Vrijmiboto `rel` topic ;-)
vrijdag 28 juni 2013 om 13:40
Zo het is wel weer eens tijd voor een leuk vrijmiboto. Ja jullie kwamen zeker af op het `rel` gedeelte he, geef maar toe .
Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken
(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )
Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;
en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag
Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken
(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )
Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;
en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag
Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 juni 2013 om 13:52
quote:zomerfreak schreef op 28 juni 2013 @ 13:45:
gefeliciteerd MV!! !
Ik lig ziek op de bank met een bouillonetje, dus neem misschien later een hapje. Gelukkig is het regenweer. It's raining blowjobsteels over here.Voor jou een helend kippensoepje dan;
Ik heb ook nog een topic op de etenpijler, iets met de naam van een helend-kippensoepje- of iets wat erop lijkt.
Lief en bedankt allemaal de felicitaties.
Reltopic is voor geopend
gefeliciteerd MV!! !
Ik lig ziek op de bank met een bouillonetje, dus neem misschien later een hapje. Gelukkig is het regenweer. It's raining blowjobsteels over here.Voor jou een helend kippensoepje dan;
Ik heb ook nog een topic op de etenpijler, iets met de naam van een helend-kippensoepje- of iets wat erop lijkt.
Reltopic is voor geopend
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 28 juni 2013 om 13:54
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 13:52:
[...]
Voor jou een helend kippensoepje dan;
[afbeelding]
Reltopic is voor geopend Wat zeg ik nou weer, ik bedoelde, HET BUFFET IS VOOR GEOPEND!
[...]
Voor jou een helend kippensoepje dan;
[afbeelding]
Reltopic is voor geopend Wat zeg ik nou weer, ik bedoelde, HET BUFFET IS VOOR GEOPEND!
vrijdag 28 juni 2013 om 13:59
vrijdag 28 juni 2013 om 14:07
Ik ben ooit mijn forum carrière begonnen op flair met het 'topic' 'alle mensen uit achterstandsbuurten zijn dom'.
Ik meende er niks van, ik kon het ook niet wetenschappelijk onderbouwen, maar de reacties waren fantastisch. Ik had zelf vrij weinig onderhoud om de discussie levendig te houden.
Zal ik een topic openen met; ; Ik heb mijn hond een schop gegeven!'
Succes gegarandeerd. Ik weet het zeker, denk ik.
Ik meende er niks van, ik kon het ook niet wetenschappelijk onderbouwen, maar de reacties waren fantastisch. Ik had zelf vrij weinig onderhoud om de discussie levendig te houden.
Zal ik een topic openen met; ; Ik heb mijn hond een schop gegeven!'
Succes gegarandeerd. Ik weet het zeker, denk ik.