Mode & Beauty alle pijlers

Traguspiercing indoen

19-06-2013 09:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb een traguspiercing. Zie plaatje hieronder. [img]http://hell0kt.tumblr.com/post/18545944 ... cking-cute[/img]

En eigenlijk vanaf het moment dat ik hem het laten zetten heb ik al dezelfde stud erin zitten. Ik heb laatst een aantal nieuwe gekocht. 2 met een plastic doorzichtig buisje. Dat is al niet makkelijk indoen, maar dat lukt me nog net. Ook heb ik er één gekocht met een veertje (zoals op de foto) maar hier zit het balletje wat je erop moet draaien om hem vast te zetten aan de achterzijde (dus aan de binnenkant van mijn oor). Weet iemand hoe ik dit in krijg? Heb je hier een speciale tang voor nodig?
Zorgen dat je vingers goed droog zijn. En je kunt dat dingetje van je oor gewoon naar voren trekken. Mij luk het altijd wel.

Heb het de eerste paar keer met een pincet gedaan.
Het is inderdaad even een gefriemel, lukt het niet dan even naar een piercing shop.
Ik doe het altijd door met een papiertje, keukenpapier of toiletpapier, de achter- en voorkant vast te houden. Dan heb je net genoeg grip om hem eraf te kunnen draaien. Of latexhandschoentjes, die haal je voor een euro ofzo bij de supermarkt. Dat werkt perfect.

Dat veertje vind ik overigens echt heel tof! Waar heb je hem gehaald?
Goed om te lezen, dit! Ik heb mijne al bijna een jaar, maar heb 'm nog nooit zelf uit durven doen omdat ik bang ben dat ik hem er niet meer in krijg

Dat veertje is prachtig!
Wow, gaaf zeg, dat veertje!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mooi zeg! Ik ben nooit zo'n fan van heel veel oorversiering, maar dit is echt prachtig. Zou ik zelf ook wel willen. Als ik wat jonger was.
quote:lulu62 schreef op 19 juni 2013 @ 09:54:

Ik doe het altijd door met een papiertje, keukenpapier of toiletpapier, de achter- en voorkant vast te houden. Dan heb je net genoeg grip om hem eraf te kunnen draaien. Of latexhandschoentjes, die haal je voor een euro ofzo bij de supermarkt. Dat werkt perfect.

Dat veertje vind ik overigens echt heel tof! Waar heb je hem gehaald?

Het gaat niet om het uitdoen, maar om het indoen.

Ik heb er nu eentje inzitten die plat is aan de achterkant (ideaal met oordopjes) en het draaibolletje er aan de voorkant op gedraaid moet worden. Bij het veertje is dit aan de achterzijde. Ik moet hem dus erop zien te draaien aan de binnenkant van mijn oor.

Ik heb nog latexhandschoentjes liggen, dat kan ik nog even proberen om het ieniminie bolletje wat beter tussen mijn vingertjes te houden!

Ik dacht meer eigenlijk aan een soort van tang om zulk soort piercings in te kunnen doen, of dat bestaat en ergens te koop is.
Aha, dan heb ik je verkeerd begrepen. Dan inderdaad proberen met latexhandschoentjes een beetje priegelen.

Die tangen bestaan geloof ik wel, maar zijn meer om een bolletje tussen een ringetje te doen (dacht ik)

Je kunt eens kijken op alloverpiercings.nl. Die hebben dat soort tangetjes
Oh en ik heb het balletje van mijn tragusringetje bij een piercingshop erin laten zetten. Dit kreeg ik zelf dus echt niet voor elkaar. Deden ze gratis overigens
Ja, dat heb ik vaker gehoord, maar voor de dichtsbijzijnde piercingshop moet ik de stad in. En om nu alleen daarvoor naar de stad te moeten rijden...

PS: het veertje komt bij bodyjewelleryshop.com vandaan
Ik laat mijn vriend mijn piercings verwisselen. Ik vind het een gefriemel om het zelf te doen. Mijn vriend vindt het leuk om dat te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven