Entertainment alle pijlers

X-factor 2013: the liveshows!

07-06-2013 18:43 1237 berichten
Alle reacties Link kopieren
het vorige topic puilt uit zijn voegjes, dus nu maar een nieuwe geopend!

tot vanavond!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vond er geen reet aan.
quote:Pippin schreef op 05 juli 2013 @ 22:05:

Cool; Hij kijkt als een verschrikt hert in koplampenEn alsof hij moet poepen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hahaha Pip, fijne stagiaire ja. Heul orizjineel.

En ja, daar lijkt het voor mij ook op.
Als Haris een sixpack voor elkaar weet te trainen kan hij ook nog als Calvin Klein model aan de slag.

Kam dat haar maar eens nat achterover en dan in alleen een slip.
Pfffff en zucht
Ik vind het ook een heel mooi liedje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pippin schreef op 05 juli 2013 @ 22:05:

Die lichtshow... alsof De STagiair weer bezig is met een van de lumineuze ideetjes.. 'Zeg, zou het nou niet gewéldig zijn dat we, elke keer als hij 'fire' zingt een paar vlammetjes de lucht in sturen? zo origineel!'

Oeh vlammetjes die heb ik nog in de diepvries liggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tjeezus Gordon is een dramaqueen maar Alie kan er ook wat van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat is Ali. raar aan het doen.
quote:Eleonora schreef op 05 juli 2013 @ 22:07:

Als Haris een sixpack voor elkaar weet te trainen kan hij ook nog als Calvin Klein model aan de slag.

Kam dat haar maar eens nat achterover en dan in alleen een slip.Ja!
quote:charlottew88 schreef op 05 juli 2013 @ 22:07:

[...]

Oeh vlammetjes die heb ik nog in de diepvries liggen.
I am surrounded by morons
Weer een reclame omdat zo'n stagiare raar doet met de knoppen.
Hahahaha, even de studio ontruimen mensuh.... Krijg je met bezuinigingen op BHV.

Haris zou inderdaad vast een goed CV-model zijn :-D

Kam dat haar maar eens nat achterover en dan in alleen een slip.Héérlijk!
I am surrounded by morons

Kam dat haar maar eens nat achterover en dan in alleen een slip.En bedankt, weer een Tena Lady doorweekt hier

Kam dat haar maar eens nat achterover en dan in alleen een slip.Wel sok(-ken) erin a la David Beckham.

Kam dat haar maar eens nat achterover en dan in alleen een slip.Of naakt samen met Dan Karaty in een blootblad. Nou niet met elkaar op 1 foto maar allebei in hetzelfde blootblad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ga het voorstellen bij RTL.

Dat van Haris in een slip met een natte scheiding.
quote:charlottew88 schreef op 05 juli 2013 @ 22:10:

[...]

Of naakt samen met Dan Karaty in een blootblad. Nou niet met elkaar op 1 foto maar allebei in hetzelfde blootblad.Samen op 1 foto is wel weer handiger voor de focus
quote:PinaColada schreef op 05 juli 2013 @ 22:10:

[...]

En bedankt, weer een Tena Lady doorweekt hier

Ik heb gewoon een Pamper in mijn Sloggi.

Anders is de boel niet droog te houden met al dat drupvocht.
quote:PinaColada schreef op 05 juli 2013 @ 22:11:

[...]

Samen op 1 foto is wel weer handiger voor de focus Ja daar heb je een punt en dan de foto op posterformaat.
quote:charlottew88 schreef op 05 juli 2013 @ 22:14:

[...]

Ja daar heb je een punt en dan de foto op posterformaat.Geniet er maar van, je moet dan voor Haris wel de Hitkrant kopen. Die doen Dan er nooit in (te oud voor de doelgroep).
quote:steph schreef op 05 juli 2013 @ 22:17:

[...]

Geniet er maar van, je moet dan voor Haris wel de Hitkrant kopen. Die doen Dan er nooit in (te oud voor de doelgroep).
Pffffff
Oef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven