Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
Elize, met een beetje mazzel komt dat volgende week goed! Enne ik blijf meelezen. Ons huis staat op 'verkocht onder voorbehoud'. Dat moet eerst veranderen voor ik het echt geloof!
Verder nog verkopers???

Nu iedereen op het andere topic schrijft zal het hier wel rustig worden :-)
Elize, nog een weekje en kom je ook naar het andere topic! (duim, duim, duim)
haha!! i hope so!!
@Elize, ik ben er ook nog hoor :-) Maar van andere verkopers 'hoor' ik al een tijdje niets mee hier... Vandaag weer een bezichtiging bij ons, maar verwacht er niet veel van. Wanneer komt jouw kijker? Begin er inmiddels wel een beetje van te balen, dat het zo lang duurt allemaal en dat de kopers zo vreselijk veel eisen hebben
quote:gratin schreef op 18 juni 2013 @ 07:42:

@Elize, ik ben er ook nog hoor :-) Maar van andere verkopers 'hoor' ik al een tijdje niets mee hier... Vandaag weer een bezichtiging bij ons, maar verwacht er niet veel van. Wanneer komt jouw kijker? Begin er inmiddels wel een beetje van te balen, dat het zo lang duurt allemaal en dat de kopers zo vreselijk veel eisen hebben Wat voor een huis heb je te koop staan dan? En hoeveel vragen jullie ervoor? Gewoon nieuwsgierig:P
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Bijna 3 maand te koop, vrijstaande woning, tussen ¤275.000 en ¤300.000

Kijkers steeds heel enthousiast, maar banken haken af. En laatst dus iemand die het 5 minuten te ver fietsen vond naar de stad.
quote:gratin schreef op 18 juni 2013 @ 07:42:

[...] dat de kopers zo vreselijk veel eisen hebben Wat voor eisen hebben kopers?
verkeerde kleur op de muur, 10 m2 te weinig tuin of 10m2 te veel tuin, verkeerde planten in de tuin (echt!) etc. etc.
Gratin, te erg toch!

Hier hebben we op aanraden van de makelaar onze blauwe muren een neutrale kleur gegeven..
Marjolein, ik "moest" van de makelaar de rode muren ook wit verven voor het huis op funda kwam.
@Marjolein en @NYC, wij hebben gewoon witte muren.... onze makelaar vertelde ook dat hij zelden zo'n opgeruimd en net huis in de verkoop had gehad. Maar ja, het is een kopersmarkt.
Wat balen gratin!!

Wees wel blij dat je kijkers hebt,wij staan 5 maanden te koop en hebben vanavond de eerste kijker!!

Op open huizen dag 3 kijkers gehad zonder resultaat.

Wij hebben wel 2 felle kleren op 2 muren, 1 in slaapkamer en 1 in huiskamer. En die houden we lekker! Verder alles wit.
elize, wij hadden dus lavendelblauwe muren in de woonkamer. Nu nog in onze slaapkamer. Een roze meisjes kamer en een met veel groen bij mijn andere meisje..
En nu is de kijker van vandaag niet op komen dagen.....grrrrr. Alles schoon en netjes, komen ze niet. Asociaal
Getver...
Wat aso!! Hoop dat dat ons niet overkomt vanavond!
@Elize en? hoe is het gegaan gisteravond?
Hier ook nog een verkoper. Huis staat nu 6 weken te koop, 1 kijker gehad. Verder alleen stilte.

Elize: ik hoop dat je kijkers gewoon geweest zijn?
Goed! Ze was enthousiast!

Had veel kritische vragen en is echt op zoek naar een appartement in deze buurt.

Helaas staan er heeel veel appartementen in deze buurt te koop. En het is een meid alleen dus best kans dat ze voor een minder groot en goedkoper appartement gaat.

Afwachten dus!
@ nausica: welkom! Goed al een kijker binnen 6 weken!

@gratin; nog wat gehoord van de kijker die niet op kwam dagen?
@nausicaa, toch fijn dat je al een kijker hebt gehad! Schrijf lekker mee hier.

@Elize, ze is gelukkig geweest! Ja, het is een kopersmarkt, er staat genoeg te koop dus het is echt afwachten. Maar wel fijn dat ze enthousiast was! Doe jij de rondleidingen zelf? Misschien heb je het wel eens verteld, maar ben het vergeten. En hoe lang staat het te koop?

nee, niets meer gehoord van onze 'kijkers'. Vind het zo raar, dat doe je toch niet? Ook al heb je geen interesse meer, dat kan maar dan bel je toch even of stuur je een mailtje?
Echt aso gratin.

wij leiden ze inderdaad zelf rond. Huis staat alweer bijna een half jaar te koop.

3 kijkers gehad met open huizendag en 1 kjker dus gisteren, geen vetpot. Heel mooi appartement en scherpe prijs maar veel!! Concurentie.
Nou wij hebben net een bod de deur uitgedaan voor ons eerste huis!!! Zo spannend maar ook niet spannend... Ik verwacht namelijk dag ze nooit akkoord zullen gaan met ons bod... Mijn vriend is erg positief ik wou dat ik dat ook was!! Aaah! Huis staat langer als jaar te koop, moment nog veel in gebeuren en is nog niet in prijs gezakt. Wij zitten nu 20% onder de prijs... Hoop het zo ontzettend!!!!
Haha, goed dat jullie me er even op wijzen dat 1 kijker ook al best goed is. Ik vond het nogal weinig na zes weken....

Overigens lees ik hier vaker dat je tegenwoordig zeker 20% onder de vraagprijs moet bieden. Ik hoop met je mee, maar bij mij zou dat echt niks worden, komt niet eens in de buurt van mijn minimum. Ik hoef niet te verhuizen, wil alleen graag dichter bij mijn werk wonen. Maar het lukt nu ook al jaren zo, huis zelf bevalt heel goed, buurt vind ik leuk, en ik kan het wel ruim betalen. Dus voorlopig ga ik ook zeker niet zakken, dan blijf ik hier gewoon zitten. Dus niet iedere verkoper is na een half jaar bereid om flink te zakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven