Na hoeveel maanden was het raak?

02-06-2008 19:55 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ben ik 3 maanden gestopt met de pil, en niet zwanger. Wat is normaal? Hoe lang duurde het bij jou?
2.5 jaar reken maar uit hoeveel rondjes bij een cyclus van 26 dagen
De meeste vrouwen zijn na ongeveer een jaar zwanger. Je gaat hier heel veel verschillende antwoorden krijgen en bijna alles is normaal.

Als het gemiddelde een jaar is zijn er mensen die na een dag zwanger zijn en mensen die het helaas na 4 jaar nog steeds niet zijn. Maak jezelf in ieder geval niet gek en probeer het zwanger worden een beetje leuk te houden.

Om antwoord op je vraag te geven. Ik was direct zwanger, maar gebruikte al jaren geen pil meer.
hier ook al jaren geen pil of andere hormonen.

het was raak na 22 maanden.

de keer ervoor was het na 2,5 jaar raak en de 1e keer gelijk.

maar idd, je eigen niet gek proberen te maken. stel dat het wel wat langer duurt en je begint nu al je zorgen te maken en er alles aan te doen dan heb je nog een hele lange weg te gaan.
80% van de vrouwen zijn binnen een jaar zwanger.
Een zelfde soort topic is er recentelijk nog geweest. Zal ik eens voor je zoeken?
quote:gutje_ schreef op 02 juni 2008 @ 20:03:

hier ook al jaren geen pil of andere hormonen.

het was raak na 22 maanden.

de keer ervoor was het na 2,5 jaar raak en de 1e keer gelijk.

maar idd, je eigen niet gek proberen te maken. stel dat het wel wat langer duurt en je begint nu al je zorgen te maken en er alles aan te doen dan heb je nog een hele lange weg te gaan. hoi gutje!
hoi! hihi
1 jaar van de pil af, toen geprobeerd, na 6 mnd zwanger, na 6 weken miskraam, daarna 9 mnd toen zwanger, nu een zoontje van 1
3 maanden van de pil af, geprobeerd, na 3 weken zwanger. Helaas met 9 weken miskraam gehad. Nu weer opnieuw proberen (nog maar 2 weken).
Na hoeveel rondes was hij zwanger?
Ow jij
In 2 rondes. Eerste ronde 50 dagen. 2e Ronde positief op dag 71 (eisprong rond dag 54).

Reken liever in rondes
Eerste keer 11 maanden, tweede keer 2 maanden.
1e keer na 20 maanden, helaas miskraam, daarna na 6 maanden zwanger en heb nu een dochter van 13 maanden en ben nu 16 weken zwanger van de 2e (bij de 2e ronde was het raak)
10 maanden.... maar daarvoor wel een miskraam gehad en ruim een jaar aan t tobben geweest met kijkoperaties en de hele reut eromheen!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
3 maanden.
Na 23 maanden was het goed raak!
Zo wisselend dus. In mijn omgeving heb ik 2 zwangere vriendinnen. En twee die net een kleintje hebben. Bij alle4 was het vrij snel raak. Dus misschien heb ik een beetje een vertekend beeld.
gestopt met pil omdat ik zat was van die hormonen troep in m'n lijf. Na de "beslissing" was het met de 1e denk ik in 3 maanden en nu bij de 2e binnen een maand.
Hebben jullie nog meer gedaan dan gewoon simpelweg stoppen met de pil? Kijk wij doen het niet op bepaalde tijdstippen ofzo. Wel regelmatig, ongeveer elke dag/om de dag. Maar behalve het stoppen met de pil doe ik niets anders. Nu nog niet.
het duurt natuurlijk ook best lang voor die hormonen uit je lijf zijn
Ik ben 10 jar aan de pil geweest...
1e keer in ronde 45, 2e keer in ronde 33.......
2 keer in één keer raak. Eigenlijk in 0 keer. Maar geen kindje aan over gehouden.

Maar als het bij jou volgende maand raak zou zijn dan is dat toch ook nog "snel" ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven