Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

heeh niet fijn derpina ! Ik duim ook met je mee, mij vriendinnetje heeft tot de 14 weken bloedverlies gehad. ze hoeft nu nog maar 3 weekjes dus duimen we mee dat het bij jou ook niets ergs is.
wat naar Derpina

Ik heb ook gelezen dat je wat bloed kan verliezen, door innesteling, wat pas later naar buiten komt. Of gewoon van het groeien van het vruchtje

sterkte, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ik duim ook met je mee Derpina, begrijp je stress. Lieve knuffel vanaf hier(weet het knuffelpoppetje niet)
Ik zie een springend poppetje erbij! Gefeliciteerd derpina jeee!

Ga ik nu ook echt even lezen, hoe en wat enz...
Ik duim ook vanaf hier voor je Derpina! *knuffel*
Mag laat in de ochtend naar de dokter komen.

Verloskudige kan helaas niets voor me doen ik moet het afwachten het kan goed gaan. Maar het kan ook mis gaan, ik mag sowieso over 2 weken komen voor een echo als het goed blijft gaan.

Vannacht geen bloedverlies, het stroomt er ook niet uit zeg maar.

Maar goed bij het na het plassen bij het vegen natuurlijk wel weer bloed. Dus we blijven hopen...
Hoe was het bij de dokter?
Spannend Derpina! ik blijf duimen. Heb je wel kwaaltjes??

Ik heb net een kv test gedaan. Vorige maand werd ik na 25 dagen ongesteld en ik heb pijnlijke borsten en puistjes die ik normaal niet heb. En hij is 'voorzichtig' positief!!! Er kwam binnen 5 minuten een lichte streep!! We kunnen het niet geloven dus morgen maar eentje met ochtendurine doen.

Dat was enorm schrikken en totaal onverwachts!! :Imao:
Musje31: gefeliciteerd! Wat een verassing

Derpina hoe is het meid? Hoe ging je afspraak bij de ha?

LLL: hoe is het bij jou?

Hier alles prima, voel me goed..

Afspraak gemaakt bij de verloskundige, 2 juli eerste afspraak!

Spannend! Alles voelt nog zo onwerkelijk..
Gefeliciteerd Musje super he. Geniet ervan!!

Gaat wel hard hier he!!
Jeeeejj weer een dansend poppetje gefeliciteerd musje
.
Gefeliciteerd, Musje!!! Vruchtbaar topic, zeg! Dat het bij iedereen maar snel mag lukken
Musje gefeliciteerd.

@Hier

Het is afwachten ik moet sowieso terug naar de dokter misschien een curretage of gewoon even op controle bij de gyn.

Of mag het goed gaan over 2 weken een echo.

Maar dat gaat het niet, ik ben zo verdrietig. Ieder toilet bezoek is het weer te zien. Vanmorgen bij het op staan weer niets maar dan na 5/10 minuten voel ik het. En dan komt er toch een hoop bloed uit. Dus het is fout ik voel het. Het bloeden wordt erger en verlies ook steeds meer weefsel. En steeds meer krampen, et lijkt ondertussen een beetje op een menstruatie.

Ik was zo gelukkig voelde me goed was wel bang en zag uit naar de 12 weken. Maar die ga ik niet halen, ik hoop dat het vruchtje er is dan kan ik verder.

Nu kan ik steeds alleen maar huilen en ik ben zo bang.

Ik kom hier wel terug, maar weet niet of ik nog veel zal reageren.

Nu gaat alles weer zo lang duren, weer een menstruatie afwachten.

Ik kan er niets aan doen ik kan het niet veraderen. En ik weet het er is iets niet goed gegaan met het vruchtje. Of als het goed gaat is hebdenk ik als nog fout.

Dus heb ik liever dat ik het nu verlies als je straks toxh een echo hebt en nog langer in spanning zit. Maar het is niet minder verdrietig.

Mijn gelukkige gevoel heeft helaas maar 2 dagen geduurt.

@river Fijn dat je al zo snel naar de verloskundige kan spannend
Lieve derpina, ik vind het zo erg voor je..

Eerst dat gelukkige gevoel en nu gaat het waarschijnlijk

toch mis.. Niet eerlijk!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even tijd voor jezelf nodig bent om alles te verwerken.

Maar uithuilen mag hier ook hoor.

Sterkte meid en een dikke knuffel voor jou
Ach Derpina, ik heb zoo met je te doen

Huil maar uit, hoor, het mag, en blijf vooral reageren hier wanneer je daar behoefte aan hebt, we kunnen je echt steunen. Vraag daar maar om als het nodig is en we geven het ook als je er niet om vraagt, hoor.

Sterkte, dikke
:( vind het echt zo klote voor je Derpina!!

Je was er zo blij mee, mocht je willen praten erover weet je me te bereiken. Voor nu een hele dikke knuffel!!
Wat vreselijk voor je Derpina! Het ene moment ben je nog dolgelukkig met het nieuws zwanger te zijn en het andere moment gaat het mis. Uiteraard gewoon hier je hart luchten hoor!! Daar zijn we voor. Veel sterkte!
Bedankt iedereen voor de felicitaties! We moeten het echt nog even laten bezinken. We hadden het echt niet zo snel verwacht.

Ik wilde gewoon eens weten hoe een zwangerschapstest werkte en aangezien ik gisteren nog niet ongesteld was deed ik een test. We zaten ook niet zo romantisch boven de test zoals ik altijd dacht. En ineens kwam er een tweede streepje. Heel bizar.

Uiteraard kan er nog vanalles mis gaan dus we zijn voorzichtig blij. Einde van de week doen we nog een digitale cb test.

Geen idee nog wanneer we het onze ouders gaan vertellen. Denk volgende week. En dan bel ik ook de huisarts voor een verwijzing!

Ik hoop dat er gauw nog meer dansende poppetjes bijkomen!
Dankjewel allemaal

Ben het vruchtje nog niet verloren volgens mij.

Vandaag overdag nauwelijks bloed verlies, vanmorgen was er wel een 'hoop'. Dus ik wacht alles nog maar af.

En ik kom hier nog wel kletsen hoor, we gaan er natuurlijk nog gewoon voor!

Ben de hoop nu wel kwijt, maar er is ergens nog een kansje natuurlijk. We wachten maar af.

En onze kans komt ook nog! Deze keer was het snel raak dat had ik al niet verwacht maar dan is het nog wel een teleurstelling.

Hopen dat dit snel achter de rug is en we een nieuwe kans krijgen.

Of dat er ergens een engeltje op m'n schouder zit.
Aaahw derpina vind het zo erg. Hoop mee op een engeltje !!! Dikke knuffel
Derpina ik vind je dapper! En ik hoop ook echt dat er een engeltje op je schouder zit.. Ik duim in iedergeval voor je..

Wanneer ga je naar de verloskundige?

Musje onwerkelijk hè? Ik ken het gevoel haha..

Probeer er ook nog steeds aan te wennen..

En een compliment voor mamarjan voor de mooie up to date tabel! Dat er maar snel meer cheerleaders volgen
Dankje River, hoewel ik wel erg emotioneel ben hoor!

Kan nu huilen om de stomste dingen haha!

@river & Mus ja zwanger zijn is onwerkelijk. Lijkt me mooi als je het kindje straks kan zien het hartje horen en voelen.Moet je na gaan hoe het voor een man is. Die zien alleen steeds maar een grotere buik. Voelen er niets van. En ze zien het op de echo. Als man lijkt me dat ook wel heel vreemd.
Maar we gaan niet allemaal simmen om mij!

We hebben al een hoop cheers dus hopen dat er snel nog meer bij komen!
Een beetje simmen mag wel toch? Grote knuffel voor jou! Laat ons wel zien dat zwanger zijn en blijven allemaal niet zo gewoon is....

En dat de tegenstellingen groot kunnen zijn: musje gefeliciteerd! Lijkt mij doodeng het zo vroeg al te vertellen, überhaupt vertellen lijkt me eng en leuk tegelijk. Niemand weet dat we bezig zijn hoewel ik bang ben dag mijn schoonmoeder laatst de foliumzuur heeft zien liggen toen ze iets op kwamen halen terwijl wij niet thuis waren. Ze hebben de sleutel, haar telefoon lag nog hier en wij waren niet thuis. Hadden gezegd: nou je hebt de sleutel toch? Kom maar halen... Ik heb de pillen niet opgeruimd en ze liggen in de keuken... Als ze even wat gedronken heeft... En ze was extreem blij toen we ze direct daarna tegenkwamen. Zij op weg naar huis en wij op weg maar binnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven