Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Doet heel voorzichtig de deur van dit topic open, kijkt om het hoekje en roept: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Rent heel hard weg
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 27 juni 2013 @ 12:16:

Doet heel voorzichtig de deur van dit topic open, kijkt om het hoekje en roept: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Rent heel hard weg
Die compilatie!

Inderdaad, intens genieten dit spel!
quote:Lotte35 schreef op 27 juni 2013 @ 12:05:

Ik heb wel om een gouden handdruk gevraagd, aangezien ik die lollyhamers toch érgens van moet betalen.Wat een drama Had je je niet gewoon ziek kunnen melden. Je temperatuur moet inmiddels aardig gestegen zijn.
odi et amo
Ik vind 208 echt een superlevel. Voor een autist. Herhaling, herhaling, herhaling. Daar houden autisten van.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik las al eventjes mee, maar wil eigenlijk graag meeschrijven. Vandaag begonnen met 411. Het is weer een keer iets anders, maar ik vind het wel erg lastig!

Mijn moeder van 70 is ook lekker verslaafd. Als het dan echt niet wil lukken, dan log ik in op haar facebook en probeer ik het. Dus ik ben ook nog ergens rond de 100 bezig.

En Lotte 310... vond ik ook echt een crime. En verder is het echt leuk/grappig om te lezen hoe een spelletje ons kan bezig houden.
quote:Orchidee1 schreef op 27 juni 2013 @ 18:02:

En Lotte 310... vond ik ook echt een crime.

Je bedoelt 410?

Ik ken verder niemand die zo ver is, dus ben blij om te horen dat ie überhaupt te dóen is.

Eigenlijk is het maar goed dat ik vanmiddag moest werken. Anders had ik nu vast en zeker doorgedraaid ergens in een hoek gelegen.
Ja, bedoel natuurlijk 410. Het is te doen, al moet ik zeggen dat ik nog één lollyhamer over had en die toen wel gebruikt heb.

Nu heb je een soort van draaikolken en na iedere zet gaan een stuk of 5 vakjes even op 'slot' en natuurlijk pakt die net de vakjes die je nodig hebt of van die snoepjes.
Oh, dat klinkt werkelijk zeer aantrekkelijk...
Oh gosh level 361 is een ware hel !
Hoe komen jullie aan die lollyhamers?

Kopen jullie die?
O fuck, ik zou niet meer spelen
quote:Solomio schreef op 27 juni 2013 @ 16:11:

Ik vind 208 echt een superlevel. Voor een autist. Herhaling, herhaling, herhaling. Daar houden autisten van. Autisten misschien wel. Ik niet. En ik ben nog maar net begonnen. Ik moet er nog ff inkomen. Maar daar heb ik geloof ik nog wel ff de tijd voor....
Volgens mij heb jij een keer geschreven dat het steeds ongeveer hetzelfde is. Ze hebben naar je geluisterd
quote:pearssy schreef op 27 juni 2013 @ 18:54:

Hoe komen jullie aan die lollyhamers?

Kopen jullie die?Heb ik wel eens gedaan, maar doe dat al lang niet meer. Nu krijg ik af en toe verzoekjes om een ander spel te spelen en dan krijg je wat van die dingen.
quote:Orchidee1 schreef op 27 juni 2013 @ 18:58:

[...]

Heb ik wel eens gedaan, maar doe dat al lang niet meer. Nu krijg ik af en toe verzoekjes om een ander spel te spelen en dan krijg je wat van die dingen.Ik krijg wel steeds van die vragen over Papa pear of zoiets, maar ik vind 1 spel wel genoeg eigenlijk
Ik ook hoor. Geloof dat je dan level 8 moet halen en dan heb je je dingen binnen voor candy crush en dan delete ik dat andere spel weer.
Iedereen die in level 208 vast zit, level 209 is een makkie. Dus als je er ooit door komt dan weet je dat alvast
Oh en ik heb nog nooit iets gekocht. Wel eens iets gekregen maar ook nog nooit gebruikt.
quote:Ratteke schreef op 26 juni 2013 @ 19:37:

Bij mijn weten is er maar 1. CCS op facebook. Waar speel je op? Mobiel, laptop, tablet?

Tablet, maar zonder met FB te connecten en zonder te betalen (weet niet of dat veel uitmaakt??)

Wat een heerlijk topic is dit, al weet ik niet of ik het bij kan gaan houden (maar lig wel in een deuk, vond de compilatie van Lotte briljant).

quote:Akakia schreef op 26 juni 2013 @ 20:44:

[...]

Klopt Kastanjez, hier klagen over je level heeft absoluut nut!

Nu ik het zeg...

... 120 hè, wat een naar ***level is dat. bestaat uit twee verschillende velden waar in het onderste maar weinig te combineren is en juist daar zit de chocola. Rua, hoe heppie dat zo snel gedaan?

(en voor het geval het spel het niet snapt: %^&$#^&%$# )Akakia, heeft het geholpen??
Ja, na een beetje mopperen hier over 345 ben ik daar na 4 dagen eindelijk doorheen!

Manlief zit vast in 213, misschien moet ie ook maar een account aanmaken..
Life is too short to waste time matching socks
Twee weken. Twee weken ben ik druk geweest met level 86, en vandaag heb ik hem gehaald. Ik ben er stil van.
Misschien moet ik het hele topic eerst eens doorlezen voor ik dit vraag (maar daar heb ik geen tijd voor want ik moet mijn leven halen!) maar wat zijn nou goede taktieken?

Ik zit dus in level 30 (jullie kijken vast op mij neer... ) en moet daar drie kersjes en drie kastanjes wegspelen. Vind het heel irritant dat de laatste kers/kastanje soms pas tevoorschijn komt als ik nog maar 10 zetten heb!
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2013 @ 08:18:

Twee weken. Twee weken ben ik druk geweest met level 86, en vandaag heb ik hem gehaald. Ik ben er stil van.Wat een genot. Helaas duurt dat maar kort, 87 staat alweer te popelen om je in zijn netten te verstrikken.
quote:Kastanjez schreef op 28 juni 2013 @ 08:29:

Misschien moet ik het hele topic eerst eens doorlezen voor ik dit vraag (maar daar heb ik geen tijd voor want ik moet mijn leven halen!) maar wat zijn nou goede taktieken?

Ik zit dus in level 30 (jullie kijken vast op mij neer... ) en moet daar drie kersjes en drie kastanjes wegspelen. Vind het heel irritant dat de laatste kers/kastanje soms pas tevoorschijn komt als ik nog maar 10 zetten heb!

Dat je 'nog maar' bij level 30 bent, soit, we zijn allemaal ooit begonnen.

Maar dat je nog denkt dat er tactiek aan te pas komt, ja, dat vind ik wel een beetje dom.

Vooral veel geluk heb je nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven