote:Pelsje schreef op 13 juni 2013 @ 13:27:

Dankje, de telefoon aan en uitzetten heeft geholpen: meteen het level gehaald!Kijk, dat zijn nou leuke berichten! Gefeliciteerd.
Creatieve verslaafden, dat zijn jullie we

Ik zit op 102. irritant level, met zo'n 'losse' onderkant waarin nooit een drietal te maken is. En als je dat maakt, dan loopt-ie helemaal vol met chocola. En als je dat voorkomt, dan ontploft er bovenin wel weer een bom

Ik doe niet aan FB. Ook niet voor dit soort spelletjes. Ik ben een beetje FacebookBang geloof ik, durf niet eens een nepaccount aan te maken!

(Boehoe, dus ik heb een FacebookFobie en een SpelletjesVerslaving... )
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Argh ik zit al een week in level 125 en het lukt gewoon niet. Op het eerste gezicht lijkt het heel makkelijk, maar er zit gelatine in allerlei hoekjes en er blijft steeds wat zitten. Zelfs met nog maar 1 blokje gelatine en nog 18 zetten lukt het niet ;-(
quote:Akakia schreef op 13 juni 2013 @ 20:11:

Creatieve verslaafden, dat zijn jullie we

Ik zit op 102. irritant level, met zo'n 'losse' onderkant waarin nooit een drietal te maken is. En als je dat maakt, dan loopt-ie helemaal vol met chocola. En als je dat voorkomt, dan ontploft er bovenin wel weer een bom

Ik doe niet aan FB. Ook niet voor dit soort spelletjes. Ik ben een beetje FacebookBang geloof ik, durf niet eens een nepaccount aan te maken!

(Boehoe, dus ik heb een FacebookFobie en een SpelletjesVerslaving... )Ik zei het al eerder. 102 is voor mij bijna een reden geweest om het hele spel op te geven. Een shit-level indeed.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 14 juni 2013 @ 00:06:

Ik zei het al eerder. 102 is voor mij bijna een reden geweest om het hele spel op te geven. Een shit-level indeed.Ah, DIE ga ik weer even spelen
Conclusie:quote:Een shit-level indeed
oh wat erg is dit eigenlijk!

Afgelopen twee dagen druk geweest dus geen ccs-tijd *shock horror*. Zit op 98, lastig zat maar vast wel te doen.

Ben nu al bang voor 102
Daarna komen nog meer moeilijke hoor. Hou de lollyhamers maar in de aanslag. En als het niet lukt sla je jezelf er maar mee voor de kop.

grapje hoor
odi et amo
quote:betjebig schreef op 13 juni 2013 @ 20:29:

Argh ik zit al een week in level 125 en het lukt gewoon niet. Op het eerste gezicht lijkt het heel makkelijk, maar er zit gelatine in allerlei hoekjes en er blijft steeds wat zitten. Zelfs met nog maar 1 blokje gelatine en nog 18 zetten lukt het niet ;-(LOLLYHAMERS, ook voor sale.
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven