Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren

Mogguh.

Ik had tussendoor ergens nog wel gereageerd. Maar ik zie het niet meer. We zijn inderdaad veel op de boot en druk, druk druk. Vakantie hè. Dan heb je het drukker dan normaal.

En op mijn telefoon heb ik geen Viva app meer. Kan hem echt niet vinden op de Samsung. Krijg wel allerlei apps maar die van het forum niet. Terwijl het er wel moet zijn. Op de boot zitten we in zo'n uithoek van Nederland dat we geen verbinding met Internet hebben. Als we over een landtongetje kijken zien we België liggen. ;)

Mamzie lekker op Texel. Wanneer ga jij Coetje?

Eigenlijk best leuk een meet in Utrech. Moeten er wel meer gaan. In mijn uppie heb ik er niet zo'n zin in.

WV om gek van te worden hè, hoeveel post je van Bonprix krijgt. Krijg je de nieuwbrief niet meer via mail. Sturen ze je om de twee weken hetzelfde boekje toe. Zonde van het papier. Zou verboden moeten worden. ;)

Vandaag maar eens een dagje thuiswerk. Het ziet er niet uit hier. En ons afwasmasjien is kaduuk, dus ik moet handwassen. Blugh.

We moeten een nieuwe. Maar hebben net een andere auto dus het moet even wachten. De Peugeot en Clieo zijn allebei weg. Mooie opruiming hier op de oprit.

Nu gauw even de slaapkamer uitmesten en de lakens en hoezen enzo in het wasmachientje doen. Kan het er met een beetje geluk vanavond weer op.
Mogguh maiskes!

Wat leuk om jullie hier weer eens te zien. Ik ging me al eenzaam voelen.

Klinkt als heerlijk genieten op de boot Zoeb! Geniet er van, nu zeker met het lekkere weer de komende dagen. Wel balen van je kapotte wasmasjien.

Vanmiddag ga ik de woonkamer onder handen nemen. Met een sopje rond even alles ontstoffen. Verder is het redelijk aan kant maar het is ook wel weer eens fijn als het dan ook nog schoon is.
Oh en werk ze vandaag Coetje. Heb je nog genoeg te doen, of is het juist drukker in de zomerperiode?
Het is razend druk op mijn werk,iedereen wil bootjes huren.Gaat de tijd wel lekker snel.

Ik kom vanavond nog wel even kletsen,als ik met Middelste naar de stad ben geweest
De woonkamer/studeerkamer/hal is klaar.

Nu kan/mag ik weer met een theetje effe lekker niksdoen.

Vanavond heb ik nog wel toneelrepetitie.

Leuk dat je het lekker druk hebt Coetje. Ik vind dat ook altijd veel fijner werken
Mogguh.

Fijn dat je het druk hebt Coetje. Gezellig werk lijkt me dat.

Echt zomers.

Ben je klaar met poetsen Gold? Ik heb gisteravond even als een tornado van alles gedaan.

En het is de afwasmachine die kapot is. Wasmachine hebben we net een nieuwe. En je kunt beter met de hand afwassen dan wassen hoor. Hoewel ik daar ook een gruwelijke hekel aan heb, maar ik heb een afwasser ingehuurd. (Jan heeft vakantie)

Sam komt zo. Vandaag even genieten van geklieder met water en zand.
Mogguh...

Waar is dat mooie weer nou wat voorspeld was?

Er is hier geen zon te zien

Oh sorry Zoeb, dan had ik niet goed gelezen. Ik moet er niet aan denken, de afwas met de hand te moeten doen. Wel lekker voor jou dat je een afwasser tot je beschikking hebt. Veel plezier vandaag met de kleinkinderen, oma!

En ik heb gisterennamiddag niks meer gedaan, behalve koken Vandaag doe ik alle wc's en ik moet natuurlijk stofzuigen, maar dat is het dan wel.

Als het goed is komt onze nieuwe vriezer vandaag.
Hallo bezemmeisjes, hier ben ik weer! We waren even een paar dagen naar de zon maar nu weer terug en... nu schijnt hier ook de zon, lekker!! Heb net even wat op de BH gezet, nog geen foto's maar die komen nog, beloofd!

Vandaag maar weer eens een beetje gebezemd:

- kattenbak uitgesopt (moet ik toch eens wat vaker doen

- 3 eenpansgerechte gekookt en in porties in de vriezer

- verjaardagskado's gekocht voor 2 jarigen dit weekend

- lampje van mn auto laten fixen bij de garage (kon er zelf niet bij)

Tussendoor af en toe even op balkon in de zon, best een lekker dagje zo.

Ga zo eens even teruglezen en op jullie reageren hoor.
Haai.

Lekker Gelfje dat je wat zon hebt meegenomen naar hier. :-)

De omadag was weer druk maar leuk. Daarna zijn de kinderen komen BBQen, dus het was gezellig druk tot in de late uurtjes.

Nu als gesmeerde bliksem naar de winkel.

doeidoei.
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben Gelfje! Het weer was idd niet je-van-het, maar bij ons was het zo ongeveer net als vandaag en vielen de mussen dood van het dak en dat was echt niet ideaal hoor.

Ja het is echt bbq-tijd en dat was te merken vanochtend. De stokbroden vlogen de deur uit.

Ik heb weer een ochtend gewerkt, het was weer even heel leuk (en bijzonder zo met mijn dochter er bij). Volgende week ga ik weer.

Er was een pakketje bij de post vandaag. Mamzie, heel hartelijk bedankt! Hij is echt heel erg leuk!

Wij gaan vanavond uit eten (een tafeltje buiten op terras gereserveerd) want Goldman is jarig. Hij wordt 45, het piepkuukn.
Gefeliciteerd.

Hier ga ik vanavond oppaskat even verlaten om morgen op een rommelmarkt te staan. Moet de rommel vanavond nog strategisch inpakken en niet mijn wisselgeld vergeten (en zonnepet even terug vinden).

Als ik de kraamkosten terugverdien is het mooi zat.
Moggu..

Gold,nog gefeliciteerd met je piepkuukn

Watervrouw,succes vandaag met de verkoop!

Gelf,leuk om weer wat van je te horen!

Wij gaan vandaag naar vrienden,die hebben een stukje bos met zwembad,kinderen vermaken zich daar prima,kunnen wij even bijkletsen.

Gister heel de benedenverdieping gestoft,gezogen en gedweild en de was bijgewerkt.Strijken doe ik morgenochtend wel
Heb de kraamhuur terugverdiend, 1 verhuisdoos spullen kwijt. Bezoekers waren nogal van het afdingen, maar weg=weg. (schoenen voor 2,50, naja doe dan maar 1 euro en ze waren haar nog te groot ook tja). Toevallig een JJverzamelaar getroffen gelijk aan het begin, maar mijn aanbod was wat beperkt

Loop nu met blote benen rond, oppaskat schijnt te snappen dat hij niet op schoot kan.
Vervoer was wat gepuzzel trouwens: band van steekwagen was leeg. (ik denk niet lek) Iemand toevallig ervaring met steekwagenband oppompen/plakken/vervangen? Als het goed is heb ik via hoeeheetdiezaakookalweer wel een fietspomp die ook op andere types ventielen past.. (en ja weet zelfs waar dat ding ligt).

(zal nog tot minstens dinsdag SOGgen: steekwagenontwijkendgedrag)
Moggu..

WV,ik zal vriend straks vragen of je die banden kunt plakken.

Fijn dat je je kraamhuur iig hebt terugverdient.

Gister een superdag gehad,eerst bij schoonouders wezen zwemmen en daarna naar vrienden,heerlijk in het bos gezeten terwijl kinderen in het zwembad waren.Bijna jammer dat ik vandaag weer moet werken.
Ja, dan is vakantie beter he? Alhoewel... Hier is mijn vakantie nu echtbegonnen en mag ik de keuken poetsen.... Jippie

De kinderen zijn bij opa en oma, dat is wel fijn. Zoonlief stuurt regelmatig berichtjes via zijn ipod, ik spreek hem bijna nog meer dan normaal

Gelf, ben benieuwd naar een foto!

Grappig Gold, samen werken met je dochter. Hier get. Weekend ook bbq, lekker hoor

Wv, ik heb te weinig verstand van steekkarren om er iets van te zeggen. Anders even langs de fietsenmaker?

Zo, ik ga de keuken afmaken. En dan straks spullen afgeven bij de Emmaus en nieuwe voorraadpotten kopen in de stad!

Fijne dag
Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Vandaag weer werken, was wel even omschakelen zeg... maar ja, hoort erbij he?

Gold, met dit soort dagen moet ik altijd aan jou denken, lijkt me zo heerlijk dat je gewoon kunt zwemmen in je eigen achtertuin. Da's nog eens leuk thuissporten Of is het een beetje net als met een gewoon bad, wel lekker maar je gebruikt maar zelden?

Fus, vind het zo leuk dat jij er ook weer bent!!

Coe, bij jou nog steeds druk zeker met de bootjes verhuur?

Ik doe vandaag niks bezemigs, veel te warm hier in huis.. ik ga gewoon nog even in vakantie-modus, met koffie op t balkon
Hallo maiskes.

Leuk dat je je kraamhuur er weer uit had WV, maar het je er ook nog wat aan over gehouden?

Fuss, ben je nog geslaagd voor voorraadpotten? Ik heb laatst hele leuke bij Action gekocht.

Vorige week heb ik ook de keuken gesopt, heel erg bevredigend werk vond ik

Coetje, je foto's zagen er ook heel gezellig uit op FB. Je kon er vandaag wel weer even tegen na zo'n relaxed weekend?

Gelf, ik zwem zelf bijna nooit, het water is mij nét iets te koud. Maar de kinderen en Goldman nemen regelmatig een duik.

Ik zit wel heel vaak in bad, dat is ook iets fijner voor mijn spieren en gewrichten.

Vanochtend heb ik nog wat in huis gedaan maar vanmiddag heb ik mezelf lekker in de schaduw met een boekje op een ligbed genesteld.

En Gelf, wat voor eenpansgerechten heb je allemaal gemaakt? Ik hou van eenpansgerechten!
Deze heb ik gehaald: http://www.dille-kamille. ... pot-vierkant-inhoud-3-1-l

Ben er helemaal blij mee, meteen lekkere verse cruesli gekocht

Nu lekker slapen!
Mogguh.

Leuke pot Fus. Ik heb een plank met allemaal van die potten met alles erin wat normaal in de kastjes staat en dat je anders nooit kan vinden. ;) Ik heb ze bij de Boerenbond gehaald. Heb ik tenminste altijd dezelfde als ik erbij moet hebben.

WV fijn dat je goed hebt verkocht. Maar wat is JJ?? Kan er niet opkomen.

Is een band van een steekwagentje plakken niet net zoiets als een fietsband?

Gold leuk om zo af en toe eens met je dochter te werken.

Moest lachen om je " Piepkuuk". Zo heet onze carnavalsvereniging. Alsnog proficiat. Beetje laat.

Coetje heb je geen last van steekvliegen als je zwemt in het bos? Dat herinner ik me nog toen we veel met de kinderen naar een ven gingen. Ik werd altijd lek gestoken.

Jullie klinken allemaal lekker zomers en gezellig.

Genieten met dit weer.

Hoewel Gelfje moet weer beginnen. Ik heb medelijden met je.

(Oei dat klikt eigenlijk best wel gemeen). Niet bedoel zo hoor.

Wij zijn veel op de boot geweest. Nou ja dat hebben jullie op FB gezien. ;) Dus ik ben hier weinig.

Nu even snel als een tierelier door het huis. Ja Fus ik moet ook nodig weer eens wat doen.
Leuke potten Fuss!

Ik heb gezien dat jullie genoten hebben Zoeb. Was het water niet heel erg koud?

Ik heb vanmorgen al een rondje onkruidtrekken en overhemdenstrijk achter de rug. Verder weinig puf dus ik denk dat het net zo'n dag als gisteren wordt: op het ligbed in de schaduw.
JJ = Jan Jans en de kinderen; had een zooitje mee naar de bezemmeet en nog maar eentje mee naar de kraam.

Heb niet meer geteld nadat ik de kraamhuur eruit had, paar euro eroverheen misschien.. ondanks kopen van een verjaardagskado.

Heb band van steekwagen nog niet nader bestudeerd, weet niet of je de binnenband makkelijk uit de buitenband krijgt (of dat er geen binnenband is?). Donderdag misschien tijd om er verder naar te kijken/het mee te nemen naar fietsenmaker.
Mogguh...

Ik was al vroeg op om de auto naar de garage te brengen. Eigenlijk wil ik nog wel even terug naar bed...

WV ik heb totaal geen verstand van steekkarretjes, sorry.

Lekker hè maisjes, zomer?
Mogguh.

Ja die zomer is echt heerlijk.

Vandaag even geen boot, maar thuis een en ander regelen, opruimen en wassen. Moet ook gebeuren hè.

Aha nu weet ik wat JJ is. Haha.

Was er al diep over na aan het denken.

Geniet van het fantastische mooie weer.

Het blijft nog even. Gelukkig.
Binnenkort ben ik geen Toos meer

Zo schieten mijn bezemprojectjes minder op maar ja.. elk nadeel heb zijn voordeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven