December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Oh lieve Mette....

Een hele hele hele dikke knuffel.....ik denk aan je...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
mette: rotbericht zeg.
oh Mette wat vreselijk.. ohh ik hoop zo voor jullie dat het niet zo is. En dan nog moeten wachten tot maandag.. pff ik krijg er zelf een knoop in mn maag van.
Mette, wat een klote bericht. Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal meevalt. Hele stevige
OOooch Mette...

Heb er geen woorden voor...

*arm om je schouder*

xx
Hey meiden,

wat lief van jullie, dat doet me goed. thanks

Klote geslapen, eerst niet kunnen slapen en later heel heftig gedroomd.

Maar goed, we kunnen er niets aan veranderen, eerst maar eens maandag afwachten. En positief denken helpt, toch?

Zooo over tot de orde van de dag;

Noof is de laatste dagen dus steeds om 5.20 wakker, huilen huilen huilen. Zo raar, misschien een droom ofzo?

We gaan zo even de stad in,moet nog een paar kaartjes halen en even een koppie doen bij de Hema, even de zinnen verzetten.

Kus voor jullie allemaal, ben heel erg blij met mijn digidinnen!
Positief denken is het beste wat je kan doen inderdaad!

Ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden de komende dagen.

Wel apart dat Noof steeds om dezelfde tijd wakker is.

Hier gaat t goed, ik ben nog onwijs moe maar volgens mij heb ik weer ijzer tekort of zo. Ik kan me niet voorstellen dat een narcose zo lang doorwerkt. als ik weer voor controle moet vraag ik meteen even mn ijzer te controleren.

Verder merk ik nog niet veel van het weghalen van zo'n stuk schildklier. Maar misschien is het nog te vroeg.

Marloes dat klinkt alsof Amber al begint met zindelijk worden? Dat is toch best snel of niet? Ik heb nog geen potje gekocht misschien ook maar s proberen. Ik las ook nog ergens dat jullie naar blijdorp waren geweest. Leuk is t daar!

Yora wat goed dat Yora steeds vaker in haar eigen bedje slaapt! En wat onwijs fanatiek ben je met sporten zeg. Ik herken t wel een beetje als je er eenmaal mee bezig bent dan is het echt verslavend.

Loewyz dat zou wel jammer zijn als Merijn inderdaad een allergie heeft. Maar ja als jij het ook hebt is dat kans wel aanwezig natuurlijk. Wanneer en hoe laat je dat controleren?.

Tinus jij vroeg nog over het drinken uit de fles. Brian drinkt zn melk nog uit de fles, echt genieten voor m. 'sochtends en 'smiddags na zn boterham en 'savonds voor het slapen.

Tussendoor drinkt hij uit een tuitbeker.

Tijdens zn boterham krijgt hij water uit een bekertje van een poppeserviesje. Dat is een mooi maatje voor m. en na het tandenpoetsen en in bad drinkt hij uit een grote beker. Dat gaat best goed maar er loopt nog regelmatig wat langs.

Lekker hoor een weekend Parijs!
Mette: Wat een klotenieuws weer!! Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal erg mee gaat vallen. Dikke knuffel!!!
@Mette, jeetje wat een ongelooflijk vervelend nieuws. Heel veel sterkte!!

We zijn zojuist terug van de HA. Vanavond bloedprikken (zal wel een hele strijd worden) en deze gaan ze bekijken. Echte allergieën zoals hooikoorts e.d. komen bij die kleintjes nog niet voor, maar hij kan maar vast getest zijn.
*Mette, wat een naar bericht... Is dit nu boven water gekomen nadat ze laatst zo ziek (griep) was? Dikke knuffel ook van mij*
Leah is zondag op haar gezicht gevallen én ze is verkouden én ze heeft een allergische reactie rond haar ogen, waarschijnlijk hooikoorts...

Ik ga donderdag met haar naar de.... osteopaat! Haha, I'm a believer now!

Ze moest vanmiddag sowieso voor een checkup naar de kinderarts en daar is ze ook nog eens gezakt voor haar gehoortest. Dit is hoogstwaarschijnlijk omdat haar oren dicht zitten, maar die suffe dokter had geen orenapparaatje bij zich dus ze kon niet in haar oren kijken. Echt stom, want nu weten we dus niet eens of ze een oorontsteking heeft of niet!

Dus we moeten weer terugkomen voor de test. Maak me daar trouwens geen zorgen over want er is normaal gesproken niets mis met haar oren en een vorige test ging prima.

Ik kom vanavond weer bijlezen, maar wilde jullie de foto van mijn prachtige dochter niet onthouden!!
Oh shit, nadat ik mijn bericht geplaats had zag ik allerlei reacties op Mette (had nog niets gelezen), Mette wat erg!

Ik kom vanavond uitgebreider reageren!
Mette heel erg veel sterkte gewenst!! Ik hoop echt zoooo dat het niks ernstigs blijkt te zijn! Heleboel positive thoughts vanaf deze kant!!

Mijn eerste werkdag ging trouwens helemaal goed hihi. Heb een t-shirt en een pen (met licht, dat gelukkig ook uit kan), een grote magneet, een pennenbakje en een frisbee gehad van het bedrijf. Gelukkig ook leuke collega's en het reizen viel me ook reuze mee. Vind dit beter te doen dan toen ik op school zat in amsterdam (toen moest ik een stukkie verder). Ga nog ff tv kijken en dan vroeg naar bed.
Heb regelmatig aan je moeten denken vandaag, mette.. ... wat een hoop shit krijgen jullie over je heen...

Hier:

Ik heb het verder nog steeds echt druk met verjaardagen, tuinen versieren en bruiloft van vriendin in aantocht... volgende week rustiger vaarwater, kom dan weer sociaal doen.

Denk aan jullie!

xx

Ohja, Ainne: idd, zelfs met dikkige oogjes, een pracht dochter!
ainne lekker koppie van Leah. Wel stom van haar oren zeg. Dat ze dat niet meteen even kunnen bekijken. Haha osteopaat believer. Hoe gaat t met aimee?

Nursie zoo drukke tijden.

Mainecoon een balpen mét lampje whahahaha. Was t werk ook een beetje leuk of is dat bijzaak? Fijn dat het reizen meevalt!

Mette hoe gaat t met jullie meis?
Oef nou van het werk zelf heb ik nog niks gezien, ben alleen nog maar met trainingen bezig geweest. Morgen ook hele dag trainingen. Das wel een beetje het nadeel van deze branche zoveel regeltjes en standard operating procedures en werk instructies (wel logisch natuurlijk aan gezien het om testen op mensen gaat van medicijnen, maar ja leuk is anders). Is trouwens wel een heel mooi lampjes hoor een soort van DNA spiraal die oplicht in allerlei kleuren hihihih. Zo en nu naar bed want morgen gaat de wekker om 05.45 (dat gaat hij al 2 maanden omdat manlief er om die tijd uit moet maar nu moet ik er zelf ook uit hihihihi)
Mette; ik weet niets (meer) te zeggen dan dat er door de anderen al is gedaan. Heel veel sterkte om te wachten de komende dagen in onzekerheid. Ik ga zaterdag weg en zal geen beschikking hebben over internet en heel erg aan je denken...........dat weet ik nu al.............
Mette: Hoe gaat het nu vandaag met je? Ik denk ook veel aan je en hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen.

Ainne: Wel een grappige foto van Leah. Ben benieuwd naar hoe het zal gaan bij de osteopaat.

Loewyz: Hoe ging het bloedprikken?

Hoe gaat het met alle zwangere dames? Hoe zou het gaan met Indian Rose?

Ik ben gisteren gaan hardlopen hier in de buurt en ben in de avond maar niet meer naar de sportschool geweest. Vanavond ga ik wel :p. Ik heb gisteren mijn telefoon in de wasmachine gestopt. Best klote maar ik moest toch een nieuwe. Alleen jammer van de foto's die erop stonden. De simkaart deed het nog wel gelukkig. Heb weer veel te veel geld uitgegeven aan nieuwe sportschoenen, en ze zijn spuug- en spuuglelijk. Maar volgens de meneer van de winkel waren deze toch echt het beste voor mijn voet. Zucht, zak over mn kop en gaan ofzo.

Yora lijkt trouwens een soort zwemmerseczeem(?) te hebben. De assistente van de huisarts vond het heel onwaarschijnlijk bij zo'n klein kindje maar de dokter gaat me er over terugbellen. Voel me er wel heel slecht over dat ik blijkbaar niet goed afdroog ofzo als dat het echt is.
Ainne: Het is natuurlijk wel heel vervelend als ze soms veel minder goed kan horen en dat jij dat niet eens door hoeft te hebben. Misschien is dit wel een van de redenen van Leah dat ze wel eens driftig is??
even kleine update,

gister niet wezen bloedprikken met Merijn. Hij kreeg 's middags koorts e.d. dus gewoon maar lekker vroeg in bed gestopt met een paracetamol. Morgenavond kunnen we weer terecht.

@ainne, zit niet mee he met die kleine Leah. Krijg er spontaan jeuk van in mijn ogen als ik die foto zo zie ahhh..

Hier is trouwens Merijn 3 weken terug gevallen. Hij nam een te hoge drempel met zn loopauto, jahwel hoor plat op zn gezicht op de grindtegels in de tuin bij mijn schoonouders... Na een week zag je er eigenlijk niks meer van. Alleen is er een stukje van zijn voortand af. Ik heb me 3 dagen schuldig gevoeld en met een knoop in mijn maag gezeten. Dikke lip en alles was zo sneu om te zien.

ja ik gaat een wasje ophangen.

Tot later!
Hello!!!

Nou, nog geen baby nieuws hoor, maar kom gewoon even mee kletsen. Stijn is vandaag op het kdv dus ik verveel me een beetje Is nog wel genoeg te doen in huis, maar dat stel ik zolang mogelijk uit hahahaha

@ Yora, wat ontzettend knap van je dat je zo fanatiek aan het sporten bent! Doe het je niet na als ik eerlijk ben... Maar na deze zwangerschap zal er toch echt iets moeten gebeuren, want de kilo's van Stijn was ik ook nog niet kwijt Denk dat ik de kilo's van deze zwangerschap vrij snel kwijt ben, dus dat is mooi meegenomen. De teller staat namelijk maar op + 5 kilo, echt schandalig weinig dus hihihi.

@ Ainne, wat een zielig koppie heeft Leah op die foto! Is ze er verder niet ziek van of zo? Wanneer moet jij trouwens weer aan het werk? Ben je daar al een beetje aan toe of zie je er tegenop?

@ Loewyz, hoe gaat het nu met Merijn? Nog steeds koorts of is het al weer wat afgezakt?? Stijn mist trouwens ook al een stukje van zijn tand, vond het in het begin heel raar staan maar ben er nu wel aan gewend.

Heb dit even uit mijn blote hoofd gereageerd... weet dus verder ook niets meer hahahaha. Hier is alles dus nog rustig helaas. Ben vandaag 39 weken dus wat mij betreft mag het beginnen. Zie wel weer ontzettend op tegen de bevalling, maar zelfs dat heb ik er nu wel voor over Heb ook zo verschrikkelijk veel trek in een broodje filet American... Dat is één van de eerste dingen die ik ga eten zodra beeb eruit is hhahaha

Tot snel lieverds!

Dikke kus
He lieverds,

Ik dacht; waaah Indian is vast bevallen! Maar ik lees dat we nog even geduld moeten hebben.

Verder even ego;

Het gaat hier wel, slaap alleen slecht. Gister bij m'n moeder geweest en 's avonds bij m'n zus, daar kwam ook een vriendin van ons. Straks weer even naar m'n moeder.

De hele buurt hier is oranje, maar ik heb niet echt de behoefte aan versieren.

Hebben jullie al leuke vlaggetjes hangen, of heb je er een hekel aan?
Mette: Alweer zo'n onzekere tijd tegemoet. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Zoiets blijft toch in je hoofd rondspoken, ook al ben je met andere dingen bezig, en elke keer als je wakker wordt is het er weer. Dikke knuf van mij...

IndianRose: 5 Kilo plus??? Jeeeeeeeeeeeeeetje!!! Ik heb echt al een enorme buik! Niet normaal meer, ben er zelf van onder de indruk wahaha.... Ik krijg geregeld commentaar zo van: nou, dat zijn de laatste loodjes! Ehh.. nou nee, moet nog 11 weken grmbll...

Kan me voorstellen dat je tegen de bevalling opziet, de vorige keer was je toch heerlijk onwetend he. Ik heb dat nu ook wel hoor, al moet ik zeggen dat Frits er liever vandaag dan morgen uit mag, maar dat heeft meer met mn bekkengezeik te maken...

Sorry meiden, ga nu even spullen pakken, zometeen met lief en Kaya naar Maastricht. Hij moet wat voor zn werk wegbrengen en we maken er meteen een middagje van. Wel zin in want dit is waarschijnlijk een van de laatste keren dat ik zoiets kan gaan doen de komende maanden!
Hoiiii!!!

Zo, eindelijk weer eens tijd om ervoor te zitten!

Ik ga op de laatste pagina beginnen met reageren, anders is er geen houden meer aan!

Marloes

Joeri geeft het ook aan de laatste tijd als hij gepoept en geplast heeft. Nu alleen nog even van te voren graag!

Maandag haalde ik hem van het kinderdagverblijf, het eerste wat hij tegen mij zei was BAH!. Ik kijken, ja hoor, bingo! Thuis, hij ook BAH! Bleek dat hij net een plasje gedaan had (luier voelde warmer dan normaal, dus net gedaan plasje) Volgende dag weer bah nadat hij gepoept had, en nadat hij geplast had. Vandaag nog niet, maar ach, het hoeft wat mij betreft ook nog niet elke dag.

Ik was met anderhalf zindelijk, dat is wel heel snel... (maar mijn moeder was er wel heeeeel blij mee! :-) )

Ainhoa

jij ook nog even een knuffel....

Mette

balen dat je er rot door slaapt. Knuf! En inderdaad positief denken!!! Ik denk met je mee!

Enneh, Noof om 05.20 uur wakker? Tsja, zou inderdaad van een droompje kunnen zijn. Raar dat het elke keer om dezelfde tijd is? Grenst haar kamer toevallig aan een slaapkamer van de buren dat hun wekker om die tijd gaat? Of een haan in de buurt? Of wat lichter in haar kamer rond die tijd?

Lekker is dat he af en toe een bakkie doen bij de Hema? Die grote koffie met smaak en slagroom vinnik zo lekker!

Hier nog geen oranje slingers of zo, weet eigenlijk niet of die er wel komen...

Ach, wie weet...

Oef

Wijffie! Top dat het goed gaat! Jammer dat je nog steeds moe bent, maar dat zou inderdaad door ijzergebrek kunnen of door de ingreep. Beterschap!!!

Tinus

Joeri krijgt alleen zijn ochtendpap nog in een fles, voor de rest krtijgt hij zijn drinkbeker (met zo'n rietje) of bij zijn middageten zijn tuitbeker. Hij kan uit alletwee heel goed drinken. Zo af en toe krijgt hij een gewone beker, maar die houd ik dan vast. Gata op zich ook wel goed. Joeri vind het in bad ook leuk om zelf te drinken, hij heeft een beker in bad en dan drinkt hij zelf het badwater! (hij krijgt dus ook geen schuim meer in bad, anders dronk hij dat ook!)Hij krijgt al heel lang (vanaf 8 maanden) geen avondmelk meer maar anders had hij dat ook nog in een fles gekregen.

Ainne

jeetje wat ziet Leah eruit! Agossie! Maar nog steeds een heerlijk smoeltje!

Enig idee wara ze die allergische reactie door heeft gekregen?

Mainecoon

fijn dat je eerste werkdag zo goed verlopen is! Leuk al die hebbedingetjes! Hahaha!

Nurse

drukke tijden! Huishouden, feestje organiseren, tuinen versieren, twee kinderen opvoeden en ook nog konijnen!! Hahahaha!

Yora

lekker hardlopen! Jij bent goed bezig!!! En leleijke schoenen? Kan jou het schelen! Als ze maar goed voor je voeten zijn!

En Yora zwemmerseczeem? Waar heeft ze dat dan? Hmmm....ben benieuwd wat de dok zegt ervan.

Loewyz

balen dat Merijn ziekjes is en jullie dus moesten wachten met bloedprikken!

Ach, al die valpartijen! Blijft zielig!

Indian

Hey wijffie! 39 weken alweer! Dat schiet op! Spannend hoor! Enneh, als het zover is dan post je het wel meteen he? (of een post van manlief en anders een sms naar een van ons! Zie Hangmoeders voor de nummers!)

Jeetje, maar 5 kilo aangekomen tot nu toe! Dat is makkelijk voor na de bevalling, scheelt weer!

Zo, eerst dit maar even posten!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
mette, balen dat Nova steeds zo vroeg wakker is, zeker nu je toch al niet al te best slaapt...

Ik heb niks met voetbal, er hangen wel wat slingers in de straat en dat vind Justin wel erg interessant, maar hier hangt (nog)niks

Oef, ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt!

Ainne, ach wat een bekkie...

Maincoon, fijn dat je 1e dag goed bevallen is!

Nurse, regelse!

Yora, oeps dat is balen van je telefoon...

wat zei de ha?

loewyz, heeft hij nu nog koorts of is hij weer opgeknapt?

Ach wat kunnen ze toch een valpartijen hebben nu he, Amber viel vorige week heel hard van de bank bij mijn schoonouders...grote bult op haar hoofd...

Indian, ik hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten en dat het een makkelijke bevalling wordt!

lekker maar 5 kilo aangekomen!

a1mee, gezellige middag!

knorretje, leuk dat Joeri ook zijn vieze luiers begint te melden!

Amber heeft het na de succes avond van van de week ook niet echt meer aangegeven, ach het komt wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven