Werk & Studie alle pijlers

Acquisitie

21-06-2013 14:40 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben van plan om vanaf oktober de acquisitie te gaan doen van ons eigen bedrijf.



Maar wat houdt het allemaal in? Zijn er mensen met goeie tips? Ik ben in het verleden wel zzp-er geweest, maar de acquisitie werd toen gedaan door een bureau.
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Ligt er maar helemaal aan wat voor acquisitie je wilt gaan plegen, wat de doelgroep van je bedrijf is, wat je product/dienst is, enz. enz. enz. Er is niet één "gouden regel" voor acquisitie. Dat hangt van allerlei factoren af.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat acquisitie echt iets is wat je moet liggen. Sommige mensen zijn geboren ''verkopers'' en anderen zullen het nooit leren.



Ik denk dat je je vooral moet afvragen of je geschikt bent voor die taak.
Alle reacties Link kopieren
gaat he tom koude of warme acquisitie, want dat maakt een wereld van verschil!
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat?
I believe in good
Alle reacties Link kopieren
Als je dat verschil nog niet eens weet zou k maar eens navraag doen bij het bedrijf waar je werkt...vraag naar de verwachtingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven