Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

Ik heb altijd het rare dans poppetje haha.

Gebruik de foute code denk ik.

1-2 weken dus dat klopt wel 4 weken dan

Ik geloof het nog niet hoor want voel nog steeds niets. Komt ook niet in eens na een test. Maar moet de laatste tijd wel veel plassen. Zelfs 's nachts en dat had ik nooit. Dus misschien was dat mijn teken?
@Derpina, wat fijn dat je van de onduidelijkheid af bent!

Wat leuk dat je al snel terecht kan bij de verloskundige, lang wachten lijkt me niets.

@rest, wanneer we dit tempo willen aanhouden, moeten we goed ons best doen
Gefeliciteerd Derpina!!! Al 3 zwangeren, hopelijk houden we deze positieve vibe erin!!

Wat is jullie geheim?? Nog tips om zwanger te worden? ;)

Ik mag volgende week testen, maar nog nergens last van. Dus afwachten maar weer...
Dankjewel mamarjan & musje.

Nou ik had het niet verwacht, de eerste ronde pas!

We hebben in mijn vruchtbare periode veel seks gehad

Maar goed ik moet de 3 maanden even vol maken, heb natuurlijk al een miskraam gehad. Dus voel me niet safe. Wil wel zo snel mogenlijk naar de verloskunige.
@musje: wij hebben rond de vruchtbare dagen om de dag seks gehad.. Maar niet heel veel.,

Maargoed kwaliteit voor kwantiteit

En met succes dus hi hi!

@derpina: ik snap je onzekerheid meis..

Je mag vast wel iets eerder bij de verlos komen met deze voorgeschiedenis..

Met hoeveel weken had je eigenlijk een miskraam?
Gefeliciteerd, Derpina, geweldig nieuws!!!
@river 6/7 weken dus voel me erg onzeker nu.

Maar goed het kan nu natuurlijk goed zijn probeer daar van uit te gaan . Bel van de week naar de verloskundige en dan hoop ik snel te mogen komen. Maar wel tussen de 6/7 weken dan kan ik het hartje horen. En dan ben ik wel redelijk gerust gesteld. Het is natuurlijk pas 'veilig' bij de 12 weken
.
superrr gefeliciteed Derpina !!

idd probeer te genieten !! Deze keer kan wel goed gaan . Hoop dat je er snel terecht kunt ! leuk die testen zo net voor vaderdag ,, kan je iets kleins geven :D

Ik zag bij dat andere mei topic ook al 5 zwangeren .. starters van mei zijn best vruchtbaar haha
Nogmaals Gefeliciteerd Derpina!!

Komt dit keer vast wel goed hoor;) positief blijven.

Niet veel stressen:-)(tip van de dag hehe)

Met de eerste mocht ik bij 6 weken al langs komen. Zagen toen ook het hartje, zo fijn gevoel. Terwijl een andere verloskundige praktijk pas bij 12 weken laat komen.

Hier alles rustig;) vanaf volgende week is het weer klussen geblazen.

Hoe is het met de andere??
Hoe gaat het allemaal dames? Nog nieuws ergens ?

Hoop dat HMTB weer eens komt vertellen hoe het gaat.

@Aap wanneer heb jij weer een afspraak? Deze week toch dacht ik?

@hier kom toch achter kleine 'kwaaltjes' die ik ongeveer 1,5 week heb.

En mis mijn cola eigenlijk de caffeine, en de sigaretten zijn de deur uit. Rookte sowieso niet veel dus dat scheelt.
.
@LLL, je schreef toch laatst dat je dacht dat je ovulatie later was dan gedacht? Wanneer dit je eerste maand na de pil is lijkt het me niet gek dat alles op gang moet komen. Dus dat je wat later je ovulatie hebt, met 2 weken later je menstruatie.

Rustig afwachten dan maar.
Derpina : Klopt komende vrijdag mag ik na het ziekenhuis. Ben benieuwd wat ons te wachten staat en of er meteen stappen ondernomen worden ,We hebben al wel 3 vragenlijsten ingevuld. Die vragen waren soms ook best wel moeilijk vond ik. We konden nog net voor de vakantie terecht voor een afspraak ze gaan 3 weken dicht in juli.
,
LLL : de eerste menstruaties na het stoppen met de pil kunnen nog wel een half jaar uitblijven das het vervelende ervan. Wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden hoor maar je hoeft je geen zorgen te maken als hij wat langer uitblijft he Zou ook gewoon af en toe een testje er tegen aan gooien je weet het maar nooit .
@Aap spannend! Benieuwd wat er van gaat komen

@LLL Lastig, misschien straks een test er tegen aan gooien. En anders afwachten. Heel vervelend maar na pil gebruik kan het wel een tijd duren voor je eigen menstruatie weer opgang komt. Want de menstruatie van je pil is ontrekkingsbloed en eigenlijk geen echte menstruatie. Hopen dat je snel een regelmatige cyclus hebt. Of misschien al wel zwanger bent.

@Hier Heb me opgegeven voor moeders voor moeder. Word maandag weer terug gebelt.

Weet niet of jullie het kennen? Je levert dan tot 12 weken van je zwangerschap geloof ik urine in. Daar halen zij het hcg uit en wordt een vruchtbaarheids- medicijn voor gemaakt. Vind ik mooi initiatief. En of ik het nu door trek en het verloren is, of dat ik in een fles plas en het wordt gebruikt voor een goed doel einde
vind ik ook derpina! Mooi dat je er aan mee werkt, Zo help je andere weer met zwanger worden.
Goed, hoor, Derpina! Goed doel met weinig moeite. Win-win, dus.

Ik ben begonnen met stevig sporten, met weinig drinken (alcohol dus) en heb mensen om mij heen uitgelegd dat ik wil afvallen, en dat ik daarom weinig drink en veel sport en goed op mijn eten ga letten. Alvast voorbereiding op nieuwsgierige neuzen die op mijn alcoholgebruik gaan letten en daarnaast is het nog waar ook dus kan ik lekker mijn gang gaan. Hopelijk gaat daardoor het zwanger worden ook makkelijker.

Vriend en ik draaien gezellig om elkaar heen als het gaat om seksen, het voelt nog niet helemaal echt en we moeten nog aan het idee wennen om het zonder te doen. Ik vraag me dus ook af of het wel raak is deze maand. Nu in mijn vruchtbare periode.

@Aap, spannend, ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis gaan zeggen en wat je kunt doen om het proces misschien te versnellen.

@LLL, heel spannend, ik weet niet of ik wel zou kunnen wachten, maar ik ben nou eenmaal ongeduldig
@lionlily hoezo dan niet helemaal stoppen met drank. Maakt de kans groter dat je zwanger word.

@derpina wat goed zeg dat je dat moeders voor moeders doet. Echt een heel goed doel!!

@LLL spannend he;) wie weet!!!

Vanmorgen een lekker onbijtje gemaakt voor mijn man. Ons zoontje had wat gemaakt voor hem. Zo leuk;) en dalijk lekker uit eten. Fijne zondag allemaal!!
Bloed verlies hier :(

Dus ik ben zo bang en verdrietig. HAP gebelt maar het is afwachten.

Nog niet hevig maar wel wat bloedverlies. Was al zo bang
Derpina hè meis wat naar.. Maakt je onzeker!

Is het veel?

Want bloedverlies hoeft niet perse fout te zijn toch?

Maar ik snap met jou vg, dat het extra moeilijk is

Dikke knuffel en ik denk aan je
He jakkes, dat is echt niet fijn! Zet 'm op, Derpina, hopelijk is het niets. Ik duim met je mee!

@mamaroos88, ik drink maar 1 wijntje per week, ik schat in dat dat niets doet voor mijn vruchtbaarheid, en ik vind het heerlijk. Ik wil dat ene wijntje best missen als ik zwanger ben, maar nu nog niet. Veel plezier met uit eten zometeen!!
Nee het is niet veel. Probeer me niet te veel zorgen te maken.

Het is steeds met wat slijm met een beetje donker bloed.

En soms bij he afvegen wat licht. Het loopt er niet uit in ieder geval. Morgen ochtend meteen naar de dokter en de verloskundige bellen. En heb wat lichte krampen, maar niet zo erg als bij een menstruatie.

Hoop dat alles goed blijft gaan. Meer als afwachten kan ik helaas niet doen.

Dankjulliewel
Wat spannend Derpina! Gelukkig zijn er ook heel veel verhalen over bloedverlies waarbij niets aan de hand bleek. Ik duim voor je!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven