Werk & Studie alle pijlers

Indentificate

04-07-2013 22:22 73 berichten
Hoi,

Ik plaats hier maar even een vraag.. Ik werk voor een uitzendbureau en nu hebben hun bedacht om onze huidige kloksleutels te vervangen door in klokken met je vingerafdruk. Mag dit zomaar? Ik vind het persoonlijk nogal ver gaan, ook qua privacy. Ze kunnen elk moment mijn inkloktijden bekijken maar het lijkt erop dat ze steeds meer van de uitzendkrachten willen hebben. Kan ik dit weigeren zonder dat ik op straat kom te staan?
Alle reacties Link kopieren
I don't see the problem?
Dit gebeurd toch al heel veel in grotere bedrijven
Je klokte toch al? Alleen nu niet met sleutels, maar met vingerafdruk? Zodat een ander niet (meer) voor je in kan klokken. Lijkt me geen probleem eerlijk gezegd...
Wat is er mis met identificeren?

Daarbij ken ik jouw indentificate niet als woord
Je bent zelf een theepot
Identificatie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 juli 2013 @ 22:36:

Identificatie.

Zeg ik

Moeilijke Nederlandse woorden worden in het Enges er niet makkelijker op
Je bent zelf een theepot
Er is geen verschil tussen de kloksleutel en de vingerindentificatie. Ik vind het hele uitzendbureau gewoon heel slecht. Ze betalen vaak te weinig, vrij vragen is een hel. Ze kijken alleen naar hun eigen gemaakte planning ipv de kloktijden. Plus dat ik dat hele bedrijf ook niet vertrouw dus ik heb er weinig zin in om letterlijk alles maar te geven. (ik heb niks te verbergen ofzo maar ik vibd dit net een stap te ver gaan voor een klein bedrijf)
'Ik werk voor een uitzendbureau en nu hebben hun bedacht om onze huidige kloksleutels te vervangen door in klokken met je vingerafdruk'.

Hun hebben bedacht? Serieus?
Super dat jullie zo goed mijn dialect kunnen aanwijzen! Top! Maar kan het nu even over het topic gaan?
Als het zo'n slechte werkgever is zoek je toch ander werk....?
27 mensen vinden dit leuk.
Ah! Heet dat dialect tegenwoordig? Weer wat geleerd.
Dus dat klokken boeit niet, je bent je werk gewoon zat? Tijd om bij andere UZB's te gaan kijken voor werk!
quote:Cacciatore schreef op 04 juli 2013 @ 22:51:

Ah! Heet dat dialect tegenwoordig? Weer wat geleerd.Dialect is een ander woord voor spreektaal denk ik
Ik zou er niet om staan te springen om mijn vingerafdruk te laten opslaan door mijn werkgever. Lijkt me ook totaal onnodig.
quote:suus_90 schreef op 04 juli 2013 @ 22:47:

Super dat jullie zo goed mijn dialect kunnen aanwijzen! Top! Maar kan het nu even over het topic gaan?Maar vertel dan even wat indentificate is want mijn woordenboek kent dit niet.
Je bent zelf een theepot
Dialect? Is dat het nieuwe 'sorry ik forum mobiel'?
quote:gelderka schreef op 04 juli 2013 @ 22:34:

Maar... ze kunnen nu ook op elk moment je kloktijden bekijken.

Wat kunnen ze met vingerafdrukken dat ze niet met jouw kloksleutel kunnen?

Leg eens uit wat het verschil is?Nou, voor als er een moord is begaan, of kijk ik teveel NCIS ?
Je bent zelf een theepot
Dankje boekenlegger0! Eindelijk iemand die mij snapt en het ook daadwerkelijk over het topic heeft

Voor de anderen, ik heb eerst via 2 andere uitzendbureaus gewerkt bij het huidige bedrijf. Het huidige uitzendbureau is verschrikkelijk! Het werk binnen het bedrijf is juist hartstikke leuk
Het gaat dus om het indentificeren door middel van een scan
Aha, je wil alleen maar reacties die in je straatje passen?

Komt ie:

Ik vin ut ook belachelijk dat zu overgaan op vingerafdrukken! Kut uitzendbureau! Laat ze de t*** krijge!

Beter?
En ja, mijn Nederlands is gewoon slecht. Alvast excuses voor jullie ongemak
Als er een moord is gepleegd en jouw vingerafdrukken zitten niet op het wapen of om de hals van het slachtoffer, is er toch niks aan de hand?
quote:suus_90 schreef op 04 juli 2013 @ 23:01:

En ja, mijn Nederlands is gewoon slecht. Alvast excuses voor jullie ongemak

Je Engels ook dus

Want was is nu indentificate ???
Je bent zelf een theepot
quote:Louba schreef op 04 juli 2013 @ 23:01:

Aha, je wil alleen maar reacties die in je straatje passen?

Komt ie:

Ik vin ut ook belachelijk dat zu overgaan op vingerafdrukken! Kut uitzendbureau! Laat ze de t*** krijge!

Beter?Ghehehe, wellicht is dit meer haar 'dialect"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven