Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
OXO, ik ga twee uur zumba-en.
Voor degene die zich vervelen bij ripped. Zoek eens op: Extreme Cardio Abs Fat Blast Workout Level 3 van BeFit

Die vind ik zelfs leuk
Sweetgirl, ik heb stiekum gelezen hoor. Je wilt een beetje droger staan om je nieuwe spieren te showen. Dat is niet zo moeilijk, cardio opschroeven, je krachttraining frequentie veranderen (minder gewicht, meer herhalingen) en minder eten. Niet dieten maar gewoon een fractie minder eten, zeg 200 cal. per dag minder. Kijk eens of je na een maand resultaat ziet.
Ik heb 'm bij m'n favorieten gezet, Meds. Morgen maar even wat beter bekijken. Ik zat er sowieso al over te denken om Be Fit in 90 te gaan doen, hun 90 dagen programma. De workout die jij noemt hoort bij de gevorderde versie daarvan, toch? Misschien kan ik die dan beter nog maar even links laten liggen
Dank je Meds! Ik had al het idee dat ik misschien weer wat meer cardio moest gaan doen. Ik ga ermee aan de slag.

De workout die je noemt klinkt me iets te intimiderend maar ik zal hem eens kijken (zittend achter de computer)
*dingdong*

Spam

*dingdong*
quote:sabbaticalmeds schreef op maandag 17 juni 2013 21:32 Voor degene die zich vervelen bij ripped. Zoek eens op: Extreme Cardio Abs Fat Blast Workout Level 3 van BeFit

Die vind ik zelfs leuk

Ziet er goed uit, alleen waar zijn de oefeningen die je moet doen als je het niet kan? De oefening waarbij je steund op je armen en omhoog draait gaat hem niet worden voor me.

Maar verder hoop ik dat ik over een aantal weken level 1 helemaal kan doen.
level 3 afmaken heeft wat langer geduurd dan gepland, maar..... net klaar met dag 29 van Shred!! Morgen ivm hitte even overslaan en dan donderdag de laatste x. Nooit gedacht dat ik het helemaal zou redden! Trots op mezelf en ik wil zelfs verder, want hoewel resultaat zeer zeker zichtbaar is kan het allemaal nog wel wat strakker.

Dank voor de motivatie iedereen! Zonder dit topic was ik ws veel eerder afgehaakt
Heb al steeds meegelezen hier en door dit topic ook al wat lesjes van Jillian gevolgd. Zal binnenkort de yoga eens proberen.
olaaaa . even vanaf telefoon. vandaag 20 km gefietst vond ik wel weer genoeg. morgen ga ik bij een of ander natuurgebied liggen met de date dus dan ben ik alleen aan het bruinen vrees ik. overmorgen weer sportief x

iedereen veel succes en ik heb al angst om die work out van meds te bekijken laat staan doen :_p
Veel plezier morgen!!!
Ratjetoe, kom maar hierheen. Het is buiten 19 graden, regen is zojuist ons komen bezoeken.

Ik heb dus zojuist met alle ramen en deuren open geshred. Nu douchen.
YL, hopelijk is het wel lekker weer waar jij met X bent.
Vandaag level 2 shred gedaan en gisteren level 1. Level 1 vind ik eigenlijk niks meer aan. Level 2 was vandaag pittig vanwege de hitte, het zweet gutste van me af. Tussendoor nog stroomstoring vanwege het onweer,dat was stiekem wel lekker om even uit te blazen.
You go, Miepje! Ik zat ook nog even te twijfelen of een cardio-workout verstandig zou zijn met dit weer, maar zonet toch de laatste keer level 1 van Ripped gedaan en dat viel niet eens tegen. Wel flink gezweet.

Goed zo, Ratjetoe. Bijna klaar met de shred. Knap!
Ik heb vanochtend dag 4 van 30 day shred level 1 gedaan, is prima vol te houden maar ik heb zo'n spierpijn in mijn kuiten!! Herkennen meer mensen dit??

Ik sta elke ochtend een halfuur eerder op en kan niet wachten totdat ik resultaat ga zien! Vooral het onderste gedeelte van mijn buik moet platter worden, althans dat hoop ik..
Sherlyn chopra - GYM workout unseen secrets

Hitting the gym now is akin to eating these days, but we’re always tempted to wear ratty sweat pants and your boyfriend/husband’s old t-shirts while exerting ourselves. Take a cue from these A-list celebrities who look super chic, even when burning some serious calories. Here are a 3 tips to help you look your best while sweating it out!.

http://www.cutmirchi.com/search.php?sea ... 32&go.y=-3
Nou dat weer viel dus mooi tegen he....

Heb niet geshred daar ,maar we hebben wel stukken gewandeld enzo, dat vond ik ook tellen. En om geld uit te sparen om naar hem toe te gaan heb ik erst 12 km gefietst en daar de bus gepakt.

Vandaag weer iets nuttigs doen. Leuk die Engelse spam ook trouwens
Pffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net voor het eerst level 3 gedaan. Ik vond het pittig! Sommige oefeningen kon ik niet de hele tijd volhouden, dus ik heb af en toe een micropauze genomen. Daarnaast kan ik ivm. een voetblessure niet springen, dus ik doe soms een vervangende cardio-oefening uit level 2.

Ik bedenk me maar dat het na een paar keer echt wel eter zal gaan. Dat was immers bij level 2 ook zo. Maar mijn benen en armen voelen zwaar!
Herkenbaar bergkristal. Ik heb vandaag ook weer level 3 gedaan. Ik denk voor de 4de keer. Wegens heel veel drukte en gekte op mijn werk (twee keer tot 8 uur zitten werken) lukt het even niet om 's avonds nog te sporten. Maar vandaag dus wel weer gedaan.

Ik merk dat ik me echt energieker voel doordat ik ga sporten. Dus ik hoop dat ik het weer vol ga houden om gewoon 5 keer per week te sporten KACHING!

Vind het gaaf dat ik zelf gemotiveerd ben om aan de slag te gaan, gemotiveerder zelfs dan mijn vriend, terwijl dat normaal gesproken echt andersom is. Op deze manier sporten werkt echt voor me en daar wordt ik blij van.
toch nog niet klaar met shred wegens gruwelijke oorpijn woensdag en donderdag. Morgenvroeg staat het op het programma!!

Heb wel al ripped in 30 klaar staan. Wat gebruiken jullie als heavy weight? Ik heb nu halve en hele kilo gewichten van de action. Waar kan ik zwaardere kopen?

Is ripped ook nog een beetje te doen voor starters? Vind shred erg leuk, maar ook wel pittig.

Nog maar 1x!!!
Lekker he Kaaaaatje, dat/als je het sporten zo leuk vindt. Ik herken ook het energieke gevoel.

Ratjetoe: dumbbells kun je in zo'n beetje iedere sportzaak of webshop omtrent sport/fitness kopen, maar winkels zoals Scapino of Action hebben ook soms leuke aanbiedingen. Volgens mij zitten ze bij Scapino zelfs vast in het assortiment voor een zacht prijsje, maar dat weet ik niet zeker. Wat de zwaarte betreft: gewichten van 0,5 vond ik te licht. Momenteel zit ik op 2 x 1,5 en dat bevalt beter. Dit is qua gewicht vergelijkbaar met de lichtere gewichten die Jillian en Co gebruiken. Hun zwaardere gewichten zijn ca. 3 kilo per stuk. Helaas is het moeilijk om handige gewichtsmanchetten (die gebruik ik dus) te vinden van meer dan 1,5 kg zonder direct uit te komen bij 3 kg per zijde . Die stap van 1,5 naar het dubbele is me iets te groot. Het zou dus zomaar kunnen dat ik op gewichten van 1,5 kg blijf hangen, wat ik ergens wel jammer vind. Als je gewone dumbbells kunt gebruiken, heb je gelukkig meer keus. Google maar eens op dumbbell of dumbbell set. Ik zou trouwens de dumbbells met vierkante uiteinden verkiezen boven die met ronde, omdat je er dan ook op kunt steunen zonder je balans te verliezen. Dit is bij enkele Shred en Ripped oefeningen belangrijk.

Ripped heeft qua oefeningen veel weg van Shred. Dat zou dus zeker moeten lukken als Shred je niet al te veel moeite kost. Level 3 en 4 schijnen wel nogal heftig te zijn volgens enkele dames hier. Level 1 van Ripped vond ik niet zwaarder dan de Shred en level 2 valt volgens mij ook wel mee, maar dat laatste zal ik morgen de eerste keer ervaren.
Ik heb griep, en ik heb al moeite om de trap te beklimmen dus shredden gaat helemaal niet lukken. Vond het al zo raar dat ik de workouts niet kon volhouden, mijn lijf was zich al bewust van het ziek zijn.
Gelukt!!! klaar met Shred! Net alles opgemeten en ben bij alles zo'n 2 cm kwijt, maar bij bovenbenen maar liefst 6 cm!!!!

Ripped in 30 staat al klaar heb stiekem al gekeken en week 1 lijkt me op zich best leuk
Wow ratjetoe wat super!!

En dat in 30 dgn? Heb je daarbij een speciaal dieet gevolgt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven