Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
quote:orchis_simia schreef op 19 juni 2013 @ 12:29:

[...]

Ik vind haar cool! Helaas heb ik ongeveer net zulke knieën als zij (bovendien regelmatig blauw en met schrammen door onhandigheid), dus voel ik me altijd bezwaard om korte broeken/rokken te dragen

Met die benen is op zich niets mis en ze heeft zelfs mooie knieen, maar daar beoordeel ik liever niet op. Het enige dat ik nooit mooi vind bij vrouwen is als ze te dun zijn en dan uitstekende knieen krijgen, maar als ik daar dan iets van zeg, dan ben ik vast en zeker jaloers, tja

Je edit gezien.

Jij vind haar cool, ik vind haar net een pietsie te mannelijk in haar doen en laten.

Ik heb overigens ook zwaar mishandelde knieen, maar dat zie ik als de souvenirs van vele grote avonturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 12:33:

[...]

Met die benen is op zich niets mis en ze heeft zelfs mooie knieen, maar daar beoordeel ik liever niet op. Het enige dat ik nooit mooi vind bij vrouwen is als ze te dun zijn en dan uitstekende knieen krijgen, maar als ik daar dan iets van zeg, dan ben ik vast en zeker jaloers, tja

Je edit gezien.

Jij vind haar cool, ik vind haar net een pietsie te mannelijk in haar doen en laten.

Ik heb overigens ook zwaar mishandelde knieen, maar dat zie ik als de souvenirs van vele grote avonturen.

Ik snap zeker wat je bedoelt! :-) Ik vind haar zo'n 'cleane' stijl en mooi koppie hebben, vaak ook gedurfd.. Maar inderdaad, het is soms een beetje mannelijk of potterig (als ik dat mag zeggen zonder iemand te beledigen).

Ik heb de hoop op mijn knieën opgegeven, ook omdat ik binnenkort waarschijnlijk ga rugbyen
Ja zeg, rugby, zeg je ellebogen dan ook maar vaarwel.
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 12:12:

[...]

Alles behalve, dat dan weer wel Dus wel bloemen?
quote:orchis_simia schreef op 19 juni 2013 @ 12:41:

[...]

Ik snap zeker wat je bedoelt! :-) Ik vind haar zo'n 'cleane' stijl en mooi koppie hebben, vaak ook gedurfd.. Maar inderdaad, het is soms een beetje mannelijk of potterig (als ik dat mag zeggen zonder iemand te beledigen).

Ik heb de hoop op mijn knieën opgegeven, ook omdat ik binnenkort waarschijnlijk ga rugbyen

Bedoel je mannelijk of bedoel je androgyn? Want als we het over androgyn gaan hebben, dan is dit natuurlijk het allerlekkerste wijf:

quote:sprokkelientje schreef op 19 juni 2013 @ 10:26:

[...]

Helaas zijn er zulke mannen ja.

Maar die kunnen zich net zo goed vergrijpen aan een vrouw/meisje in een coltrui en een broekrok om maar eens een zijstraat te noemen.

Sterker nog, onderzoek heeft uitgewezen dat verkrachters zich juist aan onzeker meisjes in coltrui vergrijpen, en dat je als meisje in sexy kleding en een attitude je dus juist geen zorgen hoeft te maken...
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 12:58:

[...]

Bedoel je mannelijk of bedoel je androgyn? Want als we het over androgyn gaan hebben, dan is dit natuurlijk het allerlekkerste wijf:

[img]http://cdn8.openculture.com/wp-content/ ... winton.jpg[/img]

Haha, dat woord zocht ik inderdaad! Ik vind Tilda Swinton alleen een beetje eng, heb dan liever die andere androgyne roodharige:

[img]http://www.aerialnoise.com/wp-content/u ... a_roux.jpg[/img]

(ik snap NIET waarom dit plaatje niet werkt!)
Je moet eerst plaatjesplakrechten aanvragen.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 13:22:

Je moet eerst plaatjesplakrechten aanvragen.Shit, ik hoor er niet bij!
Die is ook mooi ja Orchis

quote:orchis_simia schreef op 19 juni 2013 @ 13:24:

[...]

Shit, ik hoor er niet bij!
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 08:47:

Zittend op een terrasje in de stad waar heel veel mensen voorbij lopen, valt het me steeds weer op, de Nederlandse vrouw is de slechtst geklede vrouw ter wereld.

Ik krijg er regelmatig pijn in de ogen van.Totale onzin en onnodig negatief vind ik dat steeds terugkerende verhaal dat wij het slechtsgeklede land ter wereld zouden zijn. Je hoort dat altijd terug, hoe slecht we hier wel niet gekleed gaan. Alsof ze in andere landen zo goed gekleed gaan. Ik woon in Amsterdam en kom vaak in Utrecht en daar kleden de jongedames zich in het algemeen uitstekend. Er zijn vast veel gebieden in Nederland waar het pittige kapsel en de afritsbroek heersen, maar er is geen land op de wereld waar iedereen zich goed kleedt, integendeel. Natuurlijk valt er veel te verbeteren, maar laten we ophouden onszelf steeds zo af te kraken.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 13:27:

[...]

Huilie...

Tot zover offtopic? Sorry mensen
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 10:59:

[...]

Driekwart broeken zijn negen van de tien keer en bij negen van de tien mensen lelijk.

Objection!

quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 12:25:

[...]

Ken je die aflevering van SATC, waarin ze een soort stijve tepel proteses hebben en dan gaan kijken of ze met zichtbare stijve tepels meer aandacht krijgen van mannen?

Whuhahaha Sopsi

Maar, even serieus hoor. Dat ziet er toch niet uit

Ik vraag me af welk t-shirt, topje of whatever wel geschikt is om gewoon zo zonder bh te lopen waarbij je tepels er bijna doorheen steken
Bloemetjes jurk met witte legging en binkerstock slippers !!! Zie ik overal om mij heen om te janken , moest verboden worden !
quote:cinnamonnswirl schreef op 19 juni 2013 @ 13:38:

[...]

Whuhahaha Sopsi

Maar, even serieus hoor. Dat ziet er toch niet uit

Ik vraag me af welk t-shirt, topje of whatever wel geschikt is om gewoon zo zonder bh te lopen waarbij je tepels er bijna doorheen steken Tops met van die rare geïntegreerde BH's
quote:wdr schreef op 19 juni 2013 @ 13:29:

[...]

Totale onzin en onnodig negatief vind ik dat steeds terugkerende verhaal dat wij het slechtsgeklede land ter wereld zouden zijn. Je hoort dat altijd terug, hoe slecht we hier wel niet gekleed gaan. Alsof ze in andere landen zo goed gekleed gaan. Ik woon in Amsterdam en kom vaak in Utrecht en daar kleden de jongedames zich in het algemeen uitstekend. Er zijn vast veel gebieden in Nederland waar het pittige kapsel en de afritsbroek heersen, maar er is geen land op de wereld waar iedereen zich goed kleedt, integendeel. Natuurlijk valt er veel te verbeteren, maar laten we ophouden onszelf steeds zo af te kraken.Eens. Ik heb een tijd in Engeland gewoond en wat je daar allemaal ziet... vergeleken daarbij is de gemiddelde Nederlandse vrouw een waar stijlicoon. Er loopt genoeg vreselijks rond in Nederland, maar in andere landen net zo goed. En ik ken zat Nederlandse vrouwen die er leuk en verzorgd bijlopen. Dus je hebt gelijk: slecht gekleed zijn is geen typisch Nederlands fenomeen.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Haha ja met ingebouwde bh er in

WHUHAHAHA...ik wilde even stom lachen en was aan het googlen voor foute mode e.d. aangezien we het er toch over hadden

En kwam dit oude topic tegen van Viva:

Foute kleding

Even 1 foto eruit gepikt

Let wel, dit zijn kaarsrechte strepen.

quote:cinnamonnswirl schreef op 19 juni 2013 @ 16:02:

Haha ja met ingebouwde bh er in

WHUHAHAHA...ik wilde even stom lachen en was aan het googlen voor foute mode e.d. aangezien we het er toch over hadden

En kwam dit oude topic tegen van Viva:

Foute kleding

Even 1 foto eruit gepikt

[afbeelding]Iemand zocht vanmiddag een cougar voor in bed. Zij lijkt mij uitermate geschikt.
Doen de italianen, fransen en spanjaarden het zoveel beter dan?

Vooral die spanjaarden dragen echt niet anders dan wij hoor. Ze hebben wellicht een beter figuur, dat klopt.

En zoals de dames in oost-europa, daar zijn wij dan te gemakzuchtig/praktisch voor. Maar daar heb je vrouwen bij die echt heel mooi modieus en sexy gekleed gaan. Echt niet altijd type kort rokje, killer heels en borsten die eruit vallen met zware makeup.

Denk dat de nederlandse vrouw dat niet eens aandurft. Zoveel vrouwelijkheid en moeite.
quote:ricochet schreef op 19 juni 2013 @ 15:54:

[...]

Eens. Ik heb een tijd in Engeland gewoond en wat je daar allemaal ziet... vergeleken daarbij is de gemiddelde Nederlandse vrouw een waar stijlicoon. Er loopt genoeg vreselijks rond in Nederland, maar in andere landen net zo goed. En ik ken zat Nederlandse vrouwen die er leuk en verzorgd bijlopen. Dus je hebt gelijk: slecht gekleed zijn is geen typisch Nederlands fenomeen.

Helemaal mee eens.

En wat is dan goedgekleed? Zoals in Engeland, bij het uitgaan allemaal in veel te korte jurkjes en torenhoge wiebelhakken? De popjes in Rusland? Of Italië, allemaal in prada en gucci en dure modekleding? Frankrijk? Zwaar overschat wat mij betreft. Heb veel gereisd en in de meeste landen zijn de vrouwen minder knap en kleden zich ook slechter. Wat vrouwelijkheid betreft? Vrouwen zijn hier wat stoerder en praktischer. Is een vrouw in een leuke jeans en leuke gympen of laarzen minder vrouwelijk of stijlvol dan een in kokerrokje en dure hakken? Wat mij betreft niet.

Het is hier prima in Nederland. Kan natuurlijk nog veel beter maar we zijn hier zeker goede middenmoot. Slechtst geklede land ter wereld? Gezeik.
quote:ricochet schreef op 19 juni 2013 @ 15:54:

[...]

Eens. Ik heb een tijd in Engeland gewoond en wat je daar allemaal ziet... vergeleken daarbij is de gemiddelde Nederlandse vrouw een waar stijlicoon. Er loopt genoeg vreselijks rond in Nederland, maar in andere landen net zo goed. En ik ken zat Nederlandse vrouwen die er leuk en verzorgd bijlopen. Dus je hebt gelijk: slecht gekleed zijn is geen typisch Nederlands fenomeen.

Slecht gekleed zijn niet direct, wel het verstoken zijn van iedere vorm van elegance. Veel vrouwen kunnen niet eens meer "vrouwelijk" bewegen. Lopen normaal gesproken in broek en platte schoenen en áls ze dan een keer (feestje o.i.d.) een jurk en pumps aan hebben, lopen ze erop te struinen als een bootwerker. Of als je op TV van die jonge meiden ziet die dan moeten opdraven in gala, die dan geen flauw idee hebben hoe ze zich in zo'n jurk moeten bewegen, dan ziet het er ook uit alsof een kerel een jurk aan heeft (gezien hun manier van lopen en bewegen).

Een leuke (bij de outfit horende) tas? Zie je zelden. Nederlandse vrouwen schijnen een patent te hebben op enorme hobbezakkerige vormloze tassen van onbestemde kleur, die gewoon bij élke outfit wordt meegezeuld, of hij er nou bij past of niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou inderdaad Cateautje

Dit ziet er ook werkelijk niet uit:

http://static2.brand-catc ... end-jeans-blue-155_l1.jpg

Boyfriend jeans wtf...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven