O jee, stoute hond!

11-06-2013 00:14 302 berichten
Oeps...

Mijn hond is over het hekje heen gesprongen toen er een andere hond langs liep.

Dat word dus dat hek wat hoger maken

Niet zo mooi, wat zal die mag geschokken zijn.

Volgens mn vriend begon die direct te trappen, ik schok me wild, want ik hoorde alleen de honden.

Maar die man bleef maar flippen.

Dat betekend dus het hek wat hoger maken zodat mijn hond dr niet meer vantussen kan.

Eerder bleef hij er netjes voor... maar goed...

dat was eerder, nu niet meer dus.

Hij deed verder niks hoor alleen sullig blaffen.

Het was meer de man die nogal beangstigend was geloof ik.

Ik lag lekker te relaxen, maar dat gekrijs.. jemig, dr kon dr wel een vermoord worden.

Gillen en schoppen naar een dier is sowieso niet helemaal verstandig geloof ik.

Al snap ik het verstandelijk gezien wel, dat hij misschien uit reflex handelde.

Hij mag alleen blij zijn dat ik te laat buiten was.

Het is niet netjes dat mn hond er over springt, maar dan nog.

Hij doet niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolores007 schreef op 23 juni 2013 @ 23:24:

[...]

Jou vind ik gewoon een vervelend mens, dus ik blokkeer jou ook, vanaf nu kan ik je reacties ook niet meer lezen, en dat terwijl andere mensen veel ergere dingen hebben gezegt, die ik niet blokkeer.

Maar ik vind jou gewoon een lastpak.Oei, de waarheid is hard hé?
Aminah; kun jij nog wel slapen nu je geblokkeerd bent door Dolledolores?
quote:Rara70 schreef op 23 juni 2013 @ 23:27:

Aminah; kun jij nog wel slapen nu je geblokkeerd bent door Dolledolores?Nee
Kun je geen hond lenen om ff lekker een stukje mee te wandelen? Kan gewoon los hoor!
Het gaat mij er niet om of iemand er wel of niet wakker van ligt.

Ik weet dat wel, maar dan hoef ik niet steeds die onbeschofte reacties te lezen.

Ik kom hier voor een discussie of gezelligheid, of begrip, of een andere mening.

Respectloos gedrag houd ik niet zo van.
quote:Rara70 schreef op 23 juni 2013 @ 23:31:

Kun je geen hond lenen om ff lekker een stukje mee te wandelen? Kan gewoon los hoor!Mag het ook met de katten Los
Dolleores: Ik vind jouw gedrag respectloos. Geen respect voor de regels en wetten, dat is respectloos!!!
quote:Dolores007 schreef op 23 juni 2013 @ 23:31:

Het gaat mij er niet om of iemand er wel of niet wakker van ligt.

Ik weet dat wel, maar dan hoef ik niet steeds die onbeschofte reacties te lezen.

Ik kom hier voor een discussie of gezelligheid, of begrip, of een andere mening.

Respectloos gedrag houd ik niet zo van.Kom op zeg, respectloos. Je honden los laten lopen waar het niet mag, dat is pas respectloos. Naar volwassenen en kinderen die bang zijn voor honden.
quote:Rara70 schreef op 23 juni 2013 @ 23:33:

Dolleores: Ik vind jouw gedrag respectloos. Geen respect voor de regels en wetten, dat is respectloos!!!Haha, GMTA
quote:Rara70 schreef op 23 juni 2013 @ 23:31:

Kun je geen hond lenen om ff lekker een stukje mee te wandelen? Kan gewoon los hoor!

Jou blokkeer ik ook, en ik weet wel dat je er goed om slaapt, maar ik erger me aan je opdringerigheid en je gestook in mijn topic naar iones, en nu dan naar mij en splinter.

Zulke mensen heb ik ook een pest hekel aan, en als je mij vervelend vind, voel je vooral vrij om mij te blokkeren, ik beloof je dat ik heerlijk slaap.
quote:Dolores007 schreef op 23 juni 2013 @ 23:35:

[...]

Jou blokkeer ik ook, en ik weet wel dat je er goed om slaapt, maar ik erger me aan je opdringerigheid en je gestook in mijn topic naar iones, en nu dan naar mij en splinter.

Zulke mensen heb ik ook een pest hekel aan, en als je mij vervelend vind, voel je vooral vrij om mij te blokkeren, ik beloof je dat ik heerlijk slaap.Er blijft straks niemand meer over
Thnx Dolledolores!!! Ik blokkeer niemand, dat vind ik nml respectloos.
Kunnen we lekker offtopic gaan.....TO kan het toch niet lezen
quote:Rara70 schreef op 23 juni 2013 @ 23:37:

Kunnen we lekker offtopic gaan.....TO kan het toch niet lezen
quote:iones schreef op 23 juni 2013 @ 20:43:

De regelgeving in Nederland gaat gewoon veel verder dan in andere landen. En dat heeft te maken met de overbevolking. En het verandert de mensen echt in de negatieve zin. het maakt ze intoleranter.

Vallen over een hond die alleen maar losloopt en verder niets verkeerds doet. Kom nou! Dat daar regels op moeten zijn zeg!

regels gaan in NL niet verder dan in andere landen. Dat zeggen Nederlanders tegen elkaar. (en in Engeland zeggen Britten dat tegen elkaar).

Honden horen in drukke gebieden gewoon aan de lijn. Omdat ook de meest lieve hond kan bijten en kan schijten
quote:lilalinda schreef op 24 juni 2013 @ 09:16:

[...]

regels gaan in NL niet verder dan in andere landen. Dat zeggen Nederlanders tegen elkaar. (en in Engeland zeggen Britten dat tegen elkaar).

Honden horen in drukke gebieden gewoon aan de lijn. Omdat ook de meest lieve hond kan bijten en kan schijtenHup, onder de negeer jij
quote:Dolores007 schreef op 23 juni 2013 @ 23:17:

[...]

Alleen mensen zijn rotte dieren.

Verotte honden worden gemaakt. En dan al die baasjes roepen : Mijn hond doet dat anders nooit dus het is je eigen schuld

Update all@

Natuurlijk snap ik het reflex dat iemand de hond schopt als hij bang is, maar het werkt altijd tegen je, als je een hond schopt.

Een kat kun je weg schoppen, maar een grote hond niet, bepaalde hondenrassen hebben een kaakklem.

Het is niet zo dus dat ik het niet kan begrijpen.

Ik heb voor mijn hond de schutting geplaatst, kosstte mij bijna duizend euro, ook voor de kinderen uiteraard. Hier geef je duidelijk aan dat je honden op de eerste plaats komen en je ze niet onder controle hebt. anders was een schutting van 2 meter niet nodig geweest

De schutting is 2 meter hoog, dus knappe hond die er over komt.

Buurt kinderen kunnen binnen komen, daar zullen mijn beiden honden niks aan doen. Denk jij!

Ik straf mijn kinderen wel als ze iets doet wat bij een hond niet mag.

Zij mogen de hond niet slaan, en natuurlijk er ook niet op zitten.

Zij mogen niet bij zijn etensbak komen.

Zij moeten de hond met rust laten als hij slaapt, al zouden mijn honden niks doen als ze deze regels overtreden, wat ieder kind wel eens doet.

Honden en kinderen luisteren niet altijd voor 100% daarom laat ik de kinderen niet alleen met de honden.

Ik vond het grappig er uit zien, maar heb haar wel geleerd, en daarna uitgelegd dat ze nooit op de hond mag zitten, omdat hij dan pijn in zijn rug krijgt.

Hier dienen mensen en dieren in huis, met respect met elkaar om te gaan. Alleen binnenshuis?

Ik heb geem famillie en vrienden die ik voor mijn karretje kan spannen om 4x daags mijn druktemaker uit te laten, daarbij gaat ze er niet vantussen.

Ze rent dan wel door het bospad, maar ze komt wel terug.

In onze wijk, had ik dr wel vast, maar op de terugweg niet, omdat ze dan rustiger was door het rennen.

Je laat haar dus wel loslopen in de wijk

Beide honden zouden niks doen, als je ze zelf niet agressief benaderd.

Op het schoolplein komt mijn hond ook, en ieder kind kan hem aaien, want hij is dol op kinderen.

Kinderen mogen alles, het enige waar hij bang voor is zijn mannen, en boze mensen, boze volwassenen, dus geen boze kinderen.

.
quote: Natuurlijk snap ik het reflex dat iemand de hond schopt als hij bang is, maar het werkt altijd tegen je, als je een hond schopt.

Een kat kun je weg schoppen, maar een grote hond niet, bepaalde hondenrassen hebben een kaakklem. Jij dicht een hond menselijke eigenschappen toe die hij niet heeft. Als hij iets verkeerd doet en jij corrigeert dat dmv een schop, duw of por, dan zal een hond niet denken: wráák! of 'ik moet nu assertief zijn!'. Nee, die hond weet dan dat hij iets heeft gedaan wat niet mag. Maar zodra je genoodzaakt bent een hond te schoppen, gaat er echt iets mis of is er iets mis gegaan in de opvoeding van de betreffende hond.
lees zoals je het wil lezen ik ga mij niet langer verdedigen.

Die schutting van 2 meter is sowieso nodig voor de kinderen en onze privacy, maar ik heb er nu geen zin meer in.

Ik heb gezegt wat ik wilde zeggen, en ben toe aan een volgende discussie of iets gezelligs ergens anders.

Ik vind het nu wat langdradig worden.

Groetjes.
quote:Aminah schreef op 23 juni 2013 @ 22:43:

[...]

Jij maakt gewoon je eigen regels en wetten

Nee, ik hou me alleen niet aan regels en wetten die niet fair zijn.

We hebben dieren in onze maatschappij gehaald. Nu zullen we daarvan eerlijk de consequenties moeten dragen en de maatschappij met ze moeten delen op een manier waar dat veilig kan.

Dieren hebben behoeftes en we moeten daar aan voldoen. De wereld is niet alleen van de mensen.

Een onschuldige hond moet op bepaalde plaatsen los kunnen lopen. Wandelen is niet het alleenrecht van de mens.
quote:pixiemorgan schreef op 23 juni 2013 @ 22:58:

Niemand ziet aan een loslopende hond of die wel of niet kwaad in de zin heeft. En daarnaast is en blijft een hond een dier, dat, net zoals andere dieren, onverwacht gedrag kan vertonen. Beide voorgaande redenen zijn wat mij betreft voldoende argumenten om te verwachten dat mensen hun honden gewoon aangelijnd houden. Ik wil niet op straat met mijn 1-jarige zoon lopen waar ineens een of ander bakbeest van een hond mijn kind gaat staan besnuffelen. Mijn kind is totaal weerloos tegenover een hond. Zeker wanneer zo'n beest los loopt. En dat heeft niets met verdraagzaamheid te maken maar met risico's in het gedrag van dieren.

Geloof me, het gedrag van een mens is écht risicovoller en onvoorspelbaarder dan dat van een hond.

Er zijn gewoon veel mensen die geen hond hadden moeten hebben omdat ze er geen verstand van hebben. Ik ga daar niet voor boeten en ik laat ook mijn honden daar niet voor boeten. Ik woon gelukkig op het platteland, en daar zijn mensen een stuk toleranter omdat ze daar meer leefruimte hebben en daardoor minder in elkaars ruimte komen. Hier zeuren ze gewoon niet zo. Ik ben ook expres in een dergelijke omgeving gaan wonen, dat is ook altijd mijn wens geweest. Jouw zoontje hoeft niet besnuffeld te worden, is nergens voor nodig.

Zou je van mijn honden ook niet hoeven dulden omdat ik dat zelf niet toesta.
quote:Aminah schreef op 23 juni 2013 @ 23:27:

[...]

Oei, de waarheid is hard hé?

Daar weet jij vanaf je computerschermpje geen zak van af! Maar ik weet wel al één ding van jou: je veroordelende wijsvingertje! En dat van een aantal anderen hier.

Wie denken jullie wel niet dat je bent? Heilige boontjes....

Kijk eerst hier maar eens op het forum hoe jullie zelf met iemand om gaan. Zogenaamde borstkloppers!
quote:iones schreef op 24 juni 2013 @ 14:18:

[...]

Daar weet jij vanaf je computerschermpje geen zak van af! Maar ik weet wel al één ding van jou: je veroordelende wijsvingertje! En dat van een aantal anderen hier.

Wie denken jullie wel niet dat je bent? Heilige boontjes....Ken je het spreekwoord : een kat in het nauw maakt rare sprongen
quote:bankje schreef op 24 juni 2013 @ 14:27:

[...]

Ken je het spreekwoord : een kat in het nauw maakt rare sprongenJa. Maar ik weet niet voor wie dat hier op gaat?
quote:iones schreef op 24 juni 2013 @ 14:11:

[...]

Nee, ik hou me alleen niet aan regels en wetten die niet fair zijn.

We hebben dieren in onze maatschappij gehaald. Nu zullen we daarvan eerlijk de consequenties moeten dragen en de maatschappij met ze moeten delen op een manier waar dat veilig kan.

Dieren hebben behoeftes en we moeten daar aan voldoen. De wereld is niet alleen van de mensen.

Een onschuldige hond moet op bepaalde plaatsen los kunnen lopen. Wandelen is niet het alleenrecht van de mens.

Jawel hoor, hoe lullig ook, maar de mens is de baas. Dieren zijn 2e rang.

Ik neem geen hond, omdat ik vind dat ze niet in de stad horen. Ik neem geen konijn omdat ik vind dat ze niet in een hok horen.

Dieren hebben het meest aan mensen die snappen dat het dieren zijn en dat ze niet in de mensenwereld passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven