suck it up shapewear
woensdag 3 juli 2013 om 20:50
Voor onder mijn trouwjurk zoek ik een alles-verzengdende, vrouw-ademen-doe-je-vannacht-maar-weer body (shapewear).
Ik kom vanalles tegen op internet, Spanx (duur!), Maidenform, Trinny & Susannah.
Ik heb zelf een shapewear-broekje van Action (vind ik niet fijn, rolt snel op), en een hemdje van de HEMA.
Ik zoek dus een body / slipdress, strapless.
Wij kan mij z’n favoriete merk / model adviseren?
(en nee, ik wil / doe geen torselet aan, ik vind ze vreselijk zitten)
Ik kom vanalles tegen op internet, Spanx (duur!), Maidenform, Trinny & Susannah.
Ik heb zelf een shapewear-broekje van Action (vind ik niet fijn, rolt snel op), en een hemdje van de HEMA.
Ik zoek dus een body / slipdress, strapless.
Wij kan mij z’n favoriete merk / model adviseren?
(en nee, ik wil / doe geen torselet aan, ik vind ze vreselijk zitten)
woensdag 3 juli 2013 om 21:10
Ik weet niet hoe ernstig het probleem is, maar waarom zou je jezelf op zo'n belangrijke dag als een rolmops in willen pakken? Is het niet veel belangrijker dat je je op je trouwdag comfortabel voelt i.p.v. ingebakerd? Ik besef me terwijl ik dit schrijf wel dat 'comfortabel' in die zin voor jou kan inhouden dat je er wat slanker uitziet
Ik heb zelf een hekel aan shapewear, dus ik heb verder geen tips, sorry! Kunnen ze je bij de winkel waar je je jurk heb gekocht niet verder helpen?
Ik heb zelf een hekel aan shapewear, dus ik heb verder geen tips, sorry! Kunnen ze je bij de winkel waar je je jurk heb gekocht niet verder helpen?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
woensdag 3 juli 2013 om 21:56
quote:LadyDarbanville schreef op 03 juli 2013 @ 21:46:
Triumph heeft heel erg goeie shapewear.
Ik heb de pure shaper body en de pure shaper onderjurk, ik kan ze aanraden. Ik heb ze in het zwart weet niet of ze ook in andere kleuren bestaan.Bedankt voor de tip, dan begin ik mijn zoektocht gewoon daar!
Triumph heeft heel erg goeie shapewear.
Ik heb de pure shaper body en de pure shaper onderjurk, ik kan ze aanraden. Ik heb ze in het zwart weet niet of ze ook in andere kleuren bestaan.Bedankt voor de tip, dan begin ik mijn zoektocht gewoon daar!
woensdag 3 juli 2013 om 22:16
http://m.vd.nl/dames/ling ... 4n_aid=6768&s2m_channel=6
Zoiets, in t wit.
Zoiets, in t wit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 4 juli 2013 om 07:35
Ik ben Maidenform fan. De taillevormer en de waistnipper vind ik superfijn, krijg je echt een mooie taille en platte buik van.
Dat zou ik doen als het model van je jurk uitlopend is.
Als het meer een kokermodel is kun je kijken naar een onderjurk of hoog broekje, zodat het allemaal wat gladder is, maar die hebben (bij mij althans) stukken minder effect op het platmaken.
Dat zou ik doen als het model van je jurk uitlopend is.
Als het meer een kokermodel is kun je kijken naar een onderjurk of hoog broekje, zodat het allemaal wat gladder is, maar die hebben (bij mij althans) stukken minder effect op het platmaken.