Mijn vriend snurkt

18-06-2013 02:18 30 berichten
En daardoor kan ik niet slapen, over een kwartier gaat zijn wekker en kan ik eindelijk gaan slapen.

Kutzooi.
Nog vijf minuten!!
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet ergens anders gaan liggen of kan hij niet iets aan het snurken doen? Hij moet wel HEEL hard snurken als jij er nieteens door kan slapen.
Mijn man heeft ook van zulke nachten . Ik stuur hem dan naar beneden, om op de bank te slapen. Niet gezellig, maar ik word gek anders!
Ik heb een studentenkamer dus hij kan nergens heen. Hij was net half wakker en de wekker gaat pas om drie uur!!!
Ik schijn zelf ook te snurken als ik gedronken heb. Heb ook nachten gehad dat ik dan lekker naar het logeerbed mocht vertekken. Maar ik deed het graag hoor. Gezellig is het niet inderdaad, maar wel de enige manier waarbij je alle twee toch nog een goede nachtrust krijgt.
Oh, nee dan begrijp ik dat hij niet ergens anders kan gaan liggen. Misschien zijn oordopjes voortaan een oplossing? Veel succes tot 3 uur in ieder geval!
Dankjewel! Wat doe jij nog zo laat op?
Gekke vraag misschien, maar waarom gaat de wekker bij jullie om 3u?? Ivm werk ofzo?

Sterkte, hoop dat je straks alsnog kunt slapen!
Ik was vanmiddag ontzettend moe dus ik besloot een 'powernap' van een half uurtje te maken. Dat is uiteindelijk een grote slaap van bijna 3 uur geworden haha. Dus nu moet ik op de blaren zitten. Zuuuucht..
Hij is een vrachtwagenchauffeur, vandaar dat hij er zo vroeg uit moet.
Ah ik snap het :-)
Ik snurk ook zo hard (ben zwanger en mijn neus zit chronisch verstopt) en vriend is net vertrokken naar het logeerbed.

Ondanks dat hij zachtjes deed, heb ik het wel gemerkt en nu lig ik wakker.

Had vriend net zo goed kunnen blijven :-)

Nog even, en dan kan jij ook weer heerlijk slapen! Ga nu alvast plassen, slokje water drinken, etc, zodat je straks niet meer 'gestoord' wordt in je slaap, door zulke onbenulligheden, ghehe!
Hoi, bij de apotheek is een soort neusapparaatje te koop.

Dat doe je in je neus zodat de neus open blijft staan en geen snurkgeluiden kan produceren. Een vriendin van mij slaapt ermee en het schijnt te helpen.

Misschien je vriend kado doen?
Die apparaatjes werken alleen bij lichte snurkers. En ja, ik spreek uit ervaring....
Als hij 'n volwaardige baan heeft, wat doet ie dan in 'n studentenhuis? Zou hem aansporen 'n fatsoenlijk huis te huren en als jij daar dan af en toe naartoe gaat, kun je in de logeerkamer slapen. Of beter nog de zolderslaapkamer als de slaapkamers op de eerste verdieping tegen elkaar aan liggen.
En waarom gaat hij niet gewoon rond 23 uur naar huis? Hij houdt jou eerst wakker met gesnurk en daarna doordat z'n wekker midden in de nacht gaat. Zo kun je toch niet samen slapen?
quote:elninjoo schreef op 18 juni 2013 @ 08:22:

Als hij 'n volwaardige baan heeft, wat doet ie dan in 'n studentenhuis? Zou hem aansporen 'n fatsoenlijk huis te huren en als jij daar dan af en toe naartoe gaat, kun je in de logeerkamer slapen. Of beter nog de zolderslaapkamer als de slaapkamers op de eerste verdieping tegen elkaar aan liggen.Volgens mij ben jij heel erg verwend, Elninjoo...
Draai hem om, zodat hij niet op zijn rug ligt. Of zorg voor een dikker kussen, zodat zijn hoofd minder naar achteren ligt.
Vervelend hè! Let trouwens op slaap- apnoe.
Mijn man snurkt ook, ik vertrek regelmatig naar de logeerkamer maar ik zie dat dat bij jou niet kan. De laatste week is het weer zover, maar het is al een hele tijd over geweest. De dingen die helpen/geholpen hebben;

- Stoppen met roken

- Minder drinken

- Afvallen

Volgens mij moet je met bovenstaande een heel eind komen. Snurkt hij ook op zijn zij? Die van mij is zo getraind dat ik nog maar een klein duwtje tegen zijn schouder hoef te geven, dan draait hij om. Voorheen moest ik met grof geweld hem omdraaien, maar dat gaat over als je stug volhoudt.

Frustrerend hoor, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.
quote:spagtelputz schreef op 18 juni 2013 @ 10:00:

Mijn man snurkt ook, ik vertrek regelmatig naar de logeerkamer maar ik zie dat dat bij jou niet kan. De laatste week is het weer zover, maar het is al een hele tijd over geweest. De dingen die helpen/geholpen hebben;

- Stoppen met roken

- Minder drinken

- Afvallen

Volgens mij moet je met bovenstaande een heel eind komen. Snurkt hij ook op zijn zij? Die van mij is zo getraind dat ik nog maar een klein duwtje tegen zijn schouder hoef te geven, dan draait hij om. Voorheen moest ik met grof geweld hem omdraaien, maar dat gaat over als je stug volhoudt.

Frustrerend hoor, ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

herkenning! Met name dat duwtje.

Wat bij ons, naast het stoppen met drinken ( roken en afvallen hoeft niet ) erg helpt is met open raam slapen..

Verder begin ik er, en dat had ik dus nooit gedacht, na 10 jaar aan te wennen en kan ik door een lichte snurk heen slapen als ik moe genoeg ben.
oja van mij hoefde hij niet te stoppen met drinken maar dat wilde hij zelf ineens uit het niets.

en het positieve bij effect merk ik.
Een keer heel hard vloeken wil ook wel eens helpen.

Aai hem eventueel stiekem wakker. Of kruip extra dicht tegen hem aan. Op den duur zal hij minder snurken.
Aaien doe ik ook, vloeken of schelden nooit. Wel eens een diepe zucht als ik weer eens vertrek en hij uit schuldgevoel een hele discussie aangaat over wie nou naar de logeerkamer gaat, terwijl ik al naast bed sta. Hij doet het niet expres, ik kan daar niet boos om worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven