Even heel slap brabbelen! :)

24-06-2013 20:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik luister het nummer van Maaike Ouboter nu (mooi nummer) maar wat me ook opvalt: Jeetje wat is die Giel Beelen mooi opgedroogd. Wow lekker ding :P hihi meer mensen die het is opgevallen of vinden jullie het het nog niets :D

gewoon even slap. maar meen het wel :D
Hij heeft nog steeds 'randjes'.
hihi wat zijn randjes :P
Ik vind het een smoezelige kerel. Babyface eigenlijk.
Hij is er zeker op vooruit gegaan!
Gatver Aminah.....ik visualiseer hoor, en nu zie ik een hele gore rand voor me bij Giel
quote:doremi01 schreef op 24 juni 2013 @ 20:50:

Ik luister het nummer van Maaike Ouboter nu (mooi nummer) maar wat me ook opvalt: Jeetje wat is die Giel Beelen mooi opgedroogd. Wow lekker ding :P hihi meer mensen die het is opgevallen of vinden jullie het het nog niets :D

gewoon even slap. maar meen het wel :DWat enorm knap dat je dat kunt horen middels een liedje van Maaike Ouboter.
Hij zit daar als jury lid ;) Ik zal mijn zin dus speciaal voor jou netjes vertalen :D

Ik kijk naar een nummer van Maaike Ouboter, Giel Beelen zit in de jury. Wat is dat een hunk geworden!
Ahhhh je zat te kijken. Ik vond het al x-factor-waardig, dat je dat kon zien via het horen van een liedje

Verder ben ik het niet met je eens , Giel is een gruizige rand.
Wat is er toch met die rand :P, ben al oud denk ik Dus meiden, wat is giel met een rand?
Bah Giel, nog niet met een tang zou ik die aanpakken...
Vroeger was hij inderdaad echt een nachtmerrie om te zien :O. Maar in die clip... hij heeft wat :P . Misschien omdat hij jankt , misschien vanwege een dikke laag mecup ;).. Nee hij is echt leeuk opgedroogd.
Mecup?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
ja op tv dragen zelf mannen mecup claudefiolle ;) schrik schrik :P
quote:Rara70 schreef op 24 juni 2013 @ 21:46:

Gatver Aminah.....ik visualiseer hoor, en nu zie ik een hele gore rand voor me bij Giel Dat zijn randjes
quote:doremi01 schreef op 24 juni 2013 @ 22:05:

Wat is er toch met die rand :P, ben al oud denk ik Dus meiden, wat is giel met een rand?Ik ben 50+, dat is pas oud
Mecup = make-up

Toch 4 letters goed, al staan ze niet allemaal op de goede plek.
er zijn mensen die dyslexie hebben , waaronder ik dus .maar bedankt voor het verbeteren :D. of ik het onthoud is ten tweede
Ik kwam toevallig op dit topic en kon niet nalaten te reageren.

Prachtig nummer, zelden of nooit een tekst gehoord die zo goed in elkaar zat, ontroerend, nou ja, heel wat superlatieven. Aardig meisje om te zien ook, lief onschuldig.

Dan kijk je naar het filmpje en dan komt quelle horreur Giel Beelen in beeld, met die valse rotkop van hem. Alsof dat niet erg genoeg is weet die druiloor er ook nog tranen uit te persen. Te erg voor woorden. De traan van ontroering die er bij mij aan zat te komen, droogde acuut op bij het zien van die valse van Giel. Huilen voor het oog van de camera, Maxima kon er indertijd misschien mee wegkomen, maar die valse poseur van een Giel Beelen zeker niet.

Wat een heerlijke ervaring had kunnen zijn, is mij door die valse Giel ontnomen. Bij het zien van die kop deed ik meteen mijn ogen dicht en kon ik alleen nog naar de tekst luisteren. Het lieve meisje wat haar lied zong heb ik dus daarna niet meer kunnen zien. De totale ervaring van een mooi meisje dat een prachtige tekst zingt, is mij door Giel bruut ontnomen. Bah.
Ik zou aangifte doen van diefstal van een heerlijke ervaring....

Tsss
quote:doremi01 schreef op 24 juni 2013 @ 23:22:

er zijn mensen die dyslexie hebben , waaronder ik dus .maar bedankt voor het verbeteren :D. of ik het onthoud is ten tweede

Als het gaat over onthouden heeft het denk ik niet echt met dyslexie te maken, maar ik houd 'm erin hoor... Mecup!

OT: nee, hoewel tegenwoordig iets frisser raaks Giel z'n randjes niet kwijt wat mij betreft.
Die "frisse" uitstraling van Giel maakt de man juist nog onverteerbaarder! Het is zoiets als een rioolrat een leuk jurkje aandoen om de verbergen dat we met een rat te maken hebben.

"Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven