Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Toch spannend lijkt mij Coetje.,

Ik hoop voor de kinderen (en voor jou) dat het allemaal goed verloopt.

Toi toi, en een dikke

Ik doe vandaag weinig.

Ja waarschijnlijk iig wel één ding waar ik al een tijdje enorm tegenop zie. Maar dat vertel ik vrijdag wel....
Ha lieve meisjes,

Kom jullie allemaal even hallo zeggen en Coetje sterkte wensen voor vandaag. Zal toch een spannende dag zijn voor jou en je kinderen. Maar.. met zo'n kanjer van een moeder (jij dus!!) komt het helemaal goed hoor!

Fus, wat leuk om jou te zien, zou super zijn als je weer af en toe komt meeschrijven.

Mamz, ook weer even hier en ik geef je gewoon een dikke want idd... daar kun je nooit genoeg van hebben.

Gold, succes met dat waar je tegenop ziet.. weet hoe lastig dat soms kan zijn. Toevallig net zoiets gedaan en voel me kilo's lichter! Hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn.

Mocht ik niet meer langskomen dan wens ik jullie vast heel veel plezier a.s. vrijdag. De volgende keer ben ik er weer bij maar heb nu ff wat anders te doen

Fijne dag!!
Het gaat dus echt door! Leuk Ik moet 's ochtends naar de bedrijfsarts en 's middags nog even snel de schoonmaakster afzeggen. Of Oudste thuis laten blijven (maar daar is geen land mee te bezeilen op dit moment).

Coe, ik hoop dat het meeviel, vandaag. Weet ook niet of je kinderen praters zijn als ze terugkomen. Ben jij erbij of iemand anders die goed voor ze zorgt?

Over de propedeuse: o zo spannend, maar ik heb volgens de docente alles gedaan wat ik moest doen om dat laatste vak te halen. Nu maar hopen dat ze gelijk heeft En dat er nog een inschrijvingstermijn liep waarbinnen het certificaat kan worden afgegeven. Als die twee oke zijn is het formeel reden voor een feestje hier!
Moggu...

Alsof de grond onder mijn voeten is weggevaagd...zo voelt het voor mij!!Kinderen kwamen heel blij terug,hebben hem niet gevraagd waarom hij ze in de steek gelaten heeft,nee alleen maar vrolijke verhalen..Ben voor hen blij,maar voor mezelf,nee wilde dat ik hem gewoon naar de rechtbank had laten gaan,verantwoording afleggen voor wat hij gedaan heeft.Dat heb ik nl ook moeten doen,schuldsanering in,gezeur van ex schoonouders als ik eens een weekendje weg wilde(je moet wel voor de kinderen zorgen)Altijd werd er met een vinger naar mij gewezen,en dat voelt wel zo klote nu...een ander kan dus doen wat ie wil

Altijd heb ik voor ze klaargestaan en het voelt alsof ik nu in een hoek gezet wordt.

Zal van mijn kant ook heus niet goed zijn hoor,maar ik heb verdomme ook gevoel!

Ben er letterlijk ziek van,koorts en overgeven,bahbahbah!
Hè Coetje, dat geeft natuurlijk een rot gevoel en dat is helemaal niet gek. Heeft ie zich voorgedaan als de leuke pappa. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je niet lekker zit. Voor de kinderen is het misschien wel goed en die gaan er heus nog wel eens over nadenken. Ze zijn er oud genoeg voor. Kun je er met de kinderen over praten? Zij moeten toch nog weten hoe het toen allemaal is gegaan. Want dat is nog niet eens zo heel lang geleden.

Lieverd ik hoop dat je eruit komt. Laat je gevoel gewoon toe. Lijkt me niet meer dan normaal. Ik ga morgen proberen te komen. Heb dan wel twee kleintjes bij me. Maar dan kun je morgen je gal even goed spuien.
Gelfje morgen is de grote dag. Ben je zenuwachtig?

Heb je alles rond kunnen krijgen?

Fus wat leuk om jou weer te lezen. Zou leuk zijn als je weer wat vaker kwam.

Ik ga werken. Tot vanmiddag
Oh Coetje wat enorm verdrietig...

Tja het blijven kinderen en als daar dan zo'n hufter zit die de leuke papa probeert uit te hangen dan prikken zij daar (nog) niet doorheen.

Als ik jou was zou ik wel proberen mijn gevoel aan de kinderen uit te leggen, ze mogen best weten wat het met jou doet.

Ik ben blij dat ik je morgen even een echte kan geven want die heb je wel verdiend.

Later meer.
Gelfje alvast heel veel plezier morgen. We zullen aan je denken!

Leuk dat je ook komt Mamzie.

Leuk Zoeb met de kleinkinderen erbij.

Ik probeer net na de middag om een uur of 1 bij je te zijn Coetje, misschien heb je 's ochtends nog van alles te doen?

Ik breng weer een taartje mee. En natuurlijk datgene waar ik eigenlijk voor kwam
Mamzie wanneer weet je het definitief over die P?
Kan ik morgen toevallig nog iemand blij maken met "Een weg door de bergen" van Elizabeth mcGregor of een Jan Jans en de Kinderen jubileumalbum?

Bonbons laat ik wel thuis als er al taart is
Jan Jans vindt mijn zoon heel leuk Watervrouw (voor als je er toch vanaf moet

Waar gaat het andere boek over?Ik lees alleen op vakantie

Gelfje,ik hoop op een stralende dag voor jullie!!Vergeet je niet enorm te genieten lieverd..

Mamz,leuk om jou ook weer eens te zien.Fuss,als je dit lees,ook jij bent welkom he!!

Ik moet om 13.15 Uk wegbrengen,dus vanaf dan zijn jullie welkom

Ik heb de hele week niet gebezemd maar daar kijken jullie maar mooi overheen,tussendoor,achterom

Vandaag wel met Oudste gepraat en uitgelegd(geprobeerd) hoe het voor mij voelt..Ik neem hun niks kwalijk,gun ze het contact met hun vader echt wel,maar de kinderen zelf hebben mij ook al die jaren verkeerde signalen gegeven,middelste wist 2 weken geleden niet eens of ie hem wel wilde zien.Ik wilde maar dat ze duidelijker naar mij toe waren geweest,dan was het voor mij niet zoals een donderslag binnen gekomen.

We praatten al veel met de kinderen,maar zal dus nog meer en duidelijker moeten...ofzo...

Ik hoor het ook graag trouwens als jullie vinden dat ik het verkeerd zie...andere inzichten zijn nooit weg!
Coe, moederen is een ontzettend ondankbare taak, maar ooit zullen ze donders goed beseffen wat jij voor hen hebt gedaan en wat hij niet heeft gedaan. Probeer het zo tzien dat je je kinderen geeft wat ze nodig hebben. En mag je best wel eens zeggen: goh, zal ik ook een paar jaar weggaan en terug komen met een mooi kado? Maar dan wel luchtig. Nou ja, je kunt ze ook best zeggen dat hij vast een lieve papa is, maar dat je met hem alsan andere ervaringen hebt. Die twee dingen zijn onafscheidelijk.

Fijn dat er morgen zoveel van jullie zijn . Watervrouw, ik lust Jan Kans wel. Al is eigenlijk leuker om als kafootje aan de mini-coetjes te gevenpu8y.
Ik word niet gehinderd door enige pedagogische kennis/kwaliteiten en ken niet meer van de geschiedenis dan ik nu lees, maar wil er best over meebomen morgen..

Ik heb een tijdje JJ verzameld, wil nu wel wat afstoten, maar niet alles .

http://www.boekbeschrijvi ... -elizabeth/mcgregor2.html Over een comapatiente, haar 'geliefde' en haar jeugdliefde. Happy end.
Coetje ik begrijp je heel goed. Je had natuurlijk liever gehad dat ze thuis waren gekomen met de boodschap: Ja mam je had gelijk, het is een eikel. Volgens mij had ik het niet veel anders aangepakt dan dat jij het gedaan hebt. Blijven praten, ook juist nu, is nu misschien wel het belangrijkste.

Ik heb het moeilijke waar ik het over had ook achter de rug, en hoewel het boek nog niet helemaal dicht is is het voor mij eigenlijk wel al einde verhaal.

Tjonge wat hebben we morgen veel bij te praten..

Ik breng deze keer een abrikozentaartje mee. Lekker fris.

Die bonbons mag je evengoed meebrengen hoor WV

Coetje, om 13.15 sta ik op je stoep.

En we gaan gewoon buiten zitten dus laat de boel lekker de boel
Moggu...

Gelfje,vandaag gaat het gebeuren!Veel plezier lieverd,hoop dat de buien snel overtrekken en het zonnetje door de wolken piept.Geniet!!

Als het weer zo blijft kunnen we niet buiten zitten :(

Ik sjees dus toch maar even met de stofzuiger door het huis.

Ik zorg voor koffie/thee/fris en wat te knabbelen.

Watervrouw,mijn mail nog ontvangen?
Mogguh.

Gelfje je zit nu middenin de chaos van kapper, make-up en jurk.

Ben erg benieuwd naar de foto. Een hele fijne dag vandaag.

Meissies, ik weet nog steeds niet of ik kom. Ik bekijk het straks nog even.
Wat een warm welkom

Coe, ik maak graag gebruik van je aanbod, wat fijn om jullie weer te zien! Is het een bezwaar als jongste mee komt?

Gelf, begrijp ik nu goed dat je een hele leuke dag gaat hebben vandaag? Heel hartelijk gefeliciteerd! Veel geluk gewenst!

Coe, wat moeilijk voor jou als moeder als je kinderen zo enthousiast terug komen. Kinderen kunnen zo loyaal zijn. Moeilijk hoor, je wilt ze vast ook niet in een loyaliteitsconflict brengen. Heb je professionals waar je hiermee erover kunt praten hoe je daar het beste mee om kunt gaan?

Zoeb, ik hoop dat je wel komt, lijkt me fijn om je weer even te zien.
Oh wat leuk!!! Fuss komt ook!!

En ik ben ook wel benieuwd naar WV. Zoeb het zou zooow leuk zijn als je ook komt met de kindjes! Zijn we bijna compleet

Gelfje ik hoop voor jullie dat het weer nog wat opklaart. Al ga ik er gewoon van uit dat je sowieso wel zult stralen, of de zon nou schijnt of niet.
Jouw kleintje is ook welkom hoor Fussie,gezellig toch!

Zoeb,ik hoop ook dat je wel komt

Tot vanmiddag lieverds!!
Mail ontvangen, Mamz en ik komen samen vanaf mamz-station. Zal tegen 14u worden gok ik.

Toevallig nog Snoopy-fans hier? Of Dan Brown (Engels)? Mijn boekenkasten zijn te klein..
Hoe laat kom je aan WV? Kan ik jullie evt meenemen? Ik blijf overigens niet zo superlang omdat Oudste wel uit school komt vanmiddag. Dus terug gaat misschien niet.
Bedoeling is mamz-station rond 13.30

Heb onderweg geen i-net en ben nu bijna weg.. (mamz heeft i-net op mobiel)
Auto is volgeladen dus ik ga ook zo rijden. Eerst even langs de bakker.

Tot zo.

Jammer dat Caribou niet komt anders waren we bijna compleet
Oh, dan kunnen jullie wel meerijden. Heb alleen geen nummer van Mamz meer ik sta aan de noordkant van het station, met een gouden auto :-)

Hopelijk lukt het zo....
We hebben een delay, Watervrouw komt pas om 13.50 aan. Ik heb ook nummer niet bij de hand, even zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven