Vrijmiboto `rel` topic ;-)

28-06-2013 13:40 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo het is wel weer eens tijd voor een leuk vrijmiboto. Ja jullie kwamen zeker af op het `rel` gedeelte he, geef maar toe .

Nee dat was een geintje hoor . Moest toch een lokkertje bedenken

(Hoewel, FLOORRRRRR WAAR BEN JE? )

Ik trakteer vandaag, ben toch jarig, dus neem iets lekkers van het buffet;

en iets uit de bar, de 5 staat in de klok dus het mag

Tast toe en kom gezellig borrelen hier vanmiddag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:thee schreef op 28 juni 2013 @ 23:08:

Iedereen, met of zonder verjaardagskater al op1 oor?Nee de jarige is er nog .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gefeliciteerd, ik ben Pien...kan ik nog aanschuiven?

wat een heerlijke hapjes !!
..ben bij letter i ....I`m cool.
quote:pienb schreef op 28 juni 2013 @ 23:16:

Gefeliciteerd, ik ben Pien...kan ik nog aanschuiven?

wat een heerlijke hapjes !!He Pien, gezellig, kom erbij!
hi pien, kom erbij
wat gezellig.. ik neem nog even een hapje.

(krijg er verdorie nog echt trek van ook )
..ben bij letter i ....I`m cool.
Gefeliciteerd lieve MV

MV (heee Thee, gezellig!!)... ik moest even weg, maar is er nog wat te drinken? Ik zat in zo'n gruwelijk 'verjaardagskringetje' bij mijn schoonzus, brrrr... Doe mij jouw verjaardag maar!

Edit: Scamp!! Alles goed?
Hi Sri

Alles goed hier En met jou? Lang niet gesproken.
Hi sri

MV, geniet je van je roseetje?

pien, heb je zelf niks lekkers in huis om al dit lekkers te compenseren?
He gezellig dames!

Ja hapjes te over,

Thee is gek op bamischijf dus voor haar, eigen gemaakte (klerewerk hoor)

Bij een wijntje nog een mini quiche-hapje?

Oh geniet van een roseetje btw.

Heb mijn katten gruwelijk verwend dus zal het morgen moeten bezuren.

Bo Ghi heeft verse hart gehad.

Kane heb ik vandaag zijn dieetbrokken gehaald waar hij zooo gek op is.

Floyd lust alles maar hij is zo gek op kattenmelk wat ik niet vaak koop.

en allemaal nog een duur cremetje van Gourmet Je zou het bijna zelf op een toastje smeren.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Haha, die Gourmet lijkt net pate
quote:Daffodil schreef op 28 juni 2013 @ 23:36:

[afbeelding]He bedankt, gezellig, ook wat te drinken?
Proost allemaal, hier aan een rooie! Alles fijn en voorspoedig. Net even met verwondering gekeken naar een idee van BGB om van haar ijskast een salade te maken (Topic: Lekker voor onderweg). Wat zijn sommige mensen toch creatief met eten .

Zoveel fijner dan geschrapte worteltjes en ham-met-een-augurkje (dat het nog bestaat!!).
MV, denk datik al zeker 5 maanden geen bamischijf op heb. Toen kon ik al moeilijk lopen en nu met rollator.... dan is koud eer ik thuis ben.
quote:sri schreef op 28 juni 2013 @ 23:37:

Proost allemaal, hier aan een rooie! Alles fijn en voorspoedig. Net even met verwondering gekeken naar een idee van BGB om van haar ijskast een salade te maken (Topic: Lekker voor onderweg). Wat zijn sommige mensen toch creatief met eten .

Zoveel fijner dan geschrapte worteltjes en ham-met-een-augurkje (dat het nog bestaat!!).

Leuk he! Vind het ook wel leuk de topics met vragen wat je kan doen met ...................

Lekkere ideeen zie je dan.

Nou is koken ook een hobby van mij dus ik lees en schrijf graag op die pijler.
Ik kom net van het werk af. Ik trek een wijntje open.
quote:thee schreef op 28 juni 2013 @ 23:39:

MV, denk datik al zeker 5 maanden geen bamischijf op heb. Toen kon ik al moeilijk lopen en nu met rollator.... dan is koud eer ik thuis ben.

Balen, is er geen snackbar die bezorgd? Snap dat het financieel niet vaak kan hoor maar bedoel, dat was toch echt een dingetje van jou.

Of als er iemand komt vragen eentje mee te nemen. Of die vriendin uit de winkel uitnodigen en vragen of ze er eentje meeneemt.

Nou ja, waar bemoei ik mij mee, bedoel het goed hoor

(als ik bij jou woonde dan had ik die krengen echt nog een keer zelf gemaakt, weet zeker dat je die lekker zou vinden)
quote:Daffodil schreef op 28 juni 2013 @ 23:39:

Ik kom net van het werk af. Ik trek een wijntje open.Jij zit toch in een andere tijdzone he als ik mij niet vergis of ben je weer terug naar hier?
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 juni 2013 @ 23:43:

Jij zit toch in een andere tijdzone he als ik mij niet vergis of ben je weer terug naar hier?Zat, inderdaad. Ik ben weer terug in Europa, sinds een klein jaar. Niet NL, maar het is hier net zo laat als bij jullie.
quote:thee schreef op 28 juni 2013 @ 23:39:

MV, denk datik al zeker 5 maanden geen bamischijf op heb. Toen kon ik al moeilijk lopen en nu met rollator.... dan is koud eer ik thuis ben.Ach Thee, ik weet van 'vroeger' nog waar je woont. Ik zou je met alle liefde een bamischijf komen brengen, maar die krijg ik ook niet warm over je drempel... Ik hoop zo dat het snel beter met je gaat, lieverd!
quote:Daffodil schreef op 28 juni 2013 @ 23:50:

[...]

Zat, inderdaad. Ik ben weer terug in Europa, sinds een klein jaar. Niet NL, maar het is hier net zo laat als bij jullie. Oh wat leuk, dat heb ik gemist. Dan wel laat klaar met werken. Zullen we toosten? Ik heb nog 4 min.
quote:potje_sambal schreef op 28 juni 2013 @ 23:44:

He Sambal. Heb sinds een tijdje Sambal Badjak ontdekt, heerlijk. (ken je niet dus even een open deur )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven