Geld & Recht alle pijlers

Wat vinden jullie?

25-06-2013 13:07 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Iets anders, het is een afgesloten portiek. Heeft de schoonmaker ook een sleutel van het portiek, want daar zou ik ook niet zo blij mee zijn
quote:viva34555 schreef op 25 juni 2013 @ 19:55:

Dus zodra ik de buren zie dan zal ik ze uitleggen dat ik graag hun gedeelte ook schoonmaak als zij daarop prijs stellen en anders een andere schoonmaker moeten zoeken die wel alleen het bovengedeelte wil schoonmaken. Wat echt letterlijk een gangetje is van 1 vierkante meter en een trapje.Vraag dan gelijk hetzelfde bedrag als dat ze aan de schoonmaker geven. Altijd handig.
Ik zou als ik jou was niet direct gaan roepen dat je hun portiek ook wel wil schoonmaken. Ten eerste weet je nog helemaal niet of je dat over 3 jaar ook nog wel wil, en ten tweede is het helemaal geen verplichting. Ik heb het idee dat je dat aanbiedt omdat je die schoonmaker niet wil, maar je mag die schoonmaker weigeren zonder dat je daarvoor iets 'goed moet maken'.

Dus als ik jou was zou ik dat niet aanbieden, voor je het weet krijg je daar later gezeik mee.
Am Yisrael Chai!
Eens! Je hoeft je niet schuldig te voelen en je hoeft ook niks 'goed te maken'. Ik zou dat zeker niet zomaar aanbieden!
Hmm daar hebben jullie wel een punt.

Ik zal sowieso wel even afwachten, misschien was het gewoon bluf en blijft hij wel schoonmaken boven.

Hij heeft inderdaad een sleutel waar ik niet blij mee ben. Hij zei dat hij die ging inleveren bij de bovenburen. Maar hij kan die natuurlijk ook al bijgemaakt hebben.
Het is misschien paramoide, maar ik zou het slot vervangen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Ammehoela dat je hun portiek gaat schoonmaken en al even ammehoela dat je de schoonmaker moet betalen!

Ik vind dit een vergelijkbare dienst als een glazenwasser: handig maar heus iets dat je zelf kan en echt niet verplicht. Dat de vorige eigenaar een afspraak had met een schoonmaker/glazenwasser verplicht jou er geenzins toe om die over te nemen! Zou lekker worden zeg.

Als het door de VVE geregeld zou worden is het iets anders, maar dan moet het betaald worden vanuit de servicekosten.
Zeg maar Spijker.
Ja ik zag er inderdaad door jullie reacties al steeds meer tegen op om de hele galerij schoon te maken. Het kwam inderdaad uit een schuldgevoel.

Ik ga denk ik zeggen dat ik mijn eigen verdieping goed schoon houd en een schoonmaker niet nodig vind.

Ik heb net nog even gekeken, maar het is echt vies gewoon. Twijfel of ik alles ga soppen of even wacht tot de buren het ook kunnen zien..
Lieverd, je hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan de buren over wat jij met jouw galerij doet? Desnoods maak je er een paar foto's van zodat je 'bewijs' hebt dat er niet eens schoongemaakt is en je die vorige rekening dus echt niet hoeft te betalen. Maar verder hoef je aan niemand toestemming te vragen.

Ik ga mijn buurvrouw ook niet vragen of ik wel of niet mijn stoep zal schrobben.
Zeg maar Spijker.
quote:viva34555 schreef op 25 juni 2013 @ 23:31:

Hmm daar hebben jullie wel een punt.

Ik zal sowieso wel even afwachten, misschien was het gewoon bluf en blijft hij wel schoonmaken boven.

Hij heeft inderdaad een sleutel waar ik niet blij mee ben. Hij zei dat hij die ging inleveren bij de bovenburen. Maar hij kan die natuurlijk ook al bijgemaakt hebben.

Ga het gesprek met je bovenburen aan en geef aan dat je hebt vernomen dat er gebruik gemaakt wordt van een schoonmaker door hen. Geef aan dat hij een rekening bij je in de bus gestopt heeft maar dat deze verkeerd bezorgd is omdat jij geen gebruik wenst te maken van de schoonmaakdiensten.

Je hoeft dus niet aan te bieden de gallerij schoon te houden want dat is jouw verantwoordelijkheid niet.

Ook zou ik niet in gesprek gaan met die schreeuwende schoonmaker. Hij doet zijn werk niet goed en denkt met een grote bek geld los te krijgen voor niet gevraagde diensten? Die kon bij mij de stront in zakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven