Nutteloze berichtentopic
donderdag 20 juni 2013 om 23:32
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 20 juni 2013 @ 22:52:
Pretty Woman... Dat blijft een klassieker! En stiekem hou ik nog steeds van Roxette.
jaaaaaaa ik heb hem ook gekeken, voor de 100 miljoenste x, maar blijft toch leuk... moest bijna janken bij het stukkie van de opera maar das meer omdat ik de opera heel mooi vindt en ik altijd janken moet bij La traviata...
Ik lig inmiddels in mijn mandje, iedereen alvast Nighty night en tot ouwehoers ...
Pretty Woman... Dat blijft een klassieker! En stiekem hou ik nog steeds van Roxette.
jaaaaaaa ik heb hem ook gekeken, voor de 100 miljoenste x, maar blijft toch leuk... moest bijna janken bij het stukkie van de opera maar das meer omdat ik de opera heel mooi vindt en ik altijd janken moet bij La traviata...
Ik lig inmiddels in mijn mandje, iedereen alvast Nighty night en tot ouwehoers ...
zaterdag 22 juni 2013 om 09:49
Ik lig wakker in bed terwijl vriendlief zich nog omdraait. De hond is al actief want ik hoor hem heen en weer lopen. Vandaag komt mijn pakketje van h&m binnen. En ben nu al aan het denken over het avondeten. Misschien gewoon een soepje? Heb ook nog een ceasar salad staan. Ohja, ik moet de hond ook nog uitlaten.. Maar mijn haar zit alsof ik een ontplofte mol ben....