Werk & Studie alle pijlers

29 jaar en voltijd studeren.

06-07-2013 21:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik heb mijn 26e tot 29e ook nog weer fulltime gestudeerd! Kan prima hoor. Je kunt je hele leven nog werken :-)
Welke opleiding heb je gedaan beer29 ?
hier ook 25-29 HBO opleiding...vond het wel jammer dat ik verreweg de oudste van de klas was...dus weinig aansluiting...uiteindelijk wel een papiertje gehaald
'ik wilt' rechten studeren? Misschien toch beter eerst een studie Nederlands? Correcte beheersing van de Nederlandse taal lijkt mij onontbeerlijk bij een studie rechten....
Hier ook met eind twintig begonnen met een voltijd studie. Wat mamavanbram zegt, over het leeftijdverschil, ervaar ik ook. Maar echt vervelend vind ik het niet. Als ik het allemaal zo aanhoor ben ik blij dat ik me om bepaalde dingen niet meer druk maak.
mamvanbram, beer29 en apestaartje30 heel erg bedankt voor jullie reactie
WO of HBO?
Interesse vraagje: van welk (soort) inkomen leef je en kun je alles betalen?

Ik ben 30 en begin binnenkort met een deeltijd hbo opleiding. Ik zou wel minder willen werken, maar dan kan ik m'n hypotheek niet meer betalen, dus 40 uur werken blijft noodzakelijk!
Er zijn zat mensen die later beginnen, dus gewoon doen!

Je hebt recht op studiefinanciering als je voor je 30ste begint.

En dat gaat dan na je 30ste gewoon door.

Succes!
Zou er niet aan moeten denken.

Ben 29 jr en was 21 jr toen ik hbo opleiding had afgerond. Ben wel gehecht aan het leventje nu.

Maar er zullen er genoeg zijn van onze leeftijd die wel weer voltijdstudie gaan doen.

Succes!
Kan je niet deeltijd? Bij de voltijd zitten veel net van het VWO af jongeren. Ikzelf zou daar op mijn 29ste geen zin in hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven