***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mogge.
Goedemorgen

ik heb er inmiddels al weer een dagdeel opzitten. Jeetje vijf uur was meneer al wakker en verder slapen ho maar. Op een gegeven moment verbouwde hij ons hele bed en hebben we hem met speelgoed op de grond gezet. Maar dat werkte jammer genoeg niet..... Voel me echt brak. Met man afgesproken dat we maar een schemaatje moeten maken. Nu zat ik om half zes beneden.

Fachat, dat is schrikken. Heb je al getest? Ik zou anders voor de zekerheid het even laten controleren door de ha. Kijk maar uit dit is een zeer vruchtbaar topic, ook als het nog niet helemaal de bedoeling was

yumak wat een muts zeg op jullie cb. Bij ons al niet veel beter hoor. Gisteren geweest en Vincent wilde die blokjes echt niet aan haar terug geven (gaf ze wel aan ons). Zij een beetje bozig dat ze de blokjes wilde. Vervolgens wilde ze uitleg over alle oneffenheden op zijn koppie. vincent was 's morgens tegen de bedpoot aan gelopen, wat resulteerde in een flinke blauwe bult en de muggen hadden hem ook flink te pakken gehad.

Ook twee prikken. Blijf het heeeeel zielig vinden zo'n dikke lange naald in zijn kleine armpje.

Voor het schema 10,5 kg en 76 cm.

Lara die van de zwaartekracht

Wij hebben een stuk doorzichtig stevig plastic op de vloer onder de tripp trap. Af en toe als het nog niet is opgeruimd en hij kruipt rond eet hij daarvan nog weleens verder:)

Stoppen die kleintjes van jullie ook alles in hun mond. Gisteren had hij een stuk schors te pakken.

Xaloy, dat klinkt wel heel idylisch jullie achtertuin.

Layla, is het gelukt met het paspoort van je man?

Muis, lekker geslapen (je bent nog niet op het forum geweest)?
Ach het zal allemaal wel meevallen, gisteren nog even een grondig onderzoek gepleegd en de touwtjes toch gevonden. Maar die plopjes zijn er nog wel. Ik gooi er toch maar een testje tegenaan, just to be sure!

Peoh Esan viif uur is vroeg! Ole is altijd om 6 uur wakker en dat vind ik al echt veels te vroeg, maar 5 uur? Poehee!

Is dat normaal voor vincent?

Tjongejonge dat cb... je zou bijna de neiging krijgen om behalve voor de prikje er gewoon niet meer heen te gaan! Poeh en dit zijn mensen die hiervoor zijn opgeleid, die dagelijks met kleintjes werken!

Mogge trouwens....
Arme Esan! Wat zwaar dat Vincent zo vroeg wakker wordt zeg... Kun je het om en om doen? Zo hou je dat natuurlijk ook niet vol. Maakt hij Feline ook wakker?

Ik heb een ochtendhumeur en ik heb geen idee waarom. Puk is namelijk wel heel gezellig. Even koffie, misschien trekt het dan over...
Mogguh!

Jaaaa, ik was eindelijk om zeven uur wakker! Het voelde als uitslapen...

Arme Layla! Ik kan me indenken dat je je geduld verloor en ook dat je je schuldig voelt. Ik heb het eens met Hugo gehad: Steijn lag te slapen en Hugo was beneden met mij. Huug zat me toen zo uit te proberen! Hij begon te gillen als hij zijn zin niet kreeg, met het gevolg dat ik hem uiteindelijk in de box had gezet en huilend buiten een sigaret ben gaan roken. (ik pas me graag aan aan andermans niveau!) Ik voelde me zo schuldig toen ik binnenkwam!

Fach, heb je al een test gedaan? Anders misschien even naar de huisarts?

Esan, hoe lang slaapt Vincent 's nachts? Het lijkt me helemaal niets om elke ochtend zo vroeg op te moeten!
Dit keer was de hele familie wakker, Feline dus ook. Vincent is de laatste weken elke keer zo vroeg wakker. Als hij na zessen wakker is is het al een soort uitslapen. Meestal zit hij tussen de vijf en zes uur. We gaan nu met spoed de verduisteringsrolgordijnen halen en wie er nog goede tips heeft graag. Het is ook niet dat hij overdag zoveel slaapt dat hij 's nachts niet moe is. Overdag slaapt hij ook maar drie kwartier. Vannacht was er ook geen geluid in huis waar hij wakker van werd.

Muis lekker dat je zo door hebt kunnen slapen.

Lara werkt het bakkie troost?
Esan, Steijn en Huug hebben ook zo'n fijne periode gehad waarin ze heel vroeg wakker werden. Uiteindelijk bleek dat ik ze niet genoeg te eten gaf! Arme jongens! Eet Vincent wel genoeg? Het kan ook zijn dat hij "gewoon" een wakkere Frans is.
Even time out hoor......

Druk met een chagerijnige Ruben die slapen weigert(al daaaaaaagen, wanneer gaat dat over?!)Moe en misselijk van de zwangerschap en gezeik met mijn ouders.Daarnaast moet Ickeman morgen en overmorgen voor zijn werk naar het buitenland. Ik kan mijn lol even niet op. Nouja, genoeg geklaagd. Ik ga hier verder zwelgen in zelfmedelijden:) Kus voor jullie allemaal!
Een wakkere frans is het zeker. Dat van het eten is een idee. Wij eten vrij vroeg, half zes. Hij krijgt dan 250 gr eten en soja vla. Misschien voor het slapen gaan nog een halve boterham. Zeker het proberen waard.
Icke jij krijgt het ook flink voor je kiezen. Dikke knuf.

Gaat het gedoe met je ouders nog steeds door?

Jammer dat je zo ver uit de buurt woont. Anders zouden vincent en Ruben elkaar kunnen vermaken als ze niet willen slapen en kunnen wij even een tukkie doen.
kom ff fachat een brengen!! wat een spanning weer! stèl je toch voor hè??nou, dan moet het toch ook zo zijn!

Toevallig was ik er deze week over aan het nadenken om ook zo'n spiraal te nemen...Denk dat ik dit verhaal eerst maar even afwacht

Succes morgen fachat!!!
Ickje toch! Het is ook helemaal niet leuk als je man in het buitenland zit, kindje niet wil slapen en jij ondertussen ook nog zit te zwangeren! A. moet over anderhalve week naar het buitenland en ik zie er best tegenop, ge-emancipeerd als ik ben.

Esan, het komt op mij over alsof Vincent honger heeft 's ochtends vroeg! Misschien kan je wat later eten? Wij eten om 18:15 en de jongens krijgen ieder 3 opscheplepels met een yoghurtje toe. Anders zou je hem inderdaad nog een boterham of een fles pap kunnen geven voor het slapen gaan.

Lara, is de koffie goed gevallen?

Framboos, hoe gaat ie?

Ik dacht dat de misselijkheid over was, maar niet helemaal blijkt nu.
Hey Lieve Fachat, ik voel de touwtjes nog wel hoor, maar als jij ze ook nog voelt kan er toch niets aan het handje zijn toch??

Heb ook al eens plopjes gevoeld, en dacht toen ook ff dat het raak was. Maar heb me dan zelf duidelijk toegesproken en gezegd dat het niet kon. En heb nu geen dikke buik hoor !
Fachat, wanneer ga je testen ... ik vind het ook reuzespannend, stel nu dat je toch zwanger bent ... dan vertrouw ik mijn mirena ook niet meer hoor ...
Goedenmiddag allemaal. Wij zijn er ook nog.

Finn is net voor het eerst echt naar de kapper geweest. Het was een gedeeltelijk succes. Hij is nu zijn schitterende babykrul kwijt (snikkerdesnik). Hij zat daar op een mooie kindermotor, dat ging even goed, maar toen moest hij even in de houtgreep bij Oma.

Finn staat continu te dansen, zo schattig. Met dat kontje heen en weer en van boven naar beneden (smelt).

Jeetje wat een vroege vogels hebben jullie zeg! Ik kan een ding aanraden en dat is even heel erg druk zijn. Een paar landen doorcrossen en daarna veel mensen bezoeken. Doet wonderen voor de slaap. Finn heeft gisteren overdag meer dan 5.5 uur geslapen en afgelopen nacht weer 11 uur. Heerlijk!

Icke een grote knuffel van ons, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt als je man weg is. En dat Ruben eindelijk weer eens zjn slaap vindt. Weinig slaap breekt je op.

In het kader van de afleiding, kan je morgen ook naar Amsterdam komen? Gezellig lunchen?

Oh, even wat zakenmail beantwoorden
Een dikke knuffel voor Icke, wat zwaar zeg. Niks aan dat je man weg gaat, je in de clinch licht met je ouders en als klap op de vuurpijl ook een niet slapend kind hebt... (met alle gevolgen van dien).

Heb je je ouders uberhaupt nog gesproken?

Esan: Puk krijgt rond 6 uur eten en voordat hij gaat slapen (19:00/19:30) nog een fles Bambix, want anders krijgt hij honger.

Pfff, de koffie hielp niet, mijn knie doet echt pijn en nu wil Puk niet slapen. Zucht, zucht, zucht.
Fachat: lijkt me dus niks die Mirena. Ik wil echt elke maand de zekerheid hebben dat de anticonceptie zijn werk heeft gedaan...

Maargoed, borrelen kun je niet zo snel voelen dus zijn vast je darmen. Je kunt voor de zekerheid natuurlijk altijd een testje doen, maar een spiraal verschuift toch ook niet zomaar?
Ik kom ook even Icke een geven. en nog:hug: en nog een

Fachat voor jou hetzelfde :hug::hug:

Hier een hele slechte nacht achter de rug. ben helemaal brak,maar moet helaas snel weer verder met het werk en dan straks Fleur ophalen en dan door naar een feestje van een 1-jarige.
Layla Volgens mij hebben we allemaal eens in de zoveel tijd zo'n moment waar jeje schuldig over voelt. Ik heb ook wel eens mijn geduld verloren en werd toen erg boos op Tommy, en drukte hem bijna van de stoel!

Niet rot over voelen!! Zo vertelde mijn moeder mij ook eens dat ze mij ooit een tikje gaf. Hier voelde ze zich nog steeds schuldig over! En weet ik ervan??nee!

Ehhhhh even voor de duidelijkheid Mirena is toch een spiraal??Of is dat die ring??En het lijkt wel alsof iedereen er hier aan is!

Esan, wij hebben verduisteringsrolgordijnen bij de ikea gehaald.

Prima prijsje, en ze doen het goed! Tommy ligt nu ook alweer 3uur te pitten!

pfffff livia alarm!

muis, het gaat goed met mij hoor! Alleen is livia nog steeds een vreemde drinker! Ze drinkt zo enorm veel en lang zodat ze daarna weer de hele tijd aan het oprispen is!! Wordt er soms helemaal gek van!! Nu huilt ze weer! Heb dr ner gegeven! zucht....
Misschien heeft ze een regeldagje?

Framboosje: de mirena kan volgens mij niet in combinatie met bv. Ik heb een koperspiraal en voor mijn zs jaren de nuvaring gehad (kan ook niet met bv).
Net ff getest enne, niets aan het handje hoor. Had ik ook eigenlijk niet verwacht (dus framboos, het kan geen kwaad). Dat is idd het lastige aan de mirena, aan de ene kant is het hartstikke fijn dat je niet of amper meer ongesteld wordt en dat je niet meer elke avond de pil moet slikken, aan de andere kant ben je je contole-mogelijkheid helemaal kwijt.

Die fachatman trouwens zeg ik ik ga even een test doen hoor, even later en? Ik: ja, je moet wel minimaal 3 minuten wachten! Hij nee hoor binnen 40s kan je het aflezen meteen nadat je het uit het water hebt gehaald. Ik: wat voor test denk je dat ik heb gedaan? Dacht hij dus dat ik het aquariumwater aan het testen was! Terwijl ik het gisteren en vanmorgen nog uitgebreid met hem heb over gehad.. mannen...(moest er wel om lachen hoor!)

Icke, wat rot voor je zeg, het wordt er ook niet makkelijker op he! Zit je de komende dagen dan ook echt alleen, geen vriendin in de buurt die misschien kan komen logeren? En anders kan je idd altijd komen lunchen morgen. Jouw man is wel vaker op reis toch?

Is Derek ook helemaal van de baan trouwens?
Lara, kan wel in combinatie met bv. Heb de mirena nu bijna een jaar en geef nog steeds bv! (is trouwens idd een hormoon-spiraal)
* Witchke55 haalt mee opgelucht adem met fachatje !

In zekere zin heb je gelijk Lara, je weet met mirena echt bijna nooit of de anticonceptie zijn werk heeft gedaan. Maar het is natuurlijk ook wel zalig geen maandstonden meer te hebben.

Duimen jullie voor me woensdag en donderdag, moet dan nl weer nieuwe sollicitatiegesprekken voeren.
o.k geen nijntje boeken, geen dierenverhalen, nee de Top Gear! Aleen dat wil Tommy zien!

En dan gaat ie bladeren en wijst hij naar elke auto en doet ie "broembroembroem" Wat een gek niet???

En janken als ik het blad afpak! Dus ga ik maar met hem op de bank dat stomme blad doorlezen

Ik stimuleer dit dus echt niet, (heb helemaal niks met auto's) en frambozenman snapt er ook niets van!

Hoe komt dit toch in het systeem van jochies???
Fijn fachat! (of stiekum toch niet?sssst)

hahaha je vriend met z'n aquariumwater!!! mannen!!

Maar is die mirena nou wel een spiraal? En laar mag het niet in combinatie met BV? wat stom! De VK heeft het mij geadviseerd! Zal eens gaan googelen.

Een koperspiraal klinkt trouwens zo eng.....

Ickje, je komt vrijdag toch gezellig bij mij??ik zorg wel voor de nodige vrolijke afleiding hoor!!!ben je in ieder geval al 1dag onder de pannen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven