Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
Ik wou dat ik niet zo geil was, maar wat knapper.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet leren maar ben aan het zoeken wat ik kan gaan doen om te voorkomen dat ik ga leren. Want stel je voor dat ik zou gaan leren
Ik vind het fijn te lezen dat ik niet de enige ben met een offday vandaag!
quote:floriadonna schreef op 20 juni 2013 @ 15:59:

Zelfs mijn bh is nog nat geworden toen ik een halve minuut buiten liep met mijn hond die uitgerekend nu aan de diarree is.

Komt weinig voor, maar ik verveel me eigenlijk best wel...

Van doelloos candycrushen word je ook niet blij, maar naar buiten gaan terwijl het hoost vind ik ook niet handig...

Zucht wat hebben we het toch weer zwaar
Ik kom nooit af van Vodafone.
Ik was chagrijnig want moest boodschappen doen en toen ging ik zweten. Bah. Gelukkig wel allemaal lekkere dingen meegenomen. Vanavond lekker stokbrood met vanalles eten.
Heb eigenlijk ook wel ff zin om toch ff naar buiten te gaan.

Van een beetje regen is nog nooit iemand doodgegaan....

Waarom heb ik altijd forumnamen die je zo leuk kan afkorten?

Eerst MP en nu MM. (dat zal ooit dan wel een x M en M worden, oww wat zijn we toch weer leuk... )
quote:Amand schreef op 20 juni 2013 @ 16:15:

Ik wou dat ik niet zo geil was, maar wat knapper.Een combinatie van beiden maakt het leven pas echt leuk.
Ik vind onweer best gezellig. Maar net een verblindende flits met direct daarop keiharde donder. Dochter moest huilen en ik trilde als een rietje van de schrik.

Nou ja, tot zover mijn nutteloze bericht. Nu rommelt het weer gewoon gezellig.
Kheb lekker halfhoge sloffen aan omdat mijn voeten koud zijn.. ) en verder loop ik er zomers bij..
Life is good!
Er zit een dikke spin op de muur naast de PC.
Hier is het prachtig weer.

Maar ik moet werken. :(
Dan woon je vast bij mij in de buurt! Hier ook stralend weer, Maaike0105!
Life is good!
Ik ben moe en ik moet nog ruim een half uur werken maar ik heb niks te doen. Of nou ja bijna niks.. Niets belangrijks in ieder geval.

En vanavond ga ik klussen.
hier regent het ook (nog?) niet

vandaag voor het eerst in mijn leven toeslag ontvangen (kot) blijkt het vandaag toeslagendag te zijn
door de medicijnen die ik voor geschreven heb gekregen heb ik nu last van obstipatie.
Ik wil naar huis want ik ben moe maar ik moet nog 1 uur en 20 minuten werken.

Vanavond ga ik eten bestellen alleen weet ik nog niet wat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 20 juni 2013 @ 16:41:

Ik wil naar huis want ik ben moe maar ik moet nog 1 uur en 20 minuten werken.

Vanavond ga ik eten bestellen alleen weet ik nog niet wat.Kapsalon kipdoner! Of lasagne.. Mmmm ik krijg honger
De koffie op mijn werk is niet te zuipen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Valenta schreef op 20 juni 2013 @ 16:43:

[...]

Kapsalon kipdoner! Of lasagne.. Mmmm ik krijg honger

Nu nog kiezen oh wat is mijn leven toch zwaar
Ik ben een dag overtijd en word hier helemaal gek van al gebeurd dit bij mij wel vaker
quote:charlottew88 schreef op 20 juni 2013 @ 16:43:

De koffie op mijn werk is niet te zuipen.Werkgevers met koffie die wel te zuipen is moeten ook nog uitgevonden worden
Hier regent en onweert het al sinds half twaalf. Geen zon gezien.
Mijn kat komt net zeikesnat binnen en kruipt lekker bij me op schoot..de gasterd. Doet hij woon om zicht af te drogen en te warmen aan mij.
Was aan het werk maar kreeg het koud en trok dus een truitje uit de kast. Dondert de hele plank naar beneden en de volgende ook. En aangezien mijn kasten altijd een chaos zijn, heb ik het werk maar laten zitten en heb de helft van mijn kleren (eindelijk) weggegooid. Heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven