Hold up kousen
donderdag 20 juni 2013 om 19:15
Jarretels zitten vooral in de weg als je gaat zitten, dan prikken die dingetjes in je been. Dat zit niet lekker. Ook is het onhandig met plassen, dus je kunt je slipje over de jarretelgordel aantrekken en anders moet je dat hele gevaarte uittrekken en omhoog houden terwijl je op het toilet gaat zitten.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
donderdag 20 juni 2013 om 19:22
quote:Dyaa schreef op 20 juni 2013 @ 18:14:
Volgens mij zijn kousen zonder plak bedoeld voor een jarretelgordel, anders hou je die uiteraard niet op z'n plek. Bij de V&D hebben ze hele fijne stay-ups (hold ups), kan even niet op de naam van het merk komen maar wellicht een andere forummer welOroblu, ik zweer erbij.
Volgens mij zijn kousen zonder plak bedoeld voor een jarretelgordel, anders hou je die uiteraard niet op z'n plek. Bij de V&D hebben ze hele fijne stay-ups (hold ups), kan even niet op de naam van het merk komen maar wellicht een andere forummer welOroblu, ik zweer erbij.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
donderdag 20 juni 2013 om 20:49
vrijdag 21 juni 2013 om 12:17
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 juni 2013 @ 20:57:
[...]
Omdat ik liever kousen dan een hele panty onder mijn broek draag. Panty onder een broek zit zo vervelend.
Maar gewoon blote benen onder een broek??
(ik snap het echt niet, laatste keer dat ik iets onder een broek droeg was het een dikke maillot, ik was 5 en we gingen naar de Sinterklaasintocht in de sneeuw).
Ben je erg kouwelijk?
[...]
Omdat ik liever kousen dan een hele panty onder mijn broek draag. Panty onder een broek zit zo vervelend.
Maar gewoon blote benen onder een broek??
(ik snap het echt niet, laatste keer dat ik iets onder een broek droeg was het een dikke maillot, ik was 5 en we gingen naar de Sinterklaasintocht in de sneeuw).
Ben je erg kouwelijk?