Mode & Beauty alle pijlers

Hold up kousen

20-06-2013 17:59 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hold up kousen besteld, maar nou zit er niet zo'n silecone rand in. Zodat ze niet afzakken. Weet iemand waar ik evt dat randje los kan kopen ?

Groetjes, Vera
Ik heb deze laatst gedragen, met plakrandje dus, maar ze zakten na een uur al af. Koop een mooie jarretelgordel en je bent van het probleem af. Al voor ¤10,00 bij de Hunkemoller.
jarretelles dus... en als je hold ups wilt dragen, Hema of H&M... prima spul
Volgens mij zijn kousen zonder plak bedoeld voor een jarretelgordel, anders hou je die uiteraard niet op z'n plek. Bij de V&D hebben ze hele fijne stay-ups (hold ups), kan even niet op de naam van het merk komen maar wellicht een andere forummer wel
soms willen ze niet meer zo goed "plakken". Ik kreeg een tip, even been bevochtigen met beetje water en dan blijven ze weer prima zitten...
Als je ze wilt laten plakken moet je je bovenbeen niet insmeren met lotion ofzo. Maar die kousenvan TO zijn idd jarretelles en geen hold-ups. Op de markt verkopen ze ook goede hold-ups.
Hoe werkt dat eigenlijk met jarretels? Blijft dat een beetje zitten? En zitten die jarretels onder een broek niet in de weg?
Jarretels zitten vooral in de weg als je gaat zitten, dan prikken die dingetjes in je been. Dat zit niet lekker. Ook is het onhandig met plassen, dus je kunt je slipje over de jarretelgordel aantrekken en anders moet je dat hele gevaarte uittrekken en omhoog houden terwijl je op het toilet gaat zitten.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
quote:Dyaa schreef op 20 juni 2013 @ 18:14:

Volgens mij zijn kousen zonder plak bedoeld voor een jarretelgordel, anders hou je die uiteraard niet op z'n plek. Bij de V&D hebben ze hele fijne stay-ups (hold ups), kan even niet op de naam van het merk komen maar wellicht een andere forummer welOroblu, ik zweer erbij.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Oroblu inderdaad!
Dubbelzijdig plakband?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 juni 2013 @ 19:10:

Hoe werkt dat eigenlijk met jarretels? Blijft dat een beetje zitten? En zitten die jarretels onder een broek niet in de weg?Waarom zou je onder een broek jarratels dragen? Dat is toch voor onder rokjes?
quote:lilalinda schreef op 20 juni 2013 @ 20:49:

[...]

Waarom zou je onder een broek jarratels dragen? Dat is toch voor onder rokjes?Omdat ik liever kousen dan een hele panty onder mijn broek draag. Panty onder een broek zit zo vervelend.
Inderdaad Oroblu. Dat zijn (en ik heb echt heel erg veel verschillende merken geprobeerd) toch echt de beste kousen.

Ontopic: gewoon een jarretelgordel kopen - je hebt geen holdups gekocht, maar jarretel-kousen.
Ik had ze via ebay, hele mooie en goedkoop. Alleen het randje ontbreekt. Jarretels draag je niet altijd. Dubbelzijdig plakband is een optie . Maar dacht dat stay up ook in china met randje was.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 juni 2013 @ 20:57:

[...]

Omdat ik liever kousen dan een hele panty onder mijn broek draag. Panty onder een broek zit zo vervelend.

Maar gewoon blote benen onder een broek??

(ik snap het echt niet, laatste keer dat ik iets onder een broek droeg was het een dikke maillot, ik was 5 en we gingen naar de Sinterklaasintocht in de sneeuw).

Ben je erg kouwelijk?
Ik zou gaan voor de DIM Up Sublim: perfect wat mij betreft.

Of anders een jarretelgordel kopen maar dan wel een goede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven