Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
veel mensen denken dat een strandoutfit ook geschikt is voor op kantoor...
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 17:13:

Ik ergerde me altijd aan die twee Engelse dames, Trinny en Susannah, die altijd maar bleven doorleuteren over hoe slechtgekleed de Nederlandsche vrouw wel niet is en hoe zij Engelsche schonen ons wel even gingen leren hoe het moest ( ze hadden zo'n programma)

Argh.Kwakende duckface die ene. Verschrikkelijk.
[...]

/
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 19 juni 2013 @ 09:30:

Ik vind onverzorgde vieze eeltvoeten in open schoenen altijd een gruwel. Als er dan ook nog kalknagels, vieze nagels of nagels met afgebladderde nagellak in die open schoenen zitten dan gruwel ik helemaal.

Verder erg:

- te kleine kleding (of je nu maat 36 of 46 hebt, het is gewoon lelijk)

- een te lage broek met uitpuilend heup of buikvet (het ergste is wit met striae)Bij ons mogen geen slippers, Jezus Nikes of wat dan ook.
Ik vind de grootste flater als je ondergoed door je bovenkleding heen schijnt.

Zag er vandaag weer een...lichte linnen broek en duidelijk zichtbaar een string, brrr.
En die hele nudetrend vind ik ook een flater op zich....je weet wel, van die beige/roze/huidkleurige broeken. Ik heb nou al een paar keer gehad dat ik iemand zag lopen en dat ik dacht: 'WTF, die loopt in z'n blote kont!'

zoals deze:

Ik draag altijd alleen maar t-shirts en spijkerbroeken, dus vreselijke flaters maak ik niet. Of je moet een t-shirt en een spijkerbroek een flater op zich vinden natuurlijk, dat mag ook gewoon.

Mijn kledingflaters zitten meer in de sfeer van vergeetachtigheid. Zo heb ik, net bevallen van mijn oudste, de voordeur eens open gedaan met een tiet uit mijn bloes: vergeten terug te stoppen. De postbode keek best wel vreemd op. En die keer dat bungelend aan een lus in de bus ineens de onderbroek van gisteren in mijn broekspijp naar beneden voelde zakken was ook redelijk genant. Vergeten in de was te gooien. Ik ben ook een keer op mijn spaanse toffels naar school gegaan. Vergeten schoenen aan te trekken.

Nou ja, in ieder geval valt er altijd wat te lachen met mij, dat is dan weer het voordeel.
quote:wdr schreef op 19 juni 2013 @ 17:50:

[...]

Mannen kijken ook anders naar vrouwen dan vrouwen naar vrouwen kijken. Een hele grote meerderheid van de mannen vindt lang haar bij vrouwen mooier dan kort haar. Terwijl er toch wel veel vrouwen zijn die dat eeuwige lange haar op den duur saai gaan vinden en iets anders, 'pittigers' willen.

Of 'eeuwig kort haar'. Ik heb schouderlang, goed verzorgd, in laagjes. Ik steek het op, draag soms een dikke staart, dan weer los, dan steil, dan krullen. Er zijn net zo veel vrouwen die met saai kort haar rondlopen als met saai lang haar.

Het is in Nederland zo ongeveer regel na een bepaalde leeftijd je haar af te knippen. Maar waarom zou je, als het je staat?
Dit vind ik echt jammer:

Ik vind het zo zonde. Dan hebben ze mooi (lang) haar halen ze de helft weg :-o
quote:Star schreef op 19 juni 2013 @ 19:21:

[...]

Kwakende duckface die ene. Verschrikkelijk.Buiten het gekwaak, het te oud zijn voor de kleding die ze dragen, en het pezige lijf van de dunne vind ik het meest ergelijk dat ze constant in borsten knijpen. Plaatsvervangende schaamte krijg ik er van.
quote:cinnamonnswirl schreef op 19 juni 2013 @ 20:13:

Dit vind ik echt jammer:

Ik vind het zo zonde. Dan hebben ze mooi (lang) haar halen ze de helft weg :-oDat is echt een zeer onaantrekkelijk kapsel. Gelukkig zie ik het bijna nooit. Doet me denken aan de gabberwijffies van de jaren 90, haar geschoren aan de zijkanten...
quote:magenta2011 schreef op 19 juni 2013 @ 08:38:

Witte leggings onder rokjes en jurkjes. Elk jaar komt het weer terug en ik vind het zo erg!Ja, daar moest een boete op staan! Zo vreselijk lelijk en a-sexy.
I am surrounded by morons
I am surrounded by morons
Inhakend op Ladyvoldemort: ik ben wel eens met 2 verschillende laarzen (wel allebei zwart en zelfde hakhoogte) en mascara op slechts 1 van mijn ogen op mijn werk verschenen.

En nee, ik was compleet nuchter...
Nou WDR ik heb er al een aantal gezien. Zowel met kort als met lang haar. Echt, wie heeft dit kunnen verzinnen?

Hihi schiet me net ineens te binnen wat betreft de witte legging.

Tijd terug was ik op een festival en zag ik daar 2 meiden. Het konden zo zussen zijn van elkaar.

Het waren zeker niet de dunste en wat ze aan hadden getrokken was echt verschrikkelijk.

Beide gelijk, maar de 1 volledig in het wit en de ander in het zwart.

Een dunne legging hadden ze aan. Daarin hadden ze zelf gaten gemaakt leek het wel, maar bij elk gat puilde er een vetkwab uit.

Echt, ik overdrijf niet!

Alles (topje en legging) zat zo strak dat ik dacht nog even en dat beetje stof wat ze uberhaupt aan hebben springt er zo van af.

Och...en die schoenen die ze aanhadden. Stiletto's die scheef stonden, omdat ze het gewicht gewoon niet aan konden.

En ik vroeg me toen ook af wat die meiden wel niet gedacht moesten hebben toen ze voor de spiegel stonden. "Oee kijk mij nou sexy zijn"
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juni 2013 @ 20:01:

Ik draag altijd alleen maar t-shirts en spijkerbroeken, dus vreselijke flaters maak ik niet. Of je moet een t-shirt en een spijkerbroek een flater op zich vinden natuurlijk, dat mag ook gewoon.

Mijn kledingflaters zitten meer in de sfeer van vergeetachtigheid. Zo heb ik, net bevallen van mijn oudste, de voordeur eens open gedaan met een tiet uit mijn bloes: vergeten terug te stoppen. De postbode keek best wel vreemd op. En die keer dat bungelend aan een lus in de bus ineens de onderbroek van gisteren in mijn broekspijp naar beneden voelde zakken was ook redelijk genant. Vergeten in de was te gooien. Ik ben ook een keer op mijn spaanse toffels naar school gegaan. Vergeten schoenen aan te trekken.

Nou ja, in ieder geval valt er altijd wat te lachen met mij, dat is dan weer het voordeel.

Oh, ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen hahaha. En toch is het herkenbaar Ik ben 's ochtends niet echt de snuggerste. Ik heb het ook een keer gepresteerd om op sloffen naar het werk te gaan.

Maar die tiet Oh geweldig!
Ook geen goed idee, als je dik en/of zwanger bent met een flinke buik, om iets van strakke stretch stof aan te doen. Vanmorgen gezien.

De jonge meiden dragen dus allemaal hotpants. Ik zag foto's van meiden die een spijkerbroek hoog hadden afgeknipt en aan de voorkant hingen zichtbaar de flappen van de broekzakken...

Sowieso jeans met gaten. Die droeg ik vroeger ook, maar zien er eigenlijk erg zwerver uit vind ik nu.
quote:menelya schreef op 19 juni 2013 @ 17:15:

[...]

Haha, ja. Maar dat geldt ook voor vrouwen met lang haar en er niks mee doen, dat hangt daar maar zo'n beetje bij. Zo zonde.Daar heb jij weer gelijk in. In Amerika stijlt men zich rot, maar hier is opdrogen aan de lucht al genoeg.
quote:Starshine schreef op 19 juni 2013 @ 19:49:

En die hele nudetrend vind ik ook een flater op zich....je weet wel, van die beige/roze/huidkleurige broeken. Ik heb nou al een paar keer gehad dat ik iemand zag lopen en dat ik dacht: 'WTF, die loopt in z'n blote kont!'

zoals deze:

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... zdyHmHJjPP[/img]De dame in de foto is donkergekleurd, dus voor haar is het niet nude, maar peach ofzo.
Het oogt nog steeds alsof ze in haar blote kont staat. Dik + legging en kort shirt is trouwens nooit een goed idee.
Net een vrouw gezien van 50+ in een zwart met roze broek in aztec print. Daarop droeg ze een neon geel t-shirt, neon gele haarband en neon gele gympen met spek zool. Perfecte outfit... als je K3 bent. Die neon trend hoeft van mij al helemaal niet.

Ook een meisje van een jaar of 18, mega hakken en een rokje dat net haar vagaga bedekt gezien.
quote:cinnamonnswirl schreef op 19 juni 2013 @ 12:15:

Wat ik verschrikkelijk vind zijn tepels die zichtbaar zijn. Zoiets als:

[img]http://www.ze.nl/image.php?img=/ckfinde ... =550&w=367[/img]

of

[img]http://jim.be/sites/jim.be/files/styles ... k=LmOp5BNH[/img]

Word ik ook nooit zo blij van, vooral omdat ik dat zelf zo heel vreselijk heb.

Ben er ooit op aangesproken op werk, of ik daar niet iets aan kon doen, want het leidde nogal af blijkbaar.

Is best een ding, want om het te bedekken moet ik voorgevormde dingen dragen. Heb nogal een grote maat, en met een voorgevormde lijken ze nog groter.

Dat hoeft nou ook weer niet.

Heb nu van die tepelbedekkers gekocht, hoop dat dat werkt.
Vandaag in de stad gezien: een niet superslanke maar ook zeker niet dikke vrouw in een gifgroene rok tot net boven haar knieën. Met daaronder, jawel, een witte legging tot net over de knie. Zo niet nodig en zoooo spuuglelijk!
27 mensen vinden dit leuk.
quote:wdr schreef op 19 juni 2013 @ 17:17:

Zegt ze zelf 'lekker pittig'?

Ik vind lang haar bij vrouwen bijna altijd veel mooier dan kort haar, maar dat durf ik hier op het forum nooit te zeggen want dan trap je zo op wat pittige tenen.

Lang haar kan mooi zijn maar ook dan moet je het goed verzorgen.

Lang geblondeerd haar wat een bos stro is is ook niet mooi, dun haar wat lang is en in eem paar slome slierten om het gezicht heen hangt is ook niet mooi. En het moet je staan net zo als met kort haar ook daar moet je een gezicht voor hebben.

Kan nu even niet op de naam komen maar de niews lezeres die

Voor Sacha de Boer in de plaats is gekomen. Die vind k dqn wel weer goed staan in dat korte haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven