Horrordag
zondag 7 juli 2013 om 12:30
Ik vind dat je ten allen tijde mag zeuren over het weer. De mensen die het niet met jouw zienswijze eens zijn in een ruzietoon persoonlijk verantwoordelijk stellen voor jouw 'ellende' vind ik echter niet nodig. Hoewel ik er ook wel om kan lachen, maar ik heb dan ook een ziek gevoel voor humor zeggen ze.
zondag 7 juli 2013 om 12:31
quote:Marels schreef op zondag 07 juli 2013 12:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="luni in "Horrordag"" class="messagelink">luni schreef op 07 juli 2013 @ 12:24</a>:</b>
Haal je die neusspray bij de apotheek in België Marels? Vriend heeft ook erg last en niets schijnt te helpen, hij rijdt nogal graag motor en doet aan wielrennen dus hij komt vaak met roodomrande ogen terug. We gaan af en toe inkopen doen in België dus dan zouden we het eens kunnen halen.</div></blockquote>
Yup
Geldt ook voor jou; ik wil er best eentje halen. Moet dinsdag dus toch naar de apotheek
Kom er langs op weg naar huis van mijn werk.
Mijn mailadres staat in dit topic, dus als het moet, roep maar. Wat aardig, Ik mail je zo!
Haal je die neusspray bij de apotheek in België Marels? Vriend heeft ook erg last en niets schijnt te helpen, hij rijdt nogal graag motor en doet aan wielrennen dus hij komt vaak met roodomrande ogen terug. We gaan af en toe inkopen doen in België dus dan zouden we het eens kunnen halen.</div></blockquote>
Yup
Geldt ook voor jou; ik wil er best eentje halen. Moet dinsdag dus toch naar de apotheek
Kom er langs op weg naar huis van mijn werk.
Mijn mailadres staat in dit topic, dus als het moet, roep maar. Wat aardig, Ik mail je zo!
quote:SpringDing schreef op 07 juli 2013 @ 12:22:
Trouwens TO & Daantje, ga eens verhalen opzoeken van mensen die het erger hebben dan jullie, helpt misschien om te relativeren.
Pcies. Denk eens aan de kindertjes in Afrika. Die moeten elke dag 20 kilometer lopen met een kruik op hun hoofd om water te halen. En dan is het er nog snikheet ook .
Trouwens TO & Daantje, ga eens verhalen opzoeken van mensen die het erger hebben dan jullie, helpt misschien om te relativeren.
Pcies. Denk eens aan de kindertjes in Afrika. Die moeten elke dag 20 kilometer lopen met een kruik op hun hoofd om water te halen. En dan is het er nog snikheet ook .
quote:Ikbenanoniem schreef op 07 juli 2013 @ 11:57:
Het is trouwens in de schaduw nu gehoorlijk fris. Wij hebben op dit moment geen zon en ik vernikkelde in mijn jurk. Nu heb ik weer een broek en vest aan en warm mijn voeten op in zo'n electrische voetenzak.
Ik heb net ook een tijdje in de schaduw gezeten, brrrrrr
Dus hup TO en Daantje naar buiten de schaduw in
Het is trouwens in de schaduw nu gehoorlijk fris. Wij hebben op dit moment geen zon en ik vernikkelde in mijn jurk. Nu heb ik weer een broek en vest aan en warm mijn voeten op in zo'n electrische voetenzak.
Ik heb net ook een tijdje in de schaduw gezeten, brrrrrr
Dus hup TO en Daantje naar buiten de schaduw in
zondag 7 juli 2013 om 12:34
Net druk bezig geweest in onze volkstuin. De Horror, wat heet
Even bijkomen van de hitte en wat eten en dan naar de pub. Buiten met een drankje, in de volle zon.
Ook al kan ik veeeeeeel beter tegen kouder weer, seizoenen zijn gewoon mooi. Alle seizoenen.
Mensen moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben.
Even bijkomen van de hitte en wat eten en dan naar de pub. Buiten met een drankje, in de volle zon.
Ook al kan ik veeeeeeel beter tegen kouder weer, seizoenen zijn gewoon mooi. Alle seizoenen.
Mensen moeten gewoon altijd wat te zeuren hebben.
zondag 7 juli 2013 om 12:39
Gezien een redelijk recent topic van TO waarin ze een collega ("van een vriend" werd het later) een enorme aanstelster vond omdat ze ziekgemeld thuis bleef met zoiets enorm futiels als een borstontsteking, daar kon je toch zeker best mee werken, en zich later erover bescheurde dat de desbetreffende collega werd ontslagen "wegens te vaak ziek", ben ik van mening dat ze haar man maar een schop onder zijn kont moet geven. Beetje zitten aanstellen omdat ie het benauwd heeft zeg.
zondag 7 juli 2013 om 12:43
quote:Daantje1970 schreef op 07 juli 2013 @ 09:52:
[...]
Ik 'zeik' alleen over het weer als het warmer dan 22 graden is, want net als de man van TO krijg ik het ook benauwd. Verder hoor je mij niet. Sterker nog: ik geniet als het regent en koud is.Bof jij even, er zijn hier (helaas voor mij) meer dagen <22 graden en met regen dan >22 zonder regen
[...]
Ik 'zeik' alleen over het weer als het warmer dan 22 graden is, want net als de man van TO krijg ik het ook benauwd. Verder hoor je mij niet. Sterker nog: ik geniet als het regent en koud is.Bof jij even, er zijn hier (helaas voor mij) meer dagen <22 graden en met regen dan >22 zonder regen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert