Entertainment alle pijlers

X-factor 2013: the liveshows!

07-06-2013 18:43 1237 berichten
Alle reacties Link kopieren
het vorige topic puilt uit zijn voegjes, dus nu maar een nieuwe geopend!

tot vanavond!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Twisted schreef op 21 juni 2013 @ 20:48:

De mannen van B-Brave?
mannen mannen, ze hebben geen enkele baardhaar hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Phoolan schreef op 21 juni 2013 @ 20:50:

[...]

Aan het werrkkkkk, ik maak tegenwoordig werkweken van 50-60 uur

Ik ook helaas gelukkig heb ik 's avonds wel tijd om te trashen als ik niet te moe ben tenminste.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Aan het werrkkkkk, ik maak tegenwoordig werkweken van 50-60 uur Ruk hè? Er gaat altijd zoveel vrije tijd in werken zitten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja heerlijk effe trashen!

[...]

Aan het werrkkkkk, ik maak tegenwoordig werkweken van 50-60 uur

Da's toch niet normaal? Waar is de werkweek van 40 uur of kom ik nu onder een steen vandaan?

Ik vind Astrid wel goed, maar het stemmende X-factor publiek (lees: gillende pubermeisjes) moet haar gewoon niet.
I am surrounded by morons
Ik vind Astrid lieflijk.
quote:Tickel schreef op 21 juni 2013 @ 20:52:

[...]

Ruk hè? Er gaat altijd zoveel vrije tijd in werken zitten.Ja ruk inderdaad. Maar als ik weer eens baal dat ik zoveel werk, denk ik maar dat ik blij mag zijn dat ik werk heb in deze tijd terwijl er zoveel mensen werkloos zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:steph schreef op 21 juni 2013 @ 20:54:

[...]

Da's toch niet normaal? Waar is de werkweek van 40 uur of kom ik nu onder een steen vandaan?

Nee, normaal niet maar wel realiteit. Ik werk in de zorg en er gebeurt een hoop...
quote:steph schreef op 21 juni 2013 @ 20:54:

[...]

Zo'n week kan natuurlijk weleens voorkomen in drukke periodes of bij een deadline, maar systematisch zoveel werken vind ik ook niet normaal hoor.
quote:Twisted schreef op 21 juni 2013 @ 20:56:

Ik vind Astrid wel goed, maar het stemmende X-factor publiek (lees: gillende pubermeisjes) moet haar gewoon niet.De jongens van Goordie gaan winnen helaas. De puberkindjes die willen lekkere jongetjes.
nou ja die meiden gaan wel beslissen vrees ik.
quote:charlottew88 schreef op 21 juni 2013 @ 20:56:

[...]

Ja ruk inderdaad. Maar als ik weer eens baal dat ik zoveel werk, denk ik maar dat ik blij mag zijn dat ik werk heb in deze tijd terwijl er zoveel mensen werkloos zijn.Dat is ook zo hoor, maar 60 uur is wel veel.
quote:Twisted schreef op 21 juni 2013 @ 20:56:

Ik vind Astrid wel goed, maar het stemmende X-factor publiek (lees: gillende pubermeisjes) moet haar gewoon niet.Nee die gillend keukenmeiden stemmen niet omdat iemand goed is maar omdat ze Please Leave zo lekker vinden.
Morgen ben ik vrij hoor
quote:Phoolan schreef op 21 juni 2013 @ 20:57:

[...]

Nee, normaal niet maar wel realiteit. Ik werk in de zorg en er gebeurt een hoop...De zorg, daar is het normaal hoor ik vaker. (ik doe er vier uur per week vrijwilligerswerk)
quote:Tickel schreef op 21 juni 2013 @ 20:57:

[...]

Dat is ook zo hoor, maar 60 uur is wel veel.Das wel een uitschieter hoor. Heb jij het nog naar je zin?
quote:Tickel schreef op 21 juni 2013 @ 20:57:

[...]

Dat is ook zo hoor, maar 60 uur is wel veel.Eens hoor maar zo probeer ik mij zelf op te peppen als ik weer doodmoe naar huis rijd .
Vorige week vond Ali Haris nog de gedoodverfde winnaar en nu wil ie Astrid door laten gaan naar de finale. Make up your mind, dude.
ik ben blij met mijn vaste uren en contract in de zorg momenteel
Pffffff nee vind ik niet goed
ik vind de originele versie beter
quote:Phoolan schreef op 21 juni 2013 @ 20:58:

Morgen ben ik vrij hoor Heerlijk geniet ervan maar dat zal vast wel lukken.
Hmmm, ik vind het niet zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven