Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:45:

[...]

Vrij klassiek dus?nee, integendeel, heel hipperdepip zelfs. Jij ziet waarschijnlijk klassieke rokken en blouses voor je geestesoog, maar dat is niet zo.
quote:Aminah schreef op 19 juni 2013 @ 11:47:

[...]

Wie heeft bepaald dat dat een 50+ modeflater is?

Ik vind het een leuke tas maar ik ben ook 50+ dus heb er geen verstand van In mijn omgeving werd het een 70er jaren boodschappentas genoemd.
Ik vind platte "oude" billen in een strakke jeans een heel naar gezicht. Geen idee of dat bij fashionflaters hoort.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:48:

[...]

nee, integendeel, heel hipperdepip zelfs. Jij ziet waarschijnlijk klassieke rokken en blouses voor je geestesoog, maar dat is niet zo. Hahahaha ja dat zag ik inderdaad voor me, kokerrok met mooie blouse enzo.
Alle reacties Link kopieren
Leuke tas om mee achter de geraniums te zitten
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:46:

[...]

Ik vrees het ook, maar je schoenen kunnen het nog goedmaken.

Als je Crocs zegt ben je af

Die heb ik dan weer niet Ik draag (ivm lengte) altijd hakken.

Dit dus maar dan een ander kleur shirt. Wat is daar mis mee

quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:38:

Ik heb een leren tas gekocht en vind hem geweldig. Ik ben 51 en dacht dat ik wel iets goed had gedaan, maar het blijkt een 50+ modeflater. Wat vinden jullie?

Dan maar zo. Die met die oranje onderkant.

http://www.vanharen.nl/NL ... +hale+berry&submit=ZoekenIk ben 24 en zou die tas zó kopen. Ziet er leuk uit!!
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:49:

[...]

In mijn omgeving werd het een 70er jaren boodschappentas genoemd. Dat is vintage
quote:amarna schreef op 19 juni 2013 @ 11:52:

Leuke tas om mee achter de geraniums te zitten.Nou pffffft, hij is handpicked by Halle Barry hoor.
quote:Aminah schreef op 19 juni 2013 @ 11:54:

[...]

Dat is vintage
Niks Aminah
Hij lijkt me alleen niet zo handig Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Maar vind 'm er wel erg leuk uitzien. Niks mis mee m.i.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 11:54:

[...]

Nou pffffft, hij is handpicked by Halle Barry hoor. Dat bedoel, hartstikke hip
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 11:54:

[...]

Ik ben 24 en zou die tas zó kopen. Ziet er leuk uit!!Kijk, dat is nou wat ik graag lees.
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:06:

[...]

Ik steek mijn handen in het vuur, sterker nog ik steek mezelf in het vuur, dat mijn man geen gevoelens/gedachten krijgt bij het zien van een 12 jarig kind in een te kort broekje. Echt niet.

Mijn vent ook niet, noch mijn vader, oom en vroeger mijn opa ook niet.

Ze zijn er wel....dat helaas wel.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
.
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:55:

Niks Aminah Volgens mij wel Vertel
quote:Aminah schreef op 19 juni 2013 @ 11:55:

[...]

Dat bedoel, hartstikke hip

Toevallig.

Edit: Overigens, half Rotterdam loopt rond met plastic tassen van de markt, dussssssss, tsssssk
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 11:08:

[...]

Ik snap het ook niet. Had in het andere topic ook al een foto geplaatst paar dagen terug, niks mis mee wat mij betreft.

Deze dus:

[afbeelding]

Wat mij betreft een doodnormale zomerse tienermeidenoutfit.

Een paar legerkistjes en een houthakkersblousje om de middel geknoopt en het is zo te vertalen naar 1992.

Een paar blokhakken en een mouwloze top met psychydelisch patroon...hoppa 1965.

Echt, ik snap de ophef echt niet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik heb een persoonlijke aversie tegen witte broeken... Totaal ongegrond hoor, want kan erg mooi staan. Maar vind het gewoon niks.

Maargoed, ik ben een fervent legging-draagster, dus ik hou mijn mond
Wat een ge-urm over de korte broeken, ik liep er als 8-jarige in de jaren 70 ook in met een, van een rode boerenzakdoek ,gemaakt topje met een héle blote rug erboven.

Poeh poeh...
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 12:00:

Ik heb een persoonlijke aversie tegen witte broeken... Totaal ongegrond hoor, want kan erg mooi staan. Maar vind het gewoon niks.

Maargoed, ik ben een fervent legging-draagster, dus ik hou mijn mond Witte?
Zo'n pakje ga ik morgen kopen. Is een echte must have.

Ik heb dat ook een beetje met witte lange broeken, dat komt omdat ik het associeer met medisch personeel
Over kledingflaters gesproken: mijn outfit van vandaag!

Het zou toch tropisch worden? Waarom zit ik dan nu kou te lijden in een luchtige linnen broek en dun shirtje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven