Genant...en nu?

30-06-2013 22:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik had vandaag een date met echt de allermooiste man ooit..(vind ik dan)

Dit was ondertussen wel al date nr zoveel..was hiervoor altijd erg gezellig en we gingen nu dan met elkaar naar bed..

Alles ging fantastisch tot opeens...ik was hiervoor een aantal dagen ongesteld geweest..nu al een hele dag niet meer...sinds gisterochtend zegmaar...

Maar opeens midden in komt een hele lading bloed en hij zat echt helemaal onder..daar dan:(..

Ik schaam me echt heel diep...en hij was er echt heel lief over...

Maar pfff zit er wel mee..
Nou ja, als jullie nog lang en gelukkig leven, heb je in ieder geval een leuke anekdote voor later.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Kan toch gebeuren? Niks vreemds aan hoor.

En hij had, als het goed is, toch een condoom om dus zo vies was hij niet.

En van een beetje ongesteldheids-bloed is nog nooit iemand dood gegaan.

Cheer up. Als het een blijvertje is zal hij nog wel meer meemaken wat niet echt lekker is
HIj reageerde toch goed? Ik denk dat je je niet zo druk hierover moet maken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb ik ook weleens gehad, shit happens..

En zal toch wel meevallen aangezien je het met condoom deed, toch?
27 mensen vinden dit leuk.
haha dat heb ik vroeger ook gehad. Echt verschrikkelijk!! Mijn date werd geloof ik niet goed en ik wist dus niet hoe snel ik daar weg moest komen haha. Ja nu kan ik er om lachen, maar toen echt niet!

Gelukkig was jouw date heel lief en wie weet volgen er nog veel leuke nieuwe dates.
Niet druk maken, als hij leuk is, doet hij hier niet moeilijk over. En idd, leuk verhaal voor later (voor jullie tweeën dan, lijkt me niet iets voor een kringverjaardag:p).
Niet mee zitten. Nergens voor nodig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja die condoom had die wel om ja..maar goed zn hand zat daarna ook onder en ik weet niet hoe t overal kwam..maar in mijn hoofd was t echt wel heeeel veel

Zn reactie was overigens kan toch gebeuren..is de natuur..maak je er niet druk om...

En hij zei ook nog tot de volgende x en met een afscheidszoen..

Detail...hij werkt binnen mijn bedrijf..dus moet m iedere dag onder ogen komen...daarom is collega daten misschien niet zo slim
Niet druk over maken. Een vriendin van mij is precies hetzelfde overkomen, en ze is nog steeds bij dezelfde man. Genant is het wel natuurlijk
jeetje, heb jij je eigen baarmoeder niet onder controle ofzo?
Ik hoop dat mijn zoon ook zo lief zou reageren.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Door klaarkomen of stoten van zijn piemel tegen jouw baarmoedermond kan nog wat bloed loskomen. Ik heb het ook weleens in het midden van mijn pilstrip trouwens.

Stomme vent die jou daarom zou dumpen hoor meid! Hij reageerde toch prima?
27 mensen vinden dit leuk.
Nou erm als ik al bijna 1,5 dag niet meer ongesteld ben ga ik er vanuit dat het over is..is me nog nooit gebeurd dat t opeens nog/weer kwam
Ken beuren meid. Beter dan diarree.
Hahah ja gelukkig reageerde die prima...

Maar ik was al zo zenuwachtig... En t is echt niet mn 1e x ofzo, maar soms als ik iemand echt heeeel erg leuk vind ben ik al zo zenuwachtig..en dit vond ik wel even moeilijk
Logisch. Niks aan de hand. Altijd leuk om aan te halen als je lang en breed samen woont. Mijn man was de eerste keer met een seconde of 50 klaar, ik plaag hem er nog mee.
quote:april88 schreef op 30 juni 2013 @ 22:53:

Nou erm als ik al bijna 1,5 dag niet meer ongesteld ben ga ik er vanuit dat het over is..is me nog nooit gebeurd dat t opeens nog/weer kwamdat zet ik, je hebt em niet onder controle. Beter africhten dus
Hahaha fijn om te horen dat je genante dingen kan meemaken of dingen die niet helemaal gaan zoals verwacht..en dat je dan niet gelijk alles verpest hebt..maar t leuke anekdotes opleverd
Je kan niks verpesten. Dit soort dingen heb je niet in de hand
quote:spagtelputz schreef op 30 juni 2013 @ 22:54:

Ken beuren meid. Beter dan diarree.

Dán mag je je schamen..

Nee serieus bij sex komen lichaamssappen vrij.. kan toch gebeuren? Het probleem is zo groot als je het zelf in je hoofd maakt. Hij reageerde relaxt, samen om lachen en hoppa op naar de volgende date
en ik denk dat alle vrouwen dit wel eens hebben meegemaakt. Ik wel in ieder geval
Toch ben ik wel blij dat ik morgen nog een dagje vrij heb...

Kan ik mn rode hoofd nog even verstoppen
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 juni 2013 @ 23:13:

en ik denk dat alle vrouwen dit wel eens hebben meegemaakt. Ik wel in ieder gevalGelukkig ben ik niet de enige...
en hij zijn rode hand...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven