Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal

Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.

Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
Lady V. ik zit nog steeds in level 311.

Ga hetzelfde doen als jij, onder de ctrlV die tekst. Dag 687302 ofzo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juli 2013 @ 05:57:

Ik zit nog steeds in 105.

Bovenstaande tekst zal ik onder mijn Ctrl-V zetten, zodat ik jullie de komende weken lekker gemakkelijk op de hoogte kan houden.Lol!
Level 215 is ook enorm leuk trouwens....not! Moet weer onmogelijke dingen combineren met heel veel gelatine ertussen. Dussssss.......
IK HEB LEVEL 97 GEHAALD!!!! Zeuren helpt echt Ik was net aan het zeuren tegen vriendin en pardoes haal ik het level in de eerste poging na het zeuren. Je wilt niet weten hoe blij ik ben. Tranen van geluk.
Nou ja, wat is dit voor wondertopic! Ik haal het level nu opeens! 215 in thet pocket!!! En nu wachten op tickets voor volgende episode. Eerst maar eens mijn haar uitspoelen. Verf zit er lang genoeg in. Als het groen is geef ik CC de schuld ;)
quote:elastiekje__ schreef op 05 juli 2013 @ 10:10:

IK HEB LEVEL 97 GEHAALD!!!! Zeuren helpt echt Ik was net aan het zeuren tegen vriendin en pardoes haal ik het level in de eerste poging na het zeuren. Je wilt niet weten hoe blij ik ben. Tranen van geluk.Woehoe topper!
Je hebt van die levels waarbij je binnen een halve minuut een leven kunt verspelen.

En dat dan in no time 5x achter elkaar.

In zo'n level zit ik nu.

Stom spel!
quote:Rifkaa schreef op 05 juli 2013 @ 10:40:

Je hebt van die levels waarbij je binnen een halve minuut een leven kunt verspelen.

En dat dan in no time 5x achter elkaar.

In zo'n level zit ik nu.

Stom spel!

Hé, in zo'n level zit ik ook! Meteen aan het begin krijg ik twee opgesloten bommen, en die krijg ik dan niet op tijd weg en dan is het dus inderdaad binnen tien zetten gebeurd. Wat een feest, wat een feest.

*valt Elastiekje en Franknii huilend in de armen, wat een dag, wat een dag*
En we tobben voort......

@Solomio; je kunt weer jezelf zijn.

quote:Tering kriebel, ik krijg het schompes van level 213..... quote:Ik wil niet meeheeer quote:dus ik vrees ook hier weer langdurig geëmmer ;-(quote:213 is echt een kutlevel!quote:Het wordt alleen maar rotter quote:Heb ik ein-de-lijk (per ongeluk) 134 gehaald, is 135 nog een veel kutter level! Wie verzint die opdrachten? 6 verpakte snoepjes verzamelen, doe normaal!quote:Hier ook steeds 2, 3, of 4 jelly's over op 213 quote:geloof niet dat ik die ronddraaiende dingen leuk vind, chocolade is erg, drop is ook erg, bommen zijn stom maar deze rare dingen ???quote:213 is echt een kutlevel ja. Ik zit in een level waarvan ik niet weet hoe ik em moet spelen.quote:Level 215 is ook enorm leuk trouwens....not!quote:In zo'n level zit ik nu.

Stom spel!
* Sust Lady Voldemort: Komt wel goed schatje*
Ik vind het nog aardig mild deze keer Lotte
Dat viel mij ook al op, elastiekje
quote:elastiekje__ schreef op 05 juli 2013 @ 10:50:

Ik vind het nog aardig mild deze keer Lotte Ik heb maar niet opgeschreven wat ik werkelijk dacht in plaats van "stom spel".
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juli 2013 @ 10:47:

[...]

Hé, in zo'n level zit ik ook! Meteen aan het begin krijg ik twee opgesloten bommen, en die krijg ik dan niet op tijd weg en dan is het dus inderdaad binnen tien zetten gebeurd. Wat een feest, wat een feest.

Volgens mij zitten we in hetzelfde level te genieten.

Het erge is dat ik net eindelijk die eerste 2 bommen had uitgeschakeld en ook alle gelatine had weggespeeld. Was al in juichstemming en toen ontplofte in de allerlaatste zet ergens anders weer zo'n ##$$%%^^&&*(bom. Aaaargh!
Ik vind het zo leuk om hier te lezen ! Al ben ik ver, ik weet al die vreselijke levels nog. Mijn top 3: de 19 botsende zakjes, de verborgen gelatine waar je geen idee had waar ze zaten en de ondoordringbare met bommenmachines links en rechts. En ik heb een keer een level gehad ... ik keek er naar, huh, wat moet ik hier doen ? Ik doe wat, het hele veld ontploft en ik had hem, met 1 zet.
quote:, de verborgen gelatine waar je geen idee had waar ze zatenBibbis, bedoel je 285? Met die drie blokken onderin, losstaand van het speelveld? Ik krijg het niet voor elkaar en ben onderhand echt woest op die stomme vissen die niet eens naar die blokjes omkijken. Volgens mij doe ik echt iets verkeerd. Tips welkom....
quote:Rifkaa schreef op 05 juli 2013 @ 11:21:

[...]

Volgens mij zitten we in hetzelfde level te genieten.

Het erge is dat ik net eindelijk die eerste 2 bommen had uitgeschakeld en ook alle gelatine had weggespeeld. Was al in juichstemming en toen ontplofte in de allerlaatste zet ergens anders weer zo'n ##$$%%^^&&*(bom. Aaaargh! Mazzelkont. Ik was net al zo trots als een hond met drie lullen dat ik überhaupt één bom had weten te ontmantelen voor de boel ontplofte.
quote:charp schreef op 05 juli 2013 @ 11:57:

Bibbis, bedoel je 285? Met die drie blokken onderin, losstaand van het speelveld? Ik krijg het niet voor elkaar en ben onderhand echt woest op die stomme vissen die niet eens naar die blokjes omkijken. Volgens mij doe ik echt iets verkeerd. Tips welkom....Deze is niet te begrijpen. Als je 'm haalt is dat puur geluk, niets meer en niets minder. Ik weet nog dat ik me op zat te laden voor weer een scheldkanonnade, toen ik tot mijn verbijstering zag dat ik 'm had gehaald. Hoe? Nog altijd geen flauw benul.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juli 2013 @ 12:02:

[...]

Mazzelkont. Ik was net al zo trots als een hond met drie lullen dat ik überhaupt één bom had weten te ontmantelen voor de boel ontplofte.Troost je, in dat stadium ben ik inmiddels ook weer terug.
quote:Bibbis schreef op 05 juli 2013 @ 11:31:

En ik heb een keer een level gehad ... ik keek er naar, huh, wat moet ik hier doen ? Ik doe wat, het hele veld ontploft en ik had hem, met 1 zet.
quote:Lotte35 schreef op 05 juli 2013 @ 12:06:

[...]

Deze is niet te begrijpen. Als je 'm haalt is dat puur geluk, niets meer en niets minder. Ik weet nog dat ik me op zat te laden voor weer een scheldkanonnade, toen ik tot mijn verbijstering zag dat ik 'm had gehaald. Hoe? Nog altijd geen flauw benul.

Gek is dat hè. Ik had dat bij 134, moet je 45.000 halen in 90 seconden. 100 keer gespeeld, maar ik kwam nog niet eens aan de 30.000, en opeens echt zonder dat ik doorhad wat er precies gebeurde, haalde ik hem met 93.000 en drie sterren

Zit nu vast in 140 (order van 3 x 99) en ik ga ervanuit dat dat net zo'n level wordt, die ik ineens per ongeluk haal.
quote:Lotte35 schreef op 05 juli 2013 @ 10:48:

En we tobben voort......

@Solomio; je kunt weer jezelf zijn.

Pfieuw, ik heb het volgehouden, maar vraag niet ten koste van wat.

Nog steeds 213 en 140 (op zoons account), niks veranderd dus.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
ÉÉN zet te weinig!!!!!

Tip voor 285, probeer hem op je laptop, daar is hij makkelijker
Ikzit al weken bij lvl65 vast!! Iemand tips

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven