ANTM
maandag 1 juli 2013 om 21:24
quote:steph schreef op 01 juli 2013 @ 21:22:
[...]
Nigel vind ik dunner geworden in het gezicht. Maar uiteraard blijft hij lekker. Geen beschuit of koffie wil ik hebben op bed....Ik word alleen maar beter van koffie, dus eerst het zwarte goud en dán... ooooohhh Nígel.... *ben nu officieel van de bank gegleden*
[...]
Nigel vind ik dunner geworden in het gezicht. Maar uiteraard blijft hij lekker. Geen beschuit of koffie wil ik hebben op bed....Ik word alleen maar beter van koffie, dus eerst het zwarte goud en dán... ooooohhh Nígel.... *ben nu officieel van de bank gegleden*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 1 juli 2013 om 21:25
maandag 1 juli 2013 om 21:27
dinsdag 2 juli 2013 om 14:33
Ik had het opgenomen en net even teruggekeken. Ik vind deze cycle echt heel leuk. Was er ooit online aan begonnen maar niet meer afgekeken.
Alexandria is en blijft een bitch. Menn wat heb ik een hekel aan haar.
Allyson vind ik nog steeds erg leuk, Laura een schatje en Lisa vond ik ook leuk.
Camille en Bianca nog steeds bitch, en die Bre vind zichzelf geloof ik ook heel wat.
Shannon vond ik in cycle 1 al schijnheilig en irritant, ook nog niets veranderd dus.
Beloofd weer heel wat deze cycle.
Alexandria is en blijft een bitch. Menn wat heb ik een hekel aan haar.
Allyson vind ik nog steeds erg leuk, Laura een schatje en Lisa vond ik ook leuk.
Camille en Bianca nog steeds bitch, en die Bre vind zichzelf geloof ik ook heel wat.
Shannon vond ik in cycle 1 al schijnheilig en irritant, ook nog niets veranderd dus.
Beloofd weer heel wat deze cycle.