Entertainment alle pijlers

ANTM

01-07-2013 20:29 392 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om half 9 op rtl5.

Dit seizoen is met oude deelnemers, die strijden om de prijs america next top model

wie kijkt mee?
ik moet nog een beetje wennen aan dat haar van Nigel, dus ik schort mijn mening nog even op
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:AnAppleADay schreef op 01 juli 2013 @ 21:18:

[...]

Ha! Een medestander voor kale Nigel?Yep, ik zit ook in jullie kamp. Inderdaad die cavia is afschuwelijk!
quote:steph schreef op 01 juli 2013 @ 21:22:

[...]

Nigel vind ik dunner geworden in het gezicht. Maar uiteraard blijft hij lekker. Geen beschuit of koffie wil ik hebben op bed....Ik word alleen maar beter van koffie, dus eerst het zwarte goud en dán... ooooohhh Nígel.... *ben nu officieel van de bank gegleden*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Jullie mogen Nigel hebben hoor.... daar mogen jullie een catfight om houden!
Een vriendin van mij whatsappt mij zojuist dat ze Nigel op Randy van Say yes to the dress vond lijken. Die laatste is ook een lieverd.
Alexandria mag er uit wat mij betreft....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Het boeit me niet enorm eigenlijk. Es zien hoe de VS Virgins zijn haha.
Ah mevrouw Plastic weer naar huis...
Jammer, maar het brengt het catfight gebeuren wel op een hoger plan nu A. blijft...
nee, ze mag door
quote:coolpack2 schreef op 01 juli 2013 @ 21:26:

Het boeit me niet enorm eigenlijk. Es zien hoe de VS Virgins zijn haha.Hetzelfde als hier neem ik aan.
ik ben naar de maagden!

quote:koreveen schreef op 01 juli 2013 @ 21:23:

[...]

Hahahaha, een beetje Leuk leuk leuk!
Ik had het opgenomen en net even teruggekeken. Ik vind deze cycle echt heel leuk. Was er ooit online aan begonnen maar niet meer afgekeken.

Alexandria is en blijft een bitch. Menn wat heb ik een hekel aan haar.

Allyson vind ik nog steeds erg leuk, Laura een schatje en Lisa vond ik ook leuk.

Camille en Bianca nog steeds bitch, en die Bre vind zichzelf geloof ik ook heel wat.

Shannon vond ik in cycle 1 al schijnheilig en irritant, ook nog niets veranderd dus.

Beloofd weer heel wat deze cycle.
Ik vind Alexandria zo'n botoxvoorhoofd hebben. Mijn favoriet is dat poppenmeisje (naam kwijt). De rest vind ik allemaal van die aanstellers. Tyra voorop overigens..
Ik ben absoluut voor Nigel ZONDER haar! YUM! Ik hoop dat Laura het haalt, die was zo leuk met haar foute kleding van oma Wanda Sue!

Kijkt er nog iemand?

Ik denk make-overs omdat ze allemaal een hoofddoekje dragen tijdens hun commentaar
Jaaaaa!
heeij koreveen,

lang niet gezien

Hoe is het met je?
Wat is er mis met mijn geheugen?

Ik herken meer dan de helft van die meiden niet!
Ik ken een paar meiden ook niet (en kijk het sinds cycle 3)
quote:betoverend schreef op 08 juli 2013 @ 20:35:

heeij koreveen,

lang niet gezien

Hoe is het met je?

Haaaaaiiii, ja, lekker. Blij dat ANTM weer begonnen is. Vond de maandag maar boring de laatste maanden.

Hoezzie met jou?
Met mij gaat prima.

Ik vind de trash op de tv weinig aan, dus ben ook blij dat ANTM begint, zelfs eerder dan gedacht. Ik dacht dat ze in september met een cycle van ANTM zouden uitzenden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven