afleveringen Danni Lowinsky
Anoniem_179871
zaterdag 15 juni 2013 om 22:46
Ik ben diep in de rouw...
Danni afgelopen en nergens de oude afleveringen te vinden.
(behalve de laatste 2)
Is dat een truuk omdat ze het op dvd willen zetten en dat niet verkocht wordt als het online te kijken is of ben ik gewoon
een digitale dummie en zijn ze toch ergens te vinden??
Anoniem_175545
zaterdag 15 juni 2013 om 22:55
Alle reacties
Link kopieren
afgelopen?????
huh..
shit
Anoniem_179871
zaterdag 15 juni 2013 om 22:58
Er maar een topic *wij zijn diep in de rouw want Danni is afgelopen en welke leuke serie moeten we nu kijken* van maken dan ??
Anoniem_179871
zaterdag 15 juni 2013 om 22:59
Ik bedoel overigens niet de Belgische op youtube, die is ook wel leuk maar niet zo leuk als die van ons natuurlijk...
Anoniem_145104
zaterdag 15 juni 2013 om 23:11
Maar... Er komt een nieuw seizoen! Dat zei Marlijn van Weerdenburg zelf op haar FB. Joehoe!
(Ik vind het best vermakelijk, namelijk!)
Anoniem_179871
zaterdag 15 juni 2013 om 23:25
Ja dat weet ik, maar wanneeeeeer!!!
En nogmaals kan ik het ergens terug kijken
of nog ff geduld??
En wat moet ik in de tussentijd dan kijken ??
Anoniem_85823
zaterdag 15 juni 2013 om 23:36
Ik vind het ook een lekker avondvermaak. Maar zou er geen dvdbox van kopen.
Anoniem_179871
zaterdag 15 juni 2013 om 23:51
Anoniem_148696
zondag 16 juni 2013 om 00:07
In België zijn ze alleen wel gestopt na seizoen 2, dus don't keep all your hopes up dames!
Vond er zelf niet zo heel veel aan eigenlijk, maar ken wel genoeg mensen die het wel leuk vonden!
Anoniem_179871
zondag 16 juni 2013 om 00:07
en WAAROM wil mijn avatar niet? (offtopic...)
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.