Bloedje heet!

17-06-2013 16:18 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na dagen van wisselvallig weer is het er toch van gekomen. Vandaag is het wat middelmatig, in Twente althans. Iets over de 20 graden en bewolkt. Zo op het zicht af, is het niet erg zonnig.

Maar morgen en overmorgen wordt het totaal anders, als we de weermannen mogen geloven. Morgen wordt het 33 en overmorgen 34. De zonaanbidders onder ons komen dan volledig aan hun trekken. De zonnehaters hebben gewoon eventjes pech gehad:

Wat vinden jullie van de hitte?

Totaal aantal stemmen: 81

O, heerlijk! Het zou altijd zo moeten zijn! (44%)
Gadverdamme. Weer dat vieze snikhete weer? (56%)
World of Warcraft: Legion
Eerst voelen dan geloven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is me wel wat te heftig ineens. Einde van de week zitten we alweer op de 18 graden.

Heel Nederland zometeen weer snipverkouden.
Dat het ook nooit goed is. Pf.
Kan niet wachten........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vandaag is het irritant. Ik vind het net te koud zonder vest en net te warm met laat maar komen die 28 graden.
Ik heb het koud!
Haal jij morgen ijsjes ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Mmmm zal wel onweer-achtig heet zijn, en daarna is het terug naar normaal. Niet zo top.
Eerst zien, dan geloven. Maar heb voor de zekerheid de BBQ al schoongemaakt en de ventilator uit de berging gediept!
De airco staat paraat (ik kan niet goed tegen de hitte)
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Fijn, alle mogelijke weertypen behalve sneeuw tijdens de avondvierdaagse... Jottem...
Werkt die poll wel?

Op die vieze moerashitte zit ik niet te wachten, maar een lekker 's zomers temperatuurtje wel

Morgen de boel maar potdicht houden en kijken we zo de warmte buiten kunnen houden ivm het slapen, in ons huis een drama met zulke temperaturen.
anoniem_175835 wijzigde dit bericht op 17-06-2013 16:49
Reden: ja, die werkt
% gewijzigd
quote:Tomatensoep schreef op 17 juni 2013 @ 16:24:

Dat het ook nooit goed is. Pf.

Las er laatst een column over:

vanaf 20 graden heel NL 3xB (Benen, buik, bloot (?))

en vanaf 25 graden heel NL 3x Z (zeiken, zaniken, zeuren (oid))
En zo komen we aan het einde van de maand toch nog aan het juiste gemiddelde

Ik vind het allemaal best trouwens, ik heb morgen lekker vrij.
quote:Diztel schreef op 17 juni 2013 @ 16:48:

Werkt die poll wel?

Op die vieze moerashitte zit ik niet te wachten, maar een lekker 's zomers temperatuurtje wel

Morgen de boel maar potdicht houden en kijken we zo de warmte buiten kunnen houden ivm het slapen, in ons huis een drama met zulke temperaturen.Wij hebben de ramen voorzien van vliegengaas (gewoon die met zelfklevende plakzooi) en slapen onder het open raam. Bijna buiten dus .
Ik wil het ook nog zien eerst, maar laat maar komen hoor. Alleen jammer dat de temperatuur weer gaat dalen aan t eind vd week.
Cum non tum age
Gelukkig woon in het noorden van Nederland, waar het minder warm is dan in het zuiden en oosten.

Ik ga morgen op school aan het werk, want daar is wel airco en frissere plekken. De kamer van mij ligt op het zuiden dus overdag continu zon erop schijnen.
Ik verheug me!
@Exces, dat klinkt erg aangenaam en nog goed voor je teint ook, slapen in de (bijna) buitenlucht
Op zich heerlijk... Maar dankzij mijn zonneallergie wordt het afzien vrees ik. Geen leuke zomerhemdjes voor mij, maar een mannenpoloshirt maat xl zoveel mogelijk uit de zon blijven, en smeren. Ben benieuwd of ik t kan beperken, want dan vind ik t zonnetje heerlijk!
eerst zien dan geloven
woensdag wordt de warmste dag(39 graden) ooit voorspeld
I love it! Van mij mag het de hele zomer 35 graden worden.
Ik zit morgen de hele dag binnen, helaas...
27 mensen vinden dit leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven